quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder de ingang van de clausule - die transfersom komt er 100% zeker in.
Dat is exact wat ik al maanden denk over Elia. Als ie zich gewoon verder blijft ontwikkelen komt het bedrag dat Twente wil hebben gewoon vanzelf op tafel. Bovendien is het toch verdomme geen straf gebleken de afgelopen seizoenen, om voor Twente te spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef Solstice het volgende:
Als ie goed genoeg presteert komt hij voor dat bedrag ook weg.
Mooi. Volgende week maar eens gaan toehappen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef 9christensen het volgende:
Hij is rond met Twente over een nieuw contract, deze bevat wel een clausule
bron = tv oost
moet het contract wel ondertekend zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi. Volgende week maar eens gaan toehappen.
Dat zal morgen gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
moet het contract wel ondertekend zijn
Wat clausules betreft zou ik maar niet teveel op Munsterman vertrouwen... 't Zal niet de eerste keer zijn dat er bij hem stiekem toch een aap uit de mouw komt gekropenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef RobbieT het volgende:
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf
Volgens Munsterman geen clausule in contract Elia..
Zou lekker handig zijn om voor de camera's van Tv-oost glashard te liegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat clausules betreft zou ik maar niet teveel op Munsterman vertrouwen... 't Zal niet de eerste keer zijn dat er bij hem stiekem toch een aap uit de mouw komt gekropen
Elia linkerkant en amrabat rechterkant?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef Pritt het volgende:
Dat kwam omdat we daar als eerste spits Babel hadden. Niet erg onlogisch dus.
Ze selecteren de beste spits en laten de rest gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ajax school 433 was ipv 451.
Als je eens moet weten hoeveel spelers er wel worden weggestuurd bij Ajax.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
Elia linkerkant en amrabat rechterkant?
Lens heeft nog niets gepresteert zelfde geld voor Amrabat. En je kan natuurlijk nooit zien hoe een speler zich gaat ontwikkelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef need2009 het volgende:
Net trouwens iemand op FcTwente.net
Elia speelde in de seizoenen 2000-2001 en 2001-2002 bij Ajax in de C-jeugd. In de C1 was Hennie de Regt zijn trainer. Het team werd dat jaar kampioen, maar voor vier spelers zat het avontuur bij Ajax er op. Naast Elia waren dat Ricardo MacNack (nu JOS/Watergraafsmeer) , Jeremain Lens en Nourdin Amrabat.
Haha, wat een ENORME BLUNDER, naast Elia ook Lens en Amrabat weggedaan...
Oh ik heb niet gefundeerd getroltquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ze selecteren de beste spits en laten de rest gaan.
Je kan niet alle spelers behouden.
Als je probeert te trollen moet je dat gefundeerd doen.
Ik denk dat ze daar bij NEC en VVV anders over denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef superjood het volgende:
[..]
Lens heeft nog niets gepresteert zelfde geld voor Amrabat. En je kan natuurlijk nooit zien hoe een speler zich gaat ontwikkelen.
Gelukkig zegt een snelle blik op jouw post-"historie" mij genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh ik heb niet gefundeerd getrolt![]()
Ff nintendoen en dan sneljochie.
Daar zeg je het, NEC en VVV dat is bij lange na niet het niveau wat een speler van Ajax moet nastreven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bij NEC en VVV anders over denken.
En Elia dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef superjood het volgende:
[..]
Daar zeg je het, NEC en VVV dat is bij lange na niet het niveau wat een speler van Ajax moet nastreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |