abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64147208
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach, weet je wat het is, overal is dat wel, ik heb Ferguson en Mourinho dit ook weleens zien zeggen maar als je eenmaal de naam hebt...

2 seizoen terug kon je op Anfield ook een speld horen vallen tijden Liverpool v Arsenal 4-1.
Volgens de onderzoeken die er naar zijn geweest valt het bij Arsenal iig allemaal wel mee landelijk gezien.
Volgens mij viel het bij datzelfde onderzoek ook wel mee bij Chelsea, als ik me het goed kan herinneren. Alleen ben ik wel als eerste die toegeeft dat het 10 jaar geleden een veel grotere heksenketel was op Stamford Bridge dan het tegenwoordig is.

Ferguson heeft Old Trafford wel eens 'een begraafplaats' genoemd, en Benitez zal niet eens durven een kritische noot te laten over het Liverpool-publiek, terwijl ze totaal overschat worden. Maar ondanks dit alles vind ik de intensiteit in Engelse stadions (en dan met name in Europa) bijna nooit tegenvallen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64147285
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In CL is Real al jaren de te kloppen ploeg inderdaad.
De ploeg die Real klopt is de te kloppen ploeg. Zo is al jarenlang te voorspellen wie de CL wint
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:54:05 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64147304
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij viel het bij datzelfde onderzoek ook wel mee bij Chelsea, als ik me het goed kan herinneren. Alleen ben ik wel als eerste die toegeeft dat het 10 jaar geleden een veel grotere heksenketel was op Stamford Bridge dan het tegenwoordig is.

Ferguson heeft Old Trafford wel eens 'een begraafplaats' genoemd, en Benitez zal niet eens durven een kritische noot te laten over het Liverpool-publiek, terwijl ze totaal overschat worden. Maar ondanks dit alles vind ik de intensiteit in Engelse stadions (en dan met name in Europa) bijna nooit tegenvallen.
Chelsea deed het ook niet slecht, stond volgens mij ook boven Arsenal, wij stonden in de middenmoot als ik me niet vergis.
Liverpool/Anfield wordt idd wat dat betrefd op alle vlakken overschat maar dat is blijkbaar moeilijk te geloven voor sommige hier.

Ik denk wel dat als je voor de eerste keer naar Engeland gaat, en zeker naar een nieuw stadion, het tegen zal vallen omdat ongemerkt de verwachtingen te hoog zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64147376
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Liverpool/Anfield wordt idd wat dat betrefd op alle vlakken overschat maar dat is blijkbaar moeilijk te geloven voor sommige hier.

Iedereen hier denkt dat Liverpool de beste aanhang heeft. Maar dat is ook alleen maar tijdens CL wedstrijden. 2 Weken geleden werden ze nog uitgefloten omdat ze gelijkspeelden maar wel de #1 positie pakten in de PL.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64148336
Huntelaar, Robben, Sneijder, Vaart en Drenthe tegen Babel en Kuijt
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:34:01 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_64148639
Leuke wedstrijd, Real - Liverpool.

Staat gewoon een heel Nederlands elftal op het veld.
pi_64149431
Data:

24 februari (return 11 maart)
Arsenal v Roma
Inter v Man United
Lyon v Barcelona
Atletico Madrid v Porto

25 februari (return 10 maart)
Chelsea v Juventus
Villarreal v Panathinaikos
Sporting Lisbon v Bayern Munich
Real Madrid v Liverpool
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:59:40 #133
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149509
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:

Van der Vaart en Drenthe zijn tegen die tijd al verkocht.
Van Nistelrooij en Robben geblesseerd. Huntelaar en Babel op de bank.
pi_64150035
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Van der Vaart en Drenthe zijn tegen die tijd al verkocht.
Van Nistelrooij en Robben geblesseerd. Huntelaar en Babel op de bank.
Vergeet Katwijkse Dirkie en Ryan Heupschot niet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64150068
Heb je ook nog Sneijder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:18:34 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64150119
Kuyt en Sneijder zullen (natuurlijk) wel in de basis staan.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:20:42 #137
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64150185
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:

Nu nog Pieter Vink op die wedstrijd zetten.
pi_64150282
NOS zal die wedstrijd wel gaan die uitzenden..
pi_64150355
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef elChinoRecoba het volgende:
NOS zal die wedstrijd wel gaan die uitzenden..
En Inter-Man Utd lijkt me.
pi_64150396
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

En Inter-Man Utd lijkt me.
Daar probeer ik live bij te zijn!
pi_64154516
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
Data:

24 februari (return 11 maart)
Arsenal v Roma
Inter v Man United
Lyon v Barcelona
Atletico Madrid v Porto

25 februari (return 10 maart)
Chelsea v Juventus
Villarreal v Panathinaikos
Sporting Lisbon v Bayern Munich
Real Madrid v Liverpool
Hopelijk Inter - United en Real - Liverpool op NL3
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2008 @ 11:16:37 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_64173569
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Chelsea deed het ook niet slecht, stond volgens mij ook boven Arsenal, wij stonden in de middenmoot als ik me niet vergis.

Ik denk wel dat als je voor de eerste keer naar Engeland gaat, en zeker naar een nieuw stadion, het tegen zal vallen omdat ongemerkt de verwachtingen te hoog zijn.
Tsja, LFC is een club als alle andere. Het is niet altijd dikke pret qua sfeer. Soms is het mat zoals het bij iedere ander club mat kan zijn. Maar ze kunnen ook pieken als geen ander. De Kop heeft ook meer tifosi actie met vlaggen en dergelijk dan de meeste andere clubs. De sfeer heeft ook niet altijd wat met de wedstrijd te maken, maar met het " gevoel" rond de wedstrijd. De wedstrijd tegen AFC voor de beker die met 1-3 verloren werd was veel uidruchtiger dan de gewonnen wedstrijd waar jij bij was. Dat lag aan de protesten tegen the s*n tijdens de bekerwedstrijd. Als de sentimenten hoog zijn (en bij LFC weten ze de sentimenten altijd redelijk aan te boren) is het publiek goed. Er zijn ook wel een aantal momenten dat de invloed van het publiek bij een wedstrijd hoog lijkt. Ze zijn ook minder te beschuldigen van het "you only sing when you're winning".

Er zijn ook groepen (sons of Shankly; Reclaim the Kop) die vinden dat de sfeer achteruit gegaan is en daar aan wat willen doen. Voor een deel wordt ook gewezen naar OOT's (Out of Towner), zoals de horden buitenlandse LFC supporters. De keren dat ik naar Anfiled ga scheur ik m'n muil open en ken denk ik wel de meeste van liederen die gezongen worden. Daar werd ik ook wel eens op aangesproken: dat dat beter was dan zo'n dooie Noor die glazig naar het veld keek. Het kan ook goed zijn dat de CL wedstrijden een beter sfeer hebben omdat het aantaal OOT's lager lgt.

Interessante loting trouwens.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:08:13 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64174386
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Tsja, LFC is een club als alle andere. Het is niet altijd dikke pret qua sfeer.
Leg jij het even uit en al die n00bs hier op FOK! en in NL?

Oja, TIFO is kut.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:12:43 #144
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64174468
Och, ik geloof ook best wel dat het wordt overdreven hoor. Dat zie je ook in Nederland bij Feyenoord bijvoorbeeld. Dacht alleen dat Arsenal die naam van saai publiek etc. vanuit vroeger uit altijd al had, dus niet alleen sinds het nieuwe stadion.

Ben zelf alleen ooit een keer naar een wedstrijd van Fulham geweest dus kan er niet echt over oordelen
pi_64174553
Jammer dat er nog steeds 2 clubs uit Portugal in de CL zitten.. maar die worden er deze ronde toch wel uitgekegeld als ik naar hun tegenstanders kijk
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')