quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
struikel je nou alweer over het hekje?
Die zit niet op dit toetsenbordquote:
kopieren? Je kent het wel, in Nederland kortweg gezegt ctrl c, ctrl vquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Die zit niet op dit toetsenbord![]()
Verder is het niet zo moeilijk neeals ie erop had gezeten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is niet per ongeluk ineens op mijn toetsenbord verschenen sinds vorige keer![]()
Dat werkte bij haar ook niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
kopieren? Je kent het wel, in Nederland kortweg gezegt ctrl c, ctrl v
Of appeltje c, appeltje vquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
kopieren? Je kent het wel, in Nederland kortweg gezegt ctrl c, ctrl v
option knop?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef nicomart het volgende:
[..]Doe eens eens op de option key drukken en dan gewoon alle tekens van je toetsenbord proberen. Ik garandeer je dat er ergens een hekje bij moet zitten. Ik gok op option-D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Dan moet je vast blond zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Of appeltje c, appeltje v![]()
Daar heb ik niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
option knop?
Tussen de ctrl en de command(appeltje) knop zou die moeten zitten. Hij zou eventueel ook alt kunnen heten, maar das windowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sssssssssst!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:58 schreef jslavenburg het volgende:
Wat je slowchat noemt
SC staat hier eerder voor Spam chat, ben even een half uur weg en jullie spammen 100 reacties er doorheen
Ok ik geef het opquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
??½??®?„?^ų??¬?µ???~??©?©??ē??ß?唤#¢?§¶?Ŗŗ????«ę??÷ę«?????½??®?„?^ų?¬???©©??ßåå``ŪŁĒ??????÷
HMMZZ
ik ben niet blond
Ik ben gewoon een computerleek
Ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet.. als het maar een lekker wijf is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dus dat je laptop het begeven heeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
??½??®?„?^ų??¬?µ???~??©?©??ē??ß?唤#¢?§¶?Ŗŗ????«ę??÷ę«?????½??®?„?^ų?¬???©©??ßåå``ŪŁĒ??????÷
HMMZZ
ik ben niet blond
Start Subquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
HMMZZ
ik ben niet blond
js is niets gewend.... vroegah... in da goeie ouwe tijd... Deden we 3 a 4 topics per dagquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
dat viel toch wel mee?
ben het Slank de blabla in topic gewenddat gaat zo mogelijk harder, soms
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewendquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
[..]
js is niets gewend.... vroegah... in da goeie ouwe tijd... Deden we 3 a 4 topics per dag
Ik had m ook net gevondenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen
Nix mis met een beetje uitproberen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor de gebande nou pratenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewend
Gebanned vanwege de meest bullshit reden die er wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
zo mag ik 't horen...
of mogen IB en ik hier ook op donderdag komen 'baggeren' (het zijn humoristische kwaliteitsposts! Maar Pietje vindt het baggerendus noemen we het maar bagger-donderdag
)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje uitproberen hoorNee, jij mag niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij moet gewoon gaan zorgen voor je eigen huisje met meid
![]()
Mag mijn vriendin meedoen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, jij mag niet kijken. Jij moet gewoon gaan zorgen voor je eigen huisje met meid
en dat is onzin... de reden dat het toen zo hard ging...was omdat we 5 of 6 mensen hadden.... die flink door postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewend
Volgens glowhouse was dat hier ook dezelfde redenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat is onzin... de reden dat het toen zo hard ging...was omdat we 5 of 6 mensen hadden.... die flink door postenDie topics zijn echt niet alleen gevuld met
of
of
![]()
eerlijk is eerlijk... er zaten genoeg niet kwaliteitspost tussen maar ook genoeg discussies die wel nuttig waren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gebanned vanwege de meest bullshit reden die er was
Stage SC groentje die je bentAlleen echte stage sc-ers zijn een keer gebanned
ik ben nog niet gebanned geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mag mijn vriendin meedoen?Waarom vraag je het nog danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij pikte een saai topic eruit warbij mensen meer hallo? zeiden van: waar is iedereen... er zijn genoeg discussies in deze reeks te vinden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef jslavenburg het volgende:
Even pauze houden, niet te snel gaan dames
[..]
Volgens glowhouse was dat hier ook dezelfde reden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen
ik wil je wel helpen om dat testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen om dat testen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bent
Heb het trouwens al wel is getest
Mjeah, ik heb een 3 maand een relatie gehad met een meisjequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vertel Paula
![]()
Wat heb je gedaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjeah, ik heb een 3 maand een relatie gehad met een meisje
tsss..... waarom dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bent
Heb het trouwens al wel is getestmaar als ik daar normaal over vertel krijg ik enkel maar commentaar
![]()
Ja joh, vraag gelijk allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
tof man... en? wat vond je ervan? wat heb je uitgespookt met d'r
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja joh, vraag gelijk alles![]()
Ik weet niet wat ik er van moet vinden eigenlijk. Zoenen kon ze als de beste, in bed zijn we niet echt heel serieus beland, maar ja, of het nou echt voor herhaling vatbaar is weet ik niet.
Trio of iets wil ik nog wel een keer proberen
quote:
Ow anders mag ook hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent een jonge versie van cali
alleen geen relatie gehad ooit met een meisje...
maar dat mag er welleens van komen hoor
Maar meisjes zoenen beter
![]()
En voor die trio ga ik ookwel 2 vrouwen en 1 man... want anders hoeft het niet
![]()
was ook maar als geintje bedoeld hoor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ow anders mag ook hoorWil alle versies proberen die mogelijk zijn
.
En een jonge versie van Cali klinkt eng. Nou meisjes zoenen beter.. ik weet niet hoor. Ik heb nu een vriend die er ook echt wel wat van kan
ow jah...oeps sorryquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
ik was er ff stil van.. en vrouwen zoenen niet per definitie beter.
Dat wil ik zelf wel ff beoordelen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
ik was er ff stil van.. en vrouwen zoenen niet per definitie beter.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
was ook maar als geintje bedoeld hoor...Don't worry...
En ik vind dat meisjes beter zoenen
![]()
truequote:
Succesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
maar nu moet ik wel even wat gaan doen
![]()
dat magquote:
dat magquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf wel ff beoordelen dan
veel dames ook niet hoor.. Je hebt erbij die denken dat ze slagroom aan het kloppen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel mannen/jongens/kerels kunnen niet zoenen![]()
oeeee lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef Faithy het volgende:
werken
hier gaan we lekker kerstbrood eten![]()
Jouw WOW-gastje ook niet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel mannen/jongens/kerels kunnen niet lekker zoenen![]()
Whehequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat mag
[..]
dat mag
Trouwens wilde ik hiermee niet zeggen dat ik ook met jongens gezoend heb om te testen. Dit was de mening van een ander vrouwfiguur
Hoor je mij ook niet ontkennen.. maar de 2 meiden die ik heb gehad, konden wel zoenen. En als ik ook 2 kerels zou zoenen.. zit er daar altid wel minimaal 1 tussen die er weinig van bakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
veel dames ook niet hoor.. Je hebt erbij die denken dat ze slagroom aan het kloppen zijn
Whehe, geniale omschrijvingquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
veel dames ook niet hoor.. Je hebt erbij die denken dat ze slagroom aan het kloppen zijn
Die was matig.. hij was nogal uhm wisselvallig haha..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die was matig.. hij was nogal uhm wisselvallig haha..
Weet het nietquote:
Respect danquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet het niet![]()
Maar het kost vast wat oefening enzo..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Respect dan![]()
Ik heb ooit is met een jongen gezoend waarbij ik het idee kreeg dat hij een hond was die zijn drinkbak leeg dronk. Dįt was echt een gigantische afknapper.
Succes en werksequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Er staat werk voor de deurSpreek jullie later op de dag nog wel
![]()
Die afknappers ken ik niet. Maar ja, ben dan ook nog jong hequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is balen jah!
ben die ook wel eens tegen gekomen
Of dat je verwacht een lekkere heftige zoen te krijgen.. en dan is het zo'n type dat alleen maar teder is enzo.. en dat je je afvraagt of er wel eens een tong bestaat in zijn mond
Dat is mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Die afknappers ken ik niet. Maar ja, ben dan ook nog jong he.
Heb nu gewoon een vriend die echt een master kisser is, ben tevreden eigenlijk
nee sorry..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
WheheIk denk, nou komt het verhaal, nico en de andere boy.. Maar helaas, valt dat ff tegen zeg
Anders kon ik het helaas niet noemenquote:
Mjah, wij zeggen altijd dat het vergelijkbaar is met een wasmachinequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee sorry..
[..]
Anders kon ik het helaas niet noemen
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef GlowMouse het volgende:
Hekje.
of staafmixerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, wij zeggen altijd dat het vergelijkbaar is met een wasmachine
ja graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Tofdankje
ik heb m nu ook gevonden op mijn toetsenbord...dus voor de volgende keer
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef nicomart het volgende:
Die irritante stagiaire was vandaag pas om 10.30 binnen. Ze kon niet uit bed komen, want ze had spierpijn van het dragen van het kerstpakket. Het is 5 minuten lopen naar de metro!!
hij was van de concurrentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
oeeee lekker![]()
![]()
Kerstbrood![]()
doei doei
hetzelfde als mij: fles rode wijn, peperworst, zalm, kaasstengels, kleintjes jam, kleine glaasjes voor soepamuse (shotglaasjes) en nog wat knabbelspul. zo heftig was het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
wil ik toch wel stiekem weten wat voor een kerstpakket ze in vredesnaam heeft gekregen
2 meter? goed spulquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
hij was van de concurrenten 2 meter lang ofzo
maar wel goddelijk lekker
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
hetzelfde als mij: fles rode wijn, peperworst, zalm, kaasstengels, kleintjes jam, kleine glaasjes voor soepamuse (shotglaasjes) en nog wat knabbelspul. zo heftig was het niet.
Maar het was gister al een feest toen ze wegging. Ging ze dr vriend bellen om dr op te halen. Ik hoorde haar nog zeggen van jaaaa maar ik heb mijn blauwe schoenen aan enzo. Hij wilde dr niet komen halen, omdat hij geen OV meer heeft en met een strippenkaart moet reizen
Toen hebben we dr nog een kwartier in de maling genomen dat ze het pakket ook naar de overkant bij de TNT kan brengen en thuis laten bezorgen. Of dat ze elke dag een paar dingen meeneemt enzo
Toen had ze inderdaad maar besloten een paar dingen mee te nemen, ging ze weg, pakte ze toch het hele pakket
Fuck zeg, dat noem ik nou aanstelleritusquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
hetzelfde als mij: fles rode wijn, peperworst, zalm, kaasstengels, kleintjes jam, kleine glaasjes voor soepamuse (shotglaasjes) en nog wat knabbelspul. zo heftig was het niet.
Maar het was gister al een feest toen ze wegging. Ging ze dr vriend bellen om dr op te halen. Ik hoorde haar nog zeggen van jaaaa maar ik heb mijn blauwe schoenen aan enzo. Hij wilde dr niet komen halen, omdat hij geen OV meer heeft en met een strippenkaart moet reizen
Toen hebben we dr nog een kwartier in de maling genomen dat ze het pakket ook naar de overkant bij de TNT kan brengen en thuis laten bezorgen. Of dat ze elke dag een paar dingen meeneemt enzo
Toen had ze inderdaad maar besloten een paar dingen mee te nemen, ging ze weg, pakte ze toch het hele pakket
Dat denken wij dus ook allemaal hier. Maar ze doet wel meer van dat soort dingen. Van de week ging ze om half 5 naar huis, want "We krijgen visite en dan kan ik nog even samen met mijn vriend boodschappen doen".quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een doos.... (dubelzinnig
)
Klinkt trouwens wel als een aardig kerstpakketEn klinkt niet als loodzwaar
Als je daar al spierpijn van krijgt... volgens mij was het smoesje.... wees dan gewoon eerlijk dat je je verslapen hebt
Jemig zeg, echt een doos.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat denken wij dus ook allemaal hier. Maar ze doet wel meer van dat soort dingen. Van de week ging ze om half 5 naar huis, want "We krijgen visite en dan kan ik nog even samen met mijn vriend boodschappen doen".
WTF.. ze werkt al van half 10 tot 5.. Je mag dan stagiaire zijn, maar je kan wel proberen om gewoon net te doen alsof het normaal werk is
serieus? op mijn vorige stage werkte ik van half 9 tot minimaal na 5-en... en nu ben ik er om 8 en ga ik naar huis wanneerdat kan... Ik heb nu eenmaal ander soort werk... maar ik ga bijna nooit eerder dan 4... maar het kan ook later dan 7 uur worden....ligt eraan wat ik te doen heb enzo...maar half 10 tot 5 zijn voor kantoormensen toch wel weinig uren hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat denken wij dus ook allemaal hier. Maar ze doet wel meer van dat soort dingen. Van de week ging ze om half 5 naar huis, want "We krijgen visite en dan kan ik nog even samen met mijn vriend boodschappen doen".
WTF.. ze werkt al van half 10 tot 5.. Je mag dan stagiaire zijn, maar je kan wel proberen om gewoon net te doen alsof het normaal werk is
Hostiquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo Lui, Nico, Paula, Cali, mash_, cue (en moblo?)
Goeiemorgen hostiquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
da's ook leuk, heb ik delaatste jaren gehad zeg maar, maar vind het ook wel weer 's leuk om zo'n doos te krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij mogen zelf kiezen wat we als kerstpakket willen
yo!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Die kan je ook kiezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
da's ook leuk, heb ik delaatste jaren gehad zeg maar, maar vind het ook wel weer 's leuk om zo'n doos te krijgenverrassingen enzo
Tis al goed..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Jemig zeg, echt een doos.
Ik ben ook stagair, maar ik werk echt 40 uur per week
Tis gewoon echt een dom kutwijf. En dan ben ik nog netjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
serieus? op mijn vorige stage werkte ik van half 9 tot minimaal na 5-en... en nu ben ik er om 8 en ga ik naar huis wanneerdat kan... Ik heb nu eenmaal ander soort werk... maar ik ga bijna nooit eerder dan 4... maar het kan ook later dan 7 uur worden....ligt eraan wat ik te doen heb enzo...maar half 10 tot 5 zijn voor kantoormensen toch wel weinig uren hoor
Hoi!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tis gewoon echt een dom kutwijf. En dan ben ik nog netjes
goeie instelling!quote:Het liefst wil ik een bedrijf dat in de buurt is in Rotterdam en omstreken. Als de afstand verder is dan Rotterdam zal ik niet reageren op de vacature.
quote:Sterke punten:
* leergierig
* vriendelijk
* behulpzaam
Zwakke punten:
* stil
* leid snel af
* stop snel als ik niet verder kan komen
Linkjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
Ik zit toevallig dr blog te lezen..
[..]
goeie instelling!
[..]
quote:Woordenschat
Tijdens mijn opleiding heb ik gemerkt dat mijn woordenschat niet erg groot is.
Heeft iemand tips hoe ik deze kan vergroten?
Ik zal alle tips die ik krijg uittesten en de oplossing zal ik uitvoeren.
Wees blij, het is actiefquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, weer ff een beetje ingelezen ging hier vanochtend wel ineens heel snel
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja joh, helemaal vreemd, moblo en cali staat natuurlijk garant voor spammen
(grapje dames)
Daarom , meid, was oko maar een gientjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
de laatste tijd ben ik niet meer in de dagcijfers te vinden... en ben ik vaak druk aan het werk
Heb je toch nog wel een paar keer voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
ik sra er al maanden niet in volges mij
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom , meid, was oko maar een gientje![]()
En al weer zin om in the good old netherlands te zijn?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je toch nog wel een paar keer voorbij zien komen hoor
Niet nodig hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk werr minderen
mijn post was niet sarcastisch.... het was om duidelijk te maken dat ik je grap snapte....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt waarschijnlijk bij desi, zoals het er nu uitziet.. is nog niet veel geregeld, gisteren op het schoolfeest nog met Jen over gehad...
En posts met eendie moet ik voortaan als sarcastisch herkennen ?
handig
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Bah, wat flauw, je moet registeren om berichtjes achter te laten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan ook op haar adres wat kleding bestellen enzo. Dat was laatst gebeurd. Iemand had haar adres opgegeven als factuuradres en de kleding bij het postkantoor opgehaald.
Volgens mij kan zoiets ook alleen bij zulk soort mensen gebeuren
Ben net wakker mensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn post was niet sarcastisch.... het was om duidelijk te maken dat ik je grap snapte....Of kwam dat niet over
![]()
bij desi is prima
Weet je wat mij opviel, er staat overal 0 commentsquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan ook op haar adres wat kleding bestellen enzo. Dat was laatst gebeurd. Iemand had haar adres opgegeven als factuuradres en de kleding bij het postkantoor opgehaald.
Volgens mij kan zoiets ook alleen bij zulk soort mensen gebeuren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben net wakker mens
En oke, handig om te weten
Ik zag er eentje met 3 comments waarvan 1 van haarzelf. Ging over die woordenschatquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, er staat overal 0 commentsTe geniaal eigenlijk. Niet dat er op mijn blog zo gigantisch veel staan
![]()
Maar dat is wel prachtig om te doen ja. Maar nee, ik ben een lief meisje en lieve meisjes doen zoiets niet
Ow, die heb ik dan gemist. Wilde zelf wel ff haar blog onderspammen, maar ja, als ik me niet kan registreren lukt dat nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zag er eentje met 3 comments waarvan 1 van haarzelf. Ging over die woordenschat
Ik vind het gewoon leuk om stille meisjes die op een blog zonder registratiemogelijkheid om reacties vragen te vertellen dat ze dom zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
bloggen onderspammen, je hebt echt niets te doen he![]()
Dat valt wel te automatiserenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
ach ja, moet kunnen. Ik heb geeneens een blog, zou ook saai zijn ook.
"Vandaag heb ik op de bank gezeten en was ik dronken/stoned (*doorstrepen wat niet van toepassing is)"
"Vandaag zat ik op school of zat ik op school"
Yeuhy
nah, dat gaat m niet worden
Ja, niet normaal, overal toeterende auto's en shit, dronken idioten die overal liepen, jup, gekkehuis kan ik het nog net niet noemen, maar er was wel duidelijk wat aan de handquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat valt wel te automatiseren
Was het nog een gekkenhuis in Nijmegen trouwens Hosti afgelopen nacht?
DAT WEET IK!!!! maar ik wilde dat OOK even duidelijk maken bij melzelf!... mijn god doe eens niet zo serieus!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, dat nietgrapjurk, wilde juist impliceren dat je goed bezig bent
Nevermind hoor
Heb jij me serieus ooit dequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
DAT WEET IK!!!! maar ik wilde dat OOK even duidelijk maken bij melzelf!... mijn god doe eens niet zo serieus!!!
je was serieus geef maar toe... jah heb ook weer zin on jouw te zien zegquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij me serieus ooit dezien gebruiken
![]()
ben blij als ik je weer eens face to face zie
![]()
Hahaha, oke dan niet johquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
je was serieus geef maar toe... jah heb ook weer zin on jouw te zien zeg
Komt heel gemeend over met die smileyquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
je was serieus geef maar toe... jah heb ook weer zin on jouw te zien zeg
Dat weet ik..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, oke dan niet joh
It's just fucking fok men
Ja oke, gaat weer lekekr nergens over, jij hebt gelijk whatever. Done.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat weet ik..jij begon met mij serieus te nemen... of om mijn
niet snappen
* Geeft aai over de bolquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef Californium het volgende:
op fok zitten wekt illusies op
Ik denk elke keer dat het al bijna lunchtijd is... en dan herinner ik me weer dat we een een uur achter lopen en dat ik dus nog WEL lang moet wachten
zet er de volgende keer gewoon een fucking PI bij dan is het voor allen duidelijk... en het gaat nergens over nee.... maar dat is ook jouw schuld....quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, gaat weer lekekr nergens over, jij hebt gelijk whatever. Done.
Dus, hoe zien jouw komende dagen er uit, alleen naakt door het huis rennen? Feestjes geven? Zonder Els is party party toch
dat is waar, ... maar dat neemt niet weg dat ik honger hebquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
* Geeft aai over de bol
Wees blij, jij kunt ook een uur later beginnen eigenlijk
Ik herken het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is waar, ... maar dat neemt niet weg dat ik honger heben we doen hier ook al niet aan ochtend koffie
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb van de week van 8 tot 5 gewerkt zonder pauze, en klagen dat ik daarna deed
Dat zijn wel kuturenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik herken het?
Ze werken hier van 8 tot half 1, dan half uur pauze, dan van 1 tot half 5
Dat klinkt wel relaxt eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn wel kuturenhalf uur pauze is wel kort als je op de rest van de dag geen pauze hebt.... hier nemen we om half 1 pauze tot wanneer we zin hebben
je begint wanneer je zin hebt en gaat weg wanneer je zin hebt
Of tot wanneer je werk af is
ik krijg dan weer niets van dat allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt wel relaxt eigenlijk.
Nah, ik klaag niet, ik word als stagair goed behandelt vind ik. Krijg 300 euro per maand, wordt op alle bedrijfsfeestjes uitgenodigd (en daar heb je niets te klagen) en krijg ook gewoon kerstpakket, kerstbonus en alles
Probleem is dat we haar juist verschrikkelijk in de maling nemen en dat ze dat gewoon niet door heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Puala het volgende:
Niet te lief doen he Nico, straks mag ze je![]()
Lunchese
heerlijk toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Probleem is dat we haar juist verschrikkelijk in de maling nemen en dat ze dat gewoon niet door heeft.
ja, dat is wel erg lachen, maar ze denkt dus dat we haar heel aardig vinden omdat we tegen haar praten. En dan begint ze af en toe ook gewoon haar onzinnige verhalen te vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ik krijg dan weer niets van dat allesdas dan wel weer super tof dat ze dat doen
... En hier is gewoon de regel: zorg ervoor dat je werk af is
ik maak dan ook vaak lange dagen hoor
maar als ik efkes naar het postkantoor moet of even iets anders moet doen... kan ik makkelijk eerder weg
das wel fijn
Dat mietje wist ik al, vertel is wat nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vandaar ook de
Ik ben een mietje joh
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mietje wist ik al, vertel is wat nieuws
Ja oke, was even vergeten dat hij er andere normen en waarden op na hield als onsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor Hosti is dat toch kwaliteit?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Beter dan kwantiteit bij sommige
9quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker wel fijn jaMaar dat kan ik ook wel. Even de scooter weg brengen, of langs de huisarts, telefoontje doen of wat dan ook, maakt allemaal niet uit. Ziek zijn trouwens ook niet, school stelt een maximum van 9 dagen in 20 weken, zij zeggen het maakt niet uit. Heerlijk.
90 zieke dagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
9is dat een typfout? wij moeten er namelijk 90 per 20 weken....
dat haal ik easy peasy
mag maximaal 9 dagen ziek zijn in 20 weken tijd. En ik moet in totaal 95 dagen stage lopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
9is dat een typfout? wij moeten er namelijk 90 per 20 weken....
dat haal ik easy peasy
jupquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
ik dacht dat ziek zijn niet uit maakte omdat je maar een maximaal van 9 dagen hoefde
Leesfout dus
ik moet 90 dagen stage lopen... net als jij dat moest hosti
uberhaupt roeleren lunchpauzes..... nog 6 min ongquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
stokbrood met filet americain gehad zojuist
wij nemen altijd 'wat langer'quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
uberhaupt roeleren lunchpauzes..... nog 6 min ong![]()
hongerrrr
je hebt het tegen meneer "ik heb geen zin"quote:
nee, want dan ga je ook meedoen met die wedstrijd en dan kan ik niet meer winnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Puala het volgende:
http://i40.tinypic.com/2hoveb6.jpg
Weet iemand welk lettertype die tekst is?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, want dan ga je ook meedoen met die wedstrijd en dan kan ik niet meer winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net alsof je nu kan winnen van me
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
je weet wel.. zo'n gebouw waar je dingen kan kopen..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
ik heb nog geen inzending gezien van je
Stop maar, geef maar op, lukt je toch nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb vandaag niets te doen, als ik ook eens meedoenkijken hoe creatief ik ben
das een winkel.. De analoge versie van een webshopquote:
kwaliteit.. geen kwantiteitquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met een stuk of 5 van die dingen joh
Pff, pas maar op he, ik maak je inquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
das een winkel.. De analoge versie van een webshop
[..]
kwaliteit.. geen kwantiteit
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef nicomart het volgende:
ik ben de eerste om toe te geven dat je beter bent.
Heb je mij inzending als gezien? Na die "jezus is een fokker" komt daar verdomd weinig overheen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]nee niet gezien, maar vond er weinig bijzonders bij staan
Mijn t-shirt word ook mooi hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel goed.. daar ben je stil van he?
[..]
dankje!
Dankje, trouwens, dat was mijn zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Stop maar, geef maar op, lukt je toch niet
Aaah ok. zag het net in onz jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
wedstrijd van fok om een t-shirt aan te passen
*aai over de bolquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje, trouwens, dat was mijn zelfvertrouwen
Al weer wat betere zin?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Men ik heb gewoon net weer 2 uur geslapen.. en ik moet nog steeds gaan bedenken wat ik ga ontbijten.. wss niks.. en wacht ik wel tot het avondeten begint
quote:
Dat is gewoon het originele fokker logoquote:
Dat is de tekst van het t-shirt doorgetrokken tot fok en ik heb hier photoshop CS3 niet dus ik kan zowat geen fuck johquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is gewoon het originele fokker logo
Wel leuk verzonnen, maar geen bonuspunten vanwege de ultieme luiheid
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
pfff...wat een teringweerhet lekt zelfs water in de kantine
ga vanmiddag maar eens lekker optijd naar huis
ef nog paar dingetjes afmaken dus en dan ervandoor.... met de bus wel te verstaan.... komt met bakken uit de lucht
Maar zoek eens op google afbeeldingen op fokker.. Dan krijg je dus het echte fokker logo en is precies wat jij nu gemaakt hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is de tekst van het t-shirt doorgetrokken tot fok en ik heb hier photoshop CS3 niet dus ik kan zowat geen fuck joh
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
[..]
Maar zoek eens op google afbeeldingen op fokker.. Dan krijg je dus het echte fokker logo en is precies wat jij nu gemaakt hebt
ja.. ligt vast aan al die computersquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
dus.... voor de 2e keer vandaag maar eens een andere computer zoeken
Stomme muis hiero
Dus....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. ligt vast aan al die computers
nee... ik denk dat ik m mee naar huis ga nemen om de foto's eraf te halen e.d.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
Jij en computers, het zit je niet mee![]()
Nog iets gehoord van je laptoppie?
Hoe kan dat als ie stuk is dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... ik denk dat ik m mee naar huis ga nemen om de foto's eraf te halen e.d.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
deze computer is![]()
en er zit msn op![]()
maar ik moet even werken dus dat ga ik maar niet aanmelden
harde schijf eruit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ie stuk is dan?
ja en dan? dan heb je wel een verloopstukkie nodig om hem aan te sluiten op ietsquote:
mijn god!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja en dan? dan heb je wel een verloopstukkie nodig om hem aan te sluiten op iets
Zou kunnen in principe ja
Oke, sjeesquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn god!
Hoelang ken je mij nou al...denk je dat ik iets zou doen zonder dat te regelen
Ik ken iemand die dat voor mij kan doen
echt.... serieus... hoelang ken je mij nu alquote:
Is het dan zo'n probleem om te zeggen, "ja hd er uit, iemand fixt dat.". Ipv mij laten raden en je proberen advies te geven en dan ook nog zo te reageren?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
echt.... serieus... hoelang ken je mij nu alje weet toch dat ik een regelfreak ben
ik zeg HD eruit... jij zegt: jah maar dan moet je wel zo'n kabeltje en shit hebben... Nou jah: DUH.... Wat denk jij nou...dat ik niets geregeld heb en dat ding maar gewoon voor de gein ga meenemen om extra kilo's in me bagage te hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het dan zo'n probleem om te zeggen, "ja hd er uit, iemand fixt dat.". Ipv mij laten raden en je proberen advies te geven en dan ook nog zo te reageren?
Je kon hem ook thuis laten zodat ie hier in nederlnad misschien snel gerepareerd wordt ofzo, kan allemaal. Maar laat maar, sjezus man, bedoel het gewoon goed dat jij dan weer zo reageerd vind ik ewoon beetje jammer, wat jij wil johquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zeg HD eruit... jij zegt: jah maar dan moet je wel zo'n kabeltje en shit hebben... Nou jah: DUH.... Wat denk jij nou...dat ik niets geregeld heb en dat ding maar gewoon voor de gein ga meenemen om extra kilo's in me bagage te hebben?
thuis laten en daar laten repareren? en dan? Moet ik m weer ophalen in NL of wat....quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kon hem ook thuis laten zodat ie hier in nederlnad misschien snel gerepareerd wordt ofzo, kan allemaal. Maar laat maar, sjezus man, bedoel het gewoon goed dat jij dan weer zo reageerd vind ik ewoon beetje jammer, wat jij wil joh
Ik doe niet alsof je dom bent, ik wil je gewoon een goed advies geven of je helpen ofzo... meer niet... dat jij zo denkt zegt me eigenlijk ook al genoegquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
thuis laten en daar laten repareren? en dan? Moet ik m weer ophalen in NL of wat....
Misschien kun je de volgende keer gewoon niet doen alsof ik dom ben maar gewoon zeggen... HD eruit halen... das een goed plan
wat dan? je geeft me tips... denk je, serieus, op 1 of andere manier dat ik dat zou zeggen als ik er niet over na had gedacht? Dat ik gewoon maar mijn laptop mee zou nemen gewoon voor de gein???quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof je dom bent, ik wil je gewoon een goed advies geven of je helpen ofzo... meer niet... dat jij zo denkt zegt me eigenlijk ook al genoeg
We hebben allemaal zo onze momenten hequote:
Vrouwen hebben ze volgens mij maandelijksquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben allemaal zo onze momenten he
Kun je lezen? Ik dacht dat het misschien makkelijker was om je latop bijvoorbeeld in Nederland te laten maken, dat je ma hem na je opstuurt ofzo, kan ik toch gofferdomme niet ruiken allemaal... Laat maar, man. Ik ken je inderdaad beter daarom juist.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
wat dan? je geeft me tips... denk je, serieus, op 1 of andere manier dat ik dat zou zeggen als ik er niet over na had gedacht? Dat ik gewoon maar mijn laptop mee zou nemen gewoon voor de gein???
Jij met je dat zegt alweer genoegJe kent me beter dan dit... gedraag je er dan ook naar
Dat klinkt bijna als een TTquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef nicomart het volgende:
eindelijk weer love, pies en harmony in de SC
Zeg Hosti, does rustigquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je lezen? Ik dacht dat het misschien makkelijker was om je latop bijvoorbeeld in Nederland te laten maken, dat je ma hem na je opstuurt ofzo, kan ik toch gofferdomme niet ruiken allemaal... Laat maar, man. Ik ken je inderdaad beter daarom juist.
Sommige vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ze volgens mij maandelijks
nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ze volgens mij maandelijks
al een keer gehadquote:
* knuffelt Hostiquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ja weet ik laat maar, ik kan er gewoon niet tegen dat ze een positief iets weer weet om te draaien in iets lulligs, sorry dom van mij dat ik er over doorging. Sorry
Grouphug!!!quote:
Iets positiefsquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ja weet ik laat maar, ik kan er gewoon niet tegen dat ze een positief iets weer weet om te draaien in iets lulligs, sorry dom van mij dat ik er over doorging. Sorry
Ach volwassen worden is moeilijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ruzies met achtergrond is niet verstandig om op fok uit te vechten
maakt toch ook niet uit.... nu niet alles te serieus gaan opvatten mensenquote:
Ga er nou niet op door johquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Iets positiefs![]()
En die weer? jah want jij meent het ook ALTIJD positief
Gewoon niet ruzie gaan maken, gewoon lief zijn, op fok is altijd iedereen liefquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt toch ook niet uit.... nu niet alles te serieus gaan opvatten mensen
ik heb er genoeg van dat hij me altijd 'helpt'quote:
Zonde dat je het zo op lost.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb er genoeg van dat hij me altijd 'helpt'
Ik ga hier voorlopig niet meer komen want ik heb er genoeg van![]()
doei
Was het maar eeuwige love, peace and harmonyquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon niet ruzie gaan maken, gewoon lief zijn, op fok is altijd iedereen lief
Dit gaat tussen mij en hosti en het gaat niet alleen hierom...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zonde dat je het zo op lost.
Maar succes dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |