Tsja, sites genoeg zou ik zeggen.quote:
Ik kom alleen maar hier in de SCquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, sites genoeg zou ik zeggen.
WTF is Sophie?quote:
Ik zou je graag willen helpen maar ik mag niet spammen.quote:
Yes yes primaquote:
Zegt me niks maar wie is de fotograaf?quote:
Waldemar Torenstraquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zegt me niks maar wie is de fotograaf?
Bij nader inzien, laat maar.quote:
Die is van BNNquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet wie Sophie is, lees geen Prive of Story.
Zegt me nog niks. Maakt niet uit, ze heeft wel een Spuiten en Slikken bekkie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.
quote:AMSTERDAM - Een Nederlandse militair is vrijdagochtend in de Afghaanse provincie Uruzgan om het leven gekomen door een bermbom. Het gaat om de 24-jarige in Schaarsbergen gelegerde sergeant Mark Weijdt, die tijdens een vuurgevecht vermoedelijk te voet op een geïmproviseerd vuurexplosief was gestapt.
quote:Het kabinet heeft geschokt gereageerd. Minister van Middelkoop zei dat het nu vrij rustig is in Uruzgan maar dat bermbommen 'ongelooflijk verraderlijk' blijven.
Neem aan dat je op z'n minst met een hongerstaking gaat dreigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ze daar in Den Haag maar een leuke variant van het Noro griepvirus mogen ontvangen op eerste Kerstdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |