Volgens mij viel het bij datzelfde onderzoek ook wel mee bij Chelsea, als ik me het goed kan herinneren. Alleen ben ik wel als eerste die toegeeft dat het 10 jaar geleden een veel grotere heksenketel was op Stamford Bridge dan het tegenwoordig is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is, overal is dat wel, ik heb Ferguson en Mourinho dit ook weleens zien zeggen maar als je eenmaal de naam hebt...
2 seizoen terug kon je op Anfield ook een speld horen vallen tijden Liverpool v Arsenal 4-1.
Volgens de onderzoeken die er naar zijn geweest valt het bij Arsenal iig allemaal wel mee landelijk gezien.
De ploeg die Real klopt is de te kloppen ploeg. Zo is al jarenlang te voorspellen wie de CL wintquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In CL is Real al jaren de te kloppen ploeg inderdaad.
Chelsea deed het ook niet slecht, stond volgens mij ook boven Arsenal, wij stonden in de middenmoot als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij viel het bij datzelfde onderzoek ook wel mee bij Chelsea, als ik me het goed kan herinneren. Alleen ben ik wel als eerste die toegeeft dat het 10 jaar geleden een veel grotere heksenketel was op Stamford Bridge dan het tegenwoordig is.
Ferguson heeft Old Trafford wel eens 'een begraafplaats' genoemd, en Benitez zal niet eens durven een kritische noot te laten over het Liverpool-publiek, terwijl ze totaal overschat worden. Maar ondanks dit alles vind ik de intensiteit in Engelse stadions (en dan met name in Europa) bijna nooit tegenvallen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liverpool/Anfield wordt idd wat dat betrefd op alle vlakken overschat maar dat is blijkbaar moeilijk te geloven voor sommige hier.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Leuke wedstrijd, Real - Liverpool.
Staat gewoon een heel Nederlands elftal op het veld.
Vergeet Katwijkse Dirkie en Ryan Heupschot niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Van der Vaart en Drenthe zijn tegen die tijd al verkocht.
Van Nistelrooij en Robben geblesseerd. Huntelaar en Babel op de bank.
Nu nog Pieter Vink op die wedstrijd zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Leuke wedstrijd, Real - Liverpool.
Staat gewoon een heel Nederlands elftal op het veld.
En Inter-Man Utd lijkt me.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef elChinoRecoba het volgende:
NOS zal die wedstrijd wel gaan die uitzenden..
Hopelijk Inter - United en Real - Liverpool op NL3quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
Data:
24 februari (return 11 maart)
Arsenal v Roma
Inter v Man United
Lyon v Barcelona
Atletico Madrid v Porto
25 februari (return 10 maart)
Chelsea v Juventus
Villarreal v Panathinaikos
Sporting Lisbon v Bayern Munich
Real Madrid v Liverpool
Tsja, LFC is een club als alle andere. Het is niet altijd dikke pret qua sfeer. Soms is het mat zoals het bij iedere ander club mat kan zijn. Maar ze kunnen ook pieken als geen ander. De Kop heeft ook meer tifosi actie met vlaggen en dergelijk dan de meeste andere clubs. De sfeer heeft ook niet altijd wat met de wedstrijd te maken, maar met het " gevoel" rond de wedstrijd. De wedstrijd tegen AFC voor de beker die met 1-3 verloren werd was veel uidruchtiger dan de gewonnen wedstrijd waar jij bij was. Dat lag aan de protesten tegen the s*n tijdens de bekerwedstrijd. Als de sentimenten hoog zijn (en bij LFC weten ze de sentimenten altijd redelijk aan te boren) is het publiek goed. Er zijn ook wel een aantal momenten dat de invloed van het publiek bij een wedstrijd hoog lijkt. Ze zijn ook minder te beschuldigen van het "you only sing when you're winning".quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Chelsea deed het ook niet slecht, stond volgens mij ook boven Arsenal, wij stonden in de middenmoot als ik me niet vergis.
Liverpool/Anfield wordt idd wat dat betrefd op alle vlakken overschat maar dat is blijkbaar moeilijk te geloven voor sommige hier.
Ik denk wel dat als je voor de eerste keer naar Engeland gaat, en zeker naar een nieuw stadion, het tegen zal vallen omdat ongemerkt de verwachtingen te hoog zijn.
Leg jij het even uit en al die n00bs hier op FOK! en in NL?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Tsja, LFC is een club als alle andere. Het is niet altijd dikke pret qua sfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |