quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stond al voor deze, heb het nummer vast aangepast. MET leuke topictitel
.
Nu nog de lapo kapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ik doe mijn best, moet wel binnen 1 uur danquote:
Het is ook niet gauw goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
hmm etenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ff ontbijt zoeken ofzo.
Dat gaat niet meevallen idd, kan hier alleen nog geen livestream kijken. Dus lekker beeldend verslaan is voor mij wel fijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:22 schreef DaMook het volgende:
Hoe moeten al die camera mensen enzo nu het huis uit nu de deur opslot is.
Die van jou is ook goed hoorquote:
Dan weet je wat je 't komende uur moet doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, moet wel binnen 1 uur dan.
ZE HEBBEN NOG EEN DEUR !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat gaat niet meevallen idd, kan hier alleen nog geen livestream kijken. Dus lekker beeldend verslaan is voor mij wel fijn.
De sloerie van 't jeugdjournaal (28 cup b, hilversum, blond) interviewt Giel Beelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat gaat niet meevallen idd, kan hier alleen nog geen livestream kijken. Dus lekker beeldend verslaan is voor mij wel fijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal niet de laatste keer zijn dat we deze plaat horen.....
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan weet je wat je 't komende uur moet doen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef jmac het volgende:
[..]
De sloerie van 't jeugdjournaal (28 cup b, hilversum, blond) interviewt Giel Beelen.
Ook niet via http://touchfans.nl/sr/quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Impry het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |