godverquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verkeerde alfa sgat
Ben vandaag niet met de 155
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Halverwege zei mn bazin dat er een fout in de brief stond en moest ik opnieuw beginnen met schrijven (had immers de enveloppes al dichtgelikt)
Nu wachten op de nieuwe brief en dan kan ik weer likken
ze zat gisteren hele tijd in mijn fobo naar chuck norris te glurenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef renedis het volgende:
hmmmmmmmmmm
http://fotoboek.fok.nl/Queen_E
reageren is niet mogelijk
Ik mis jou ergens...does online komenquote:
Toepasselijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
radio veronica![]()
Baby it ain't over til it's over
Ah je hebt vrienden gemaakt merk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
godver
ik maar die 155 opjagen
-edit-: fipoonthipa
ze was op GRTDOJWquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef renedis het volgende:
hmmmmmmmmmm
http://fotoboek.fok.nl/Queen_E
reageren is niet mogelijk
Serieus ze was er... En ze deed gezellig mee hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef renedis het volgende:
[..]
wtf?! je liegt! hahahaha wat zei ze allemaal? staat die foto van haar er trouwens nog of niet?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toepasselijk
[..]
Ah je hebt vrienden gemaakt merk ik
gaat ff kijken..wil ook wel wat om over te lachen hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Op verzoek van Logi, moet ik onderstaand topic hier ff posten:
Demonen
Ze zit namelijk vast in een lachstuip, waar ze niet meer uitkomt
neequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus ze was er... En ze deed gezellig mee hier![]()
Foto was weer verwijderd, doe ook maar niet meer opnieuw posten tbh
:eekquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze zat gisteren hele tijd in mijn fobo naar chuck norris te gluren
nee anders verneuk je mads virtuele datequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus ze was er... En ze deed gezellig mee hier![]()
Foto was weer verwijderd, doe ook maar niet meer opnieuw posten tbh
heuj!quote:
Sorry, moest van meneer Wilders!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
Goede keuze een allochtoon al mascotte
ja daar heb ik op gestemd en toen moet ik het land uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, moest van meneer Wilders!
M'n geloofwaardigheid, wat doe ik![]()
naar degene met de meeste chicks duhquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef Runx het volgende:
ik heb vandaag 2 kerstborrels... keuzes keuzes
ik wil naar beide maar dat gaat niet lukken
Ik heb er maar 1... en vanavond een bruiloft... en morgenavond een gala en zondag nog een verjaardag en uit eten... was het maar weekend...quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef Runx het volgende:
ik heb vandaag 2 kerstborrels... keuzes keuzes
ik wil naar beide maar dat gaat niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |