Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Help
Stel dat je een nieuwe telefoon mag uitzoeken, voor een nieuw abbonement bij je provider.
Welke telefoon zouden jullie dan kiezen en waarom?

Haha, ik zie trouwens net in de grafiekjes de belasting op mijn home servertje en de internet verbinding, ivm die avatars...quote:

Meestal kies ik op uiterlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Wat wil je er mee kunnen? Moet hij foto's kunnen maken? Koffie zetten? etcetc of wil je bellen en mailen?
Ik zit op het zelfde punt namelijk en ga voor een toestel dat kan bellen en smsen, de rest is toch onzin wat mij betreftEn dan een Samsung of Nokia die niet te duur is

Hatseklatssnateraarquote:
ik vind 24" al te grootquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zou een 28" monitor overdreven zijn

Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:

Die van mij is inmiddels terug. Maar er mist nog 1quote:

Hangt af van het feit wat je ermee wilt doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:

LG Shine Pinkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Help
Stel dat je een nieuwe telefoon mag uitzoeken, voor een nieuw abbonement bij je provider.
Welke telefoon zouden jullie dan kiezen en waarom?

Ik heb 3 jaar geleden een blik met rode Schotse ruit gekocht op het vliegveld... Zaten boterbabbelarachtige snoepjes in volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Californium het volgende:
DaMart![]()
Fruts
![]()
Gaat primazin om naar huis te gaan joh
Heb trouwens je butterscotch snoepjes niet kunnen vindenHoe ziet het eruit.... wel heel veel butterscots koekjes maar snoepjes

vlieg woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden een blik met rode Schotse ruit gekocht op het vliegveld... Zaten boterbabbelarachtige snoepjes in volgens mij.
Wanneer vlieg je naar huis? Ben je daarna ook weer wat meer online ivm tijd voor de 30e afspreken?
En heel stiekem ben ik nieuwsgierig of er nog updates zijn over de laptop en collega.

Ah, nog even geduld dus!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef Californium het volgende:
[..]
vlieg woensdagDus nog een paar daagjes... dan ben ik vast wel weer even on-line
Persoonlijke dingen van de laptop kunnen halen zou inderdaad wel prettig zijn jaquote:en geen nieuws over laptop...misschien dat ik m mee naar huis kan nemen om mijn foto's eraf te halen...dat zou wel top zijn
en niets over collega![]()
Op het blik staat butterscotch. Ik zal er straks anders even een foto van maken en hier posten, als je dat handig vindt? Er zitten alleen geen snoepjes meer inquote:Ik zal nog eens even goed kijkenweet je zeker dat het niet fudge was?

o ik ben van computer geswitsht.... dus pm is mogelijk nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, nog even geduld dus!En zou wel handig zijn als je in Nederland even je MSN of PM kon gebruiken dan, om e.e.a. voor de 30e af te stemmen
.
[..]
Persoonlijke dingen van de laptop kunnen halen zou inderdaad wel prettig zijn ja.
[..]
Op het blik staat butterscotch. Ik zal er straks anders even een foto van maken en hier posten, als je dat handig vindt? Er zitten alleen geen snoepjes meer in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |