uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al,wat opeens een mensen die ik nog nooit eerder heb gezien.
Ziet jullie posthistory er allemaal uit zoals die van Runx?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.
Toch tof dat ik jullie eens wegtrek uit jullie vertrouwde plekje om eens verder te kijken hé.
Props.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaar
ja tochquote:
nah... doe eens lief...quote:
Dude ik heb bijna kerstvakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
debbie, doe je best nog eens om mij te beledigen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
Tijd zat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Autch... kijk maar uit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo na 4 pagina's is spuit 11 ook wakker hoor..
kijk eerst eens in de spiegel danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Check het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al,wat opeens een mensen die ik nog nooit eerder heb gezien.
Ziet jullie posthistory er allemaal uit zoals die van Runx?
De rest niet zoals je een paar posts hierboven kon lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonder ;')
quote:
Poe. Dat lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kijk eerst eens in de spiegel dan
ik heb een casio horlogequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Ik wacht wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej maar vanaf ehm woensdag wel
Weer een persoon die op me wachtquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.
Toch tof dat ik jullie eens wegtrek uit jullie vertrouwde plekje om eens verder te kijken hé.
barra ik ben trots op je, dat je hem zomaar een compliment geeft!quote:
zie je wel dat je lief kan zijn in plaats dat je zegt dat je mij haatquote:
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh en ik keek net in de spiegel en ik kwam erachter dat ik mezelf een sympathieke jongen vind.
We zitten in ONZ hé. Niet in GC.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
zie je wel dat je lief kan zijn in plaat dat je zegt dat je mij haat
Eigendunk heeft geen geur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..
ik weet hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Poe. Dat lijkt er niet eens op.
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..
das altijd goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh en ik keek net in de spiegel en ik kwam erachter dat ik mezelf een sympathieke jongen vind.
ik ook kijk naar me Foboquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ook
ik ken boem wat langer dan vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
barra ik ben trots op je, dat je hem zomaar een compliment geeft!
nee... meid...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ook
Ik zie weinig relquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken boem wat langer dan vandaag
en jullie doen precies wat hij wil
boem had zin in een relletje en zeikt op runx
en ipv dat runx zegt dat boem nog 1 van zn schapen moet terugbrengen begin iedereen hier te rellen
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ipv dat runx zegt dat boem nog 1 van zn schapen moet terugbrengen begin iedereen hier te rellen
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
ik doe niet aan glodenshowers behalve al het van me schapen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
aaah neee... dat kan niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
ik zie een topic van langer dan 1 paginaquote:
ik vind het wel grappig dus, is helemaal gen rel stiekem houden wij van elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie een topic van langer dan 1 pagina
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ah het topic zit nog maar half vol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Waarvan de eerste pagina volledig bezit is met jouw posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |