Laatste dag vandaag deb?quote:
Mod-interventie...quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah jou antwoord op
Demonen
je hebt een antwoord terug
kut mijn bericht is weg gehaaldquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah jou antwoord op
Demonen
je hebt een antwoord terug
haha maakt mij niet uit hoorquote:
zal ik aan die mod vragen of ik wel mijn bericht terug mag hebbenquote:
quote:
naisquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tuurlijk alles goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog 1 uur
-knip-
wat vreemdquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
Ze hebben gewoon onze berichtjes verwijderd
Demonen
ja man ik ga wel een topic openen over casio horlogesquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
Ze hebben gewoon onze berichtjes verwijderd
Demonen
Ja maar doe dan gewoon horlogesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man ik ga wel een topic openen over casio horloges
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sm0keZ zit een kiwi te eten![]()
yup! 2 weken sm0kez zn moeder uitwonenquote:
idd Casioquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar doe dan gewoon horlogesik heb geen casio
naiiiiss.. ik heb geen kerstvakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup! 2 weken sm0kez zn moeder uitwonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup! 2 weken sm0kez zn moeder uitwonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is wel 3 dubbel tarief hoor!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiiiss.. ik heb geen kerstvakantiemag ik jou moeder reserveren voor 2de kerstdag ?
NIETquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar doe dan gewoon horlogesik heb geen casio
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]smaakt ze nog een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sm0keZ zit kwiwi te eten
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
kenker echt ? het moet juist goedkoper zijn, omdat de kerstdagen al zo duur zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is wel 3 dubbel tarief hoor!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sm0keZ zit een kwiwi te swaffelen
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
joh jammer, anders konden we sandwichenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb over een paar uurtjes ook 2 weken (ontslag) kerstvakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik blijf bij smokez z'n moeder uit de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |