Mijn eerste was bianca ryan, de rest moet ik nog bedenkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef Impry het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over welke plaat ik aan ga vragen.
Aan de ene kant wil ik wat 'moderners/meer mainstream' aanvragen omdat de kans dan groter is dat hij gedraaid wordt. Aan de andere kant is een keer een exclusieve/opvallende plaat ook wel leuk.
Zo te zien niet @ 3fm.nl . Of ik kijk verkeerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gebruiken ze die nu helemaal niet dan ? Toch wel gewoon via internet ofzo ?
Coolquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Sirolf het volgende:
Aggut, de Montessorischool uit Breda komt geld brengen.
Ook mijn eerste gedachte jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Impry het volgende:
Ach, het zal eens geen montessori-school zijn. De rest van de kinderen zit gewoon in het lokaal nu
Nee je hebt gelijk, buiten gebruik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo te zien niet @ 3fm.nl . Of ik kijk verkeerd.
Ik ga voor 3 platenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef Impry het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over welke plaat ik aan ga vragen.
Aan de ene kant wil ik wat 'moderners/meer mainstream' aanvragen omdat de kans dan groter is dat hij gedraaid wordt. Aan de andere kant is een keer een exclusieve/opvallende plaat ook wel leuk.
Dalet is toch de pc waar alle muziek op staat ? Lijkt me sterk dat ze nu alleen maar singletjes draaien en die pc's er alleen staan om te fokkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo te zien niet @ 3fm.nl . Of ik kijk verkeerd.
Beetje jammerquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef Resco het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, buiten gebruik.
Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Uhuh! Maakte 't erg 'interessant'
. Eva Jinek heette ze
.
Mss dat een van de dj's een laptopje met iTunes heeft meegenomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dalet is toch de pc waar alle muziek op staat ? Lijkt me sterk dat ze nu alleen maar singletjes draaien en die pc's er alleen staan om te fokken.
Maarja ik weet niet hoe dat allemaal werkt3fmfan werkt niet momenteel dus
.
Ik zit al over mijn 2 pilsjes heenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moggeuh!!![]()
*ook brak is* Weer tijd voor 'n bakkie.
Alcoholist dat je er rond loopt!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit al over mijn 2 pilsjes heenheb net de 3e gepakt
.
Proostquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit al over mijn 2 pilsjes heenheb net de 3e gepakt
.
Ze gebruiken wel gewoon Dalet, maar er is simpelweg geen koppeling naar de site gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dalet is toch de pc waar alle muziek op staat ? Lijkt me sterk dat ze nu alleen maar singletjes draaien en die pc's er alleen staan om te fokken.
Maarja ik weet niet hoe dat allemaal werkt3fmfan werkt niet momenteel dus
.
Dan hoop ik wel dat apple al de opbrengsten van de gokochte nummers doneert aan 3fmquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat een van de dj's een laptopje met iTunes heeft meegenomen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |