Heb beide nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Joesse het volgende:
Na de betaling kwam er een knop met 'download e-ticket' en kreeg ook nog een mail. Maar misschien moet je ff geduld hebben ivm de drukte
Idemquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
ik precies hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
En ook hier is dat het geval.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelensquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef Burdie het volgende:
Ik heb dringend een sigaret nodig hierna!
Ik rook ook al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelens
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Server heeft een flinke opdonder gehad. Als iedereen dat heeft, dan duurt het nog wel effe.
Uiteraard. Zei ik ook al eerder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |