Het totaal aan bonussen bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef zquing het volgende:
[..]
De bonussen zijn mischien 1 a 2 jaarsalarissen van een een agent, dat is echt geen grote kostenpost. Als je de top te weinig betaald bestaat er de kans dat ze weg gaat, dan zit je zonder leiding en ben je nog verder van huis.

Waarom wordt nu altijd voor die zogenaamde onmisbare zakkenvullende vaak incompetente leidinggevenden altijd hetzelfde verhaaltje verteld?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef zquing het volgende:
De bonussen zijn mischien 1 a 2 jaarsalarissen van een een agent, dat is echt geen grote kostenpost. Als je de top te weinig betaald bestaat er de kans dat ze weg gaat, dan zit je zonder leiding en ben je nog verder van huis.

Nee, per bonus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het totaal aan bonussen bedoel je?
Dat lijkt me dan weer sterk.
Enneh, de top zit net zo goed vol incompetente praatjesmakers als de basis hoor. Hoe hoog is bv een Fred Teeven ooit gekomen binnen de politie? Ook niet bepaald een snuggere man.

Natuurlijk, maar niet ten koste van het hele bedrijf of de mensen onderin (zonder wie net zo goed niets begonnen wordt). Er moet een zekere balans zijn en die is kwijt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, per bonus.
Ookal is de top gedeeltelijk incomptetent, maar zonder kan je nogsteeds niet fuctioneren, zullen dus nieuwe mensen voor moeten worden opgeleid, welke weer even in trek zijn dan. Incomptetent of niet, hoe hoger je staat hoe meer je betaald krijgt, dat is volledig normaal

Alleen is er aan de onderkant een veel groter aanbod, basis vraag/aanbod mechanisme. De bonussen zijn niet idioot hoog.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet ten koste van het hele bedrijf of de mensen onderin (zonder wie net zo goed niets begonnen wordt). Er moet een zekere balans zijn en die is kwijt.
En dat is iets wat klaarblijkelijk overal gebeurt.
Wat mij betreft verwerpelijk en vooral besteed aan hele kleine mensen die thuis nooit wat te vertellen hebben gehad.
Maar wellicht zie ik het verkeerd en is het heel mans om op die manier geld in eigen stak te steken zonder het echt te verdienen.
Dan heb ik toch meer respect voor de straatdealer en de straatagent. Die doen er wat voor en lopen er enig risico voor. De man aan de top bralt wat en of ie het nou goed of slecht doet, dat geld smijten ze toch wel naar z'n hoofd.
Ik zie eigenlijk helemaal niet in wat er normaal aan is.

Er zijn 25 korpsen, dus ook 25 korpschefs.
 Er zijn 25 korpsen, dus ook 25 korpschefs. 

Teeven werkte bij het OM.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Enneh, de top zit net zo goed vol incompetente praatjesmakers als de basis hoor. Hoe hoog is bv een Fred Teeven ooit gekomen binnen de politie? Ook niet bepaald een snuggere man.

Nee, maar ik denk dat de wereld zichzelf er op langere termijn geen plezier mee doet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen is er aan de onderkant een veel groter aanbod, basis vraag/aanbod mechanisme. De bonussen zijn niet idioot hoog.
Idiologisch gezien heb je waarschijnlijk wel gelijk, alleen werkt de wereld helaas niet zo.
 )
)

Is dat zo? Ik dacht dat ie ook bij de politie redelijk hoog was opgeklommen.quote:

Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hij is wel een oud politieman he?

Hmmzz... Hoe kóm ik daar in godsnaam bij dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee.
Zie bijv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Teeven

Dan gaan ze toch lekker weg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef zquing het volgende:
[..]

Ahhhhhhh, hoe mooi is onwetendheid tochquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:15 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker weg?
Mensen zat van onderen die het ook zouden kunnen en met minder genoegen nemen. En die weten vaak ook beter wat er leeft.
En ik denk dat een stuk of 30 agenten heel blij zouden zijn om dat geld onder elkaar te verdelen als kerstbonus. Als die ook weg zouden gaan omdat ze geen bonus krijgen, ben je heel wat verder van huis dan dat 1 zo'n verwend nest opstapt als hij geen bonus krijgt van 38000 euro.

Over onwetendheid gesproken, meneer woont zeker onder een steen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Ahhhhhhh, hoe mooi is onwetendheid toch
sinds wanneer mag verantwoordelijkheid niet meer beloond worden?

Uiteraard. Iedereen kan de functie van de baas overnemen. Das in elke organisatie zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:15 schreef keuvelaar het volgende:
Mensen zat van onderen die het ook zouden kunnen en met minder genoegen nemen. En die weten vaak ook beter wat er leeft.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:03 schreef Ryan3 het volgende:
Het was wrs boven verwachting dat ze goed functioneerden dan?
 .
.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |