nee ik verzin ze ter plaatsequote:Op vrijdag 19 december 2008 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Heb je er een template van gemaakt ofzo
Dat zal me een zooitje geweest zijn zegquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:50 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa zijn flinke aambeien.. is ook niet de eerste keer dat ik ze eet!dan maar geen bejaardenfetisjparty die oraal genot MOET krijgen
er was een SuperSaturdaySwaffel-party in de kantine
Zullen de mensen fijn vindenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef Sgele het volgende:
Even op weg naar de zaak rukken... Tot zo
ow ja edit fridayquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, iedereen een vrolijk edit-friday toegewenst![]()
Probeer eens te editten zodat het grootste gedeelte van de originele zin nog terug te lezen is...quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef renedis het volgende:
[..]
dat was een beste edit van jou zeg...
als je edit kan je sowieso de orginele zin niet meer terug lezen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer eens te editten zodat het grootste gedeelte van de originele zin nog terug te lezen is...
Het grootste gedeeltequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:03 schreef renedis het volgende:
[..]
als je edit kan je sowieso de orginele zin niet meer terug lezen hoor
Gadverquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte
De beste swaffelbeurten, zijn de swaffelbeurten met zo veel mogelijk negers
truequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte
De beste edits, zijn de edits met zo veel mogelijk aanpassingen
ik moet echt stoppen met die sigaren om 8.00 uur 's ochtendsquote:
Ahhhhh gast, m'n koffiequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet echt stoma's leegdrinken met barbaren om 8.00 uur 's ochtends
quote:
Dan is ie toch best geslaagdquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:13 schreef renedis het volgende:
[..]
dies goed maaaaaaaar ook best nasty aangezien ik het me inbeeldde![]()
Ja hoor Draakje, ben veilig geland woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi sgele![]()
weer goed thuis gekomen?
Best lekker eigenlijkquote:
ja hoor al kan het altijd beter!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor Draakje, ben veilig geland woensdag![]()
Bij jou alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |