Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef Rikketik het volgende:
Hoe vinden jullie je boezem er dan vanaf de zijkant uitzien?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kom je nu mee.![]()
*pakt de spiegel er weer bij...
toevallig, ik ga ook naar bedquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga nu dus naar bed.
Daag
'Man the harpoons'-erg of gewoon een bierbuikje?quote:
Niet het fototoestel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kom je nu mee.![]()
zit jij nu halfnaakt te FOK!ken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kom je nu mee.![]()
Dat vroeg ik mij werkelijk ook af.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit jij nu halfnaakt te FOK!ken?
Ik drink niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij met Skippy zitten zuipen?
Tuulk nie, weet je hoe omslachtig?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit jij nu halfnaakt te FOK!ken?
Hehehe, helemaal naakt ja?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tuulk nie, weet je hoe omslachtig?![]()
Slaap lekker Wouter en Nathalie![]()
Lijk? Ben!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, dan lijk je gewoon wanhopig.
PICS or it didn't happenquote:
quote:
Hey, doe niet zo wanhopig.quote:
quote:
Film wel even hoe je dat doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
en NU schop ik mezelf naar boven
Wanhopig?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Film wel even hoe je dat doet
Nee, ik wil gewoon zien hoe die idioot zichzelf letterlijk een trap op schopt.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel meer mensen?
Ik ook namelijk
Als je zo wanhopig bent, waarom ga je dan niet in op mijn uitnodigingen?quote:
Welke uitnodigingen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo wanhopig bent, waarom ga je dan niet in op mijn uitnodigingen?
Ze wilde een fruitmand! En jij wilde aan komen kakken met zo'n lullig bakje, waar net 3 stukjes appel in zittenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Rikketik het volgende:
En ik heb je nog een keer aangeboden een bakje fruit langs te brengen, maar dat wees je af.
Graag of niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze wilde een fruitmand! En jij wilde aan komen kakken met zo'n lullig bakje, waar net 3 stukjes appel in zitten
Fruit = Bij de supermarkt of groenteboerquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Graag of niet.
Bovendien, waar kun je tegenwoordig nog een fruitmand halen?
Hey Fems! Hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef Fems het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die al vakantie hebben zeg!
En MM, wat heb je nu precies waarom je ze helemaal af willen keuren? of ben ik nu te nieuwsgierig?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef Fems het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die al vakantie hebben zeg!
En MM, wat heb je nu precies waarom je ze helemaal af willen keuren? of ben ik nu te nieuwsgierig?
Neen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:09 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of Deventer nou Twente is of niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar als je je Twents voelt mag je best meeposten hoor.
We hebben meer vrouwen nodig hier anders gaat het alleen maar over voetbal.quote:
Zelf geen sterke nagels? Kan je dan niet beter acrylnagels nemen? Die zijn sterker volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk erover om gelnagels te nemen. Of beter, ik denk er niet over, ik neem ze. Weet alleen niet wanneer ik tijd heb
Oke dan. Ik ben toch niet voor een Twentse club.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
We hebben meer vrouwen nodig hier anders gaat het alleen maar over voetbal.
Hi Bob!quote:
Kom jij ook uit Twente?quote:
Herken je me nu pasquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke dan. Ik ben toch niet voor een Twentse club.
[..]
Hi Bob!
[..]
Kom jij ook uit Twente?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke dan. Ik ben toch niet voor een Twentse club.
[..]
Hi Bob!
[..]
Kom jij ook uit Twente?
bliksems.quote:
kijk zequote:
Ik heb 2 weken vrijquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems.
ik heb geen vakantie
maar ik hoef maar 4/5 dagen te werken
cumshot?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Niemand advies? Mijn gezicht is hier aan het wegrotten onder een peperduur maskertje hoor.
we kunnen het altijd proberenquote:
hoe is het?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is er al af en mijn gezicht is er nog!![]()
Het voelt wel lekker zacht nu maar mijn hele gezicht begint te gloeien... straks ben ik er allergisch voor.![]()
Zit ik morgen met een dikke rode opgezette kop op het feestje van opa.
goed hequote:
welterusten en veel plezier daar dan maarquote:
int engelsquote:
Mwoah. Morgen trainen, daarna komt mn ex langs, dan nog ergens in de avond uit. Dan zondag werken. That's all.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog leuke plannen dit weekend Nathalie?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
naja, zover aj 't engels könt neum'n
Ik ga morgen naar Enschede tot de kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwoah. Morgen trainen, daarna komt mn ex langs, dan nog ergens in de avond uit. Dan zondag werken. That's all.
Jij?
Enschedequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Wat zegt ze dan?
[..]
Ik ga morgen naar Enschede tot de kerst.
Ik heb mijn nachtcreme er op gekleid, zal wel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga verder Lord of the Rings kijken
@ Kirs: Prikken is niet per definitie slecht, is afhankelijk van het masker. Opzich is het wel verstandig na een masker een kalmerende creme te gebruiken.
van alles, maar het klinkt gewoon nergens naarquote:
het goede deel van het landquote:[..]
Ik ga morgen naar Enschede tot de kerst.
woar ze autoradio's gaptquote:
Voetbalfans zijn per definitie stupide.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ach nou, laten we eens over Groningen beginnen
Waar ze stadions in de fik steken.
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh nee, ik ging in bed Lord of the Rings kijken
Waar ík woon!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hč, ik heb er echt zin in.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hč, ik heb er echt zin in.
welterustenquote:
Ben jij ook in Utrecht vanavond?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo dan!
kerstborrel was wel leuk, maar het café daarna met 25 collega's was veel en veel gezelliger![]()
uiteindelijk van 8 tot 2 daar gezeten, prima de luxe
Allebei Pizzaquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:38 schreef Rikketik het volgende:
Weer terug van werk.Drukte viel me best mee, al schijnt de omzet hoger te zijn dan normaal.
Straks pizza eten.
Welke jij dan?quote:
Big Americans Texas.quote:
Uit de oven?quote:
Funghiquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n fughi op.
Big American zijn neppe pizza's
Uit de oven inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit de oven?
Ik heb besteld
Calzone's kan je helaas niet kopen in de winkel
Zolang ze maar goed smaken.quote:
Cheese en Onion van Big Americans? Die heb ik één keer gehad, ik werd er kotsmisselijk van.quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Cheese en Onion van Big Americans? Die heb ik één keer gehad, ik werd er kotsmisselijk van.
Ik vind eigenlijk alle kaas wel lekker.... behalve vegetarische kaas, daar klopt iets niet aan. De kaas bij onze kaaswinkel is echt super lekker!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:07 schreef Rikketik het volgende:
Het ligt er een beetje aan om welke kaassoort het gaat. Sommige vind ik heerlijk en van andere word ik meteen misselijk.
Dat zei ik dr al.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bruins is saai
Ik ben nu een vaste Atak-ganger. Elke zaterdag-avond
Waar ga jij heen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik dr al.
Als je eenmaal in een feesttent geweest bent, wil je niet anders meer
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:15 schreef Rikketik het volgende:
Meh, uitgaan. Vind er geen klap aan om eerlijk te zijn. Al zou ik Atak verkiezen boven élke feesttent.
Oh ik niet! Schijndel was zo ontzettend tof! Net als die andere feesten, heerlijke muziek!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:15 schreef Rikketik het volgende:
Meh, uitgaan. Vind er geen klap aan om eerlijk te zijn. Al zou ik Atak verkiezen boven élke feesttent.
Ken ik allemaal niet. Ja, de Weduwe wel.. maar daar vind ik juist geen hol aan. Ga dan liever naar de Pijpquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef Samzz het volgende:
Feesttenten bedoel je? Schijndel, de Hoeve, Drouwenermond, dat soort dingen! Echt tof.
En in Enschede ga ik meestal naar de Weduwe omdat daar mensen zitten die ik ken. Maar verder... vind discotheken enzo niet zo leuk meer. Radstake uitgezonderd, want daar kan de Jachthut me wel bekoren
't Is niet mijn ding, die muziek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik niet! Schijndel was zo ontzettend tof! Net als die andere feesten, heerlijke muziek!
Oh dat magquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Is niet mijn ding, die muziek.
Daar heb ik te weinig bier voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me vanavond echt strontlazerus zuipen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik doe dat nooit. Strontlazerus zuipen.
Valt reuze mee hoor, ik maak van alles.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:41 schreef Fems het volgende:
Denk het niet.
Volgens mij kookt MM vaak hollands!
quote:
Ik weet alleen dat er altijd in het Ledeboerpark midwinterhoorngeblaasd wordt, maar ik zou niet weten of dat alleen op zondagen gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand enig idee waar wij de komende dagen nog midwinterhoornblazen kunnen zien/horen?
We bedachten vandaag te laat dat dit eigenlijk alleen op zondagen voor de schemering gebeurt.
Heracles heeft verloren.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
Ja. Tegen Volendam.
Goed weekend gehad allemaal?
quote:Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Rikketik het volgende:
Mijn weekend 'was' wel leuk. Gisteren de hele middag gewerkt, best tof. De middaggroep is sowieso gezellig en je hebt nog wat aan je avond.
Vandaag schandalig lang in bed liggen stinken.
Dat is alleen op zondagen en dit jaar ook op tweede kerstdag en 4 januari maar dan zijn wij al weer weg.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er altijd in het Ledeboerpark midwinterhoorngeblaasd wordt, maar ik zou niet weten of dat alleen op zondagen gebeurt.
Hoe laat lag je erin dan?quote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb tot 1600 uur in bed gelegen
Luie draakquote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik tot 16:30quote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
last van batsende slakken?quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
T zijn net konijnen, zo hard gaat het
Niet zo'n klein beetje ook... Ze zijn totaal niet monogaam! En het nare is, ze zijn ook nog eens tweeslachtigquote:
dus je hebt een man-vrouw/vrouw-man, een vrouw-vrouw en een man-man situatiequote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje ook... Ze zijn totaal niet monogaam! En het nare is, ze zijn ook nog eens tweeslachtig
Ik weet alleen dat ze mekaar neuken voor het leven... overal ziten eitjes, die dan wel weer apart zijn, want op den duur zie je gewoon echt mini-slakjes zittenquote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je hebt een man-vrouw/vrouw-man, een vrouw-vrouw en een man-man situatie
Vogelvoerquote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ja die beestjen pakken zelf die bubbels vast...
Ze zijn wel grappig. Al moeten het niet te veel worden. Dan zet ik ze gewoon in de vijver.
Ik heb geen relatie meerquote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Bob-B het volgende:
We hebben echt zo'n collectie knipperlicht relatie met dit topic
Inddquote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Bob-B het volgende:
We hebben echt zo'n collectie knipperlicht relatie met dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |