Min 6 euro die je erin hebt gegooid.........quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
Pluspunt: gistere wel 40 euro gewonnen
pics van de gokkast or it didn't happen (vaak ziet zo'n kast er namelijk beter uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef Ikzoekiets het volgende:
pics van je vriendin or it didn't happen
nee maar ik moest er weer om kwart over 5 uitquote:
ja goed hequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
Verkapte-ik-heb-een-vriendin-topic
Hey heb je weer een vriendin crazy842?
niet iedere keer want dat vind ik wel zondequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
Ik vind iedere keer 6 euro in een automaat gooien neigen naar verslaving.
Jah, want zo werkt zo'n kast.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
de keren dat ik speel is als ik mensen er heel veel geld in heb zien gooien zonder wat te winnen.
Ik zeg het je, je bent verslaaft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
niet iedere keer want dat vind ik wel zonde
de keren dat ik speel is als ik mensen er heel veel geld in heb zien gooien zonder wat te winnen.
dan gooi ik er eens 4 of 6 euro in
Is het krap zitten of staan in zo'n kast?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
die zeurt als ik tijdens het uitgaan eventjes ga gokken in zo`n kast in de kroeg.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef Ikzoekiets het volgende:
nudepics van je vriendin or it didn't happen
Dan moet ZIJ dus haar mond houden,quote:
Hij kent de wereld waarschijnlijk al beter dan sommige users in dit topic, volgens mij is het weer reageren-om-het-reageren ochtendquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef Maringo het volgende:
16 jaar en de wereld al denken te kennen
nopequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, je bent verslaaft.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij kent de wereld waarschijnlijk al beter dan sommige users in dit topic, volgens mij is het weer reageren-om-het-reageren ochtend MIDDAG
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef HzHertz het volgende:
Vriend van me gooit ook altijd wat in gokkast en wonder boven wonder haaltie er elke keer 30 euro uit.
En dan haaltie gelijk 2 meters bier.quote:
1 tot 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Ultralaser het volgende:
de vraag is dus hoe vaak ga je naar de kroeg als dit dagelijks is dan gok je ook dagelijks
doe ik ook als ik goed heb gewonnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef HzHertz het volgende:
[..]
En dan haaltie gelijk 2 meters bier.![]()
krijgt ze al genoegquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
Zij wil gewoon graag de aandacht in plaats van dat je je tijd spendeert aan zo'n automaat!
Een kennerquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
Zij wil gewoon graag de aandacht in plaats van dat je je tijd spendeert aan zo'n automaat!
Nee ik ben geen 16quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een kenner
Is jouw vriendje ook gok verslaafd?
Edit:
Je bent toch geen 16 he
Als je nog een keer veslaafd met een t schrijft, kom je in de hel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hele tijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ben geen 16en ik heb ook geen vriendje
!
Maar ik kan het goed begrijpen als zij het vervelend vindt om dr vriend de hele tijd te zien klooien met zo'n achterlijke gokautomaat. Wat overigens ook behoorlijk tokkie is.
verslaaftquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als je nog een keer veslaafd met een t schrijft, kom je in de hel!
Dat is het um dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hele tijd
meestal maar een kwartiertje en dan heb ik t wel gezien
en de meeste tijd let ik er niet eens op maar sta ik met haar te kletsen
+1 voor de foto's op jou fotoboekquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar ik kan het goed begrijpen als zij het vervelend vindt om dr vriend de hele tijd te zien klooien met zo'n achterlijke gokautomaat. Wat overigens ook behoorlijk tokkie is.
Dat is een 'KIJK!FOTOBOEK!'post.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Mkej want anders had je toch wat uit te leggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Scherpquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die geld in een gokautomaat stoppen
Oh god veeg me opquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef crazy987 het volgende:
Subklacht: ouders waren kwaad omdat ik weer te laat thuis was
zie paar posts terugquote:
quote:
Wauw kijk het werktquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef HzHertz het volgende:
[..]
+1 voor de foto's op jou fotoboek
Hm dan zou ik het ook niet weten, misschien ben je gewoon leuk om te pestenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hele tijd
meestal maar een kwartiertje en dan heb ik t wel gezien
en de meeste tijd let ik er niet eens op maar sta ik met haar te kletsen
Waarom zouden ze bij jou kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wauw kijk het werktnee joh wat heb ik aan mensen die in mn fobo kijken?
![]()
[..]
Hm dan zou ik het ook niet weten, misschien ben je gewoon leuk om te pesten
ik denk t.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm dan zou ik het ook niet weten, misschien ben je gewoon leuk om te pesten
Dude dat hoeven we toch niet te wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik denk t.
ik vind het namelijk ook leuk om haar te doen
dude waar denk jij gelijk aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude dat hoeven we toch niet te weten
helaasch die ga ik niet postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar nu komen ze de tiet foto's en niet voor jou
jeweetschquote:
idd, meestal gooide je er echt wel zeker , 10 20 euro in ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Min 6 euro die je erin hebt gegooid.........
Jep, volgens mij ben je verslaaft.
Waarom kick je oude topics van deze TS?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef anoniiem het volgende:
[..]
idd, meestal gooide je er echt wel zeker , 10 20 euro in ofzo.
en als je alleen gaat nog meer...
én jaa je hebt ook vaak verloren.
had ik zin in , verveelde me..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kick je oude topics van deze TS?
Omdat hij nu toch al gekickt is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:53 schreef anoniiem het volgende:
[..]
had ik zin in , verveelde me..![]()
en waarom reageer je dan ?
dan doe je het zelf ook..![]()
Moet het niet verslaafd zijn?* kijk naar zijn awardquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |