Op zn tijd heb ik zo mn kuren jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Adolecens het volgende:![]()
Het ging over zeurende vrouwen, volgens mij kan jij daar wel een mooi voorbeeld van zijn.
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Het was anders echt niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het een top zet van je.
Wij zijn immer onschuldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan mannen, zoals ik hier zie.
Wat een opgefokt mannetje die Adol.
Dan was die nog beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was anders echt niet de bedoeling
Alleen tijdens slapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn immer onschuldig. Hey B.
.
En nu is ze ook geilquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zn tijd heb ik zo mn kuren ja
Lief? Tegen JB? Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk dat tongetje, tss.Doe eens lief tegen haar, ze doet niets verkeerd.
Ik soms welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Zucht, mannen onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief? Tegen JB? Waarom?
Geen behoefte aan
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna volquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
Inderdaad, mijn behoeftes kerstengeltjequote:
Aangenaam, Mars, u is Venus?quote:
ja toen ie er was, zaten we meteen bij pagina 2 inderdaad...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij zit ondertussen alweer bijna vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik veranderde hem voor jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Adolecens het volgende:
Waarom veranderde je je post?
[..]
Inderdaad, mijn behoeftes kerstsnolletje kerststolletje
Jij doet er toch ook 12 minuten over om in een nieuwe te posten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij wel dat je en nieuwe opende, waarom moest dat zo lang duren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |