Dat is policy. Microsoft raadt aan om geen externe out-of-office-replies in te schakelen omdat dat veelvuldig misbruikt wordt. Niet alleen voor spam en zo, maar ook gewoon voor inbraken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
Handig, twee weken niet op kantoor en de server weigert mijn automatische afwezigheidsberichten te versturen.
Ik was via de VPN gewoon ingelogd op mijn computer op kantoor. En ik kan met de wizard regels en de afwezigheidsassistent wel de melding aanzetten, maar hij stuurt die mail gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is policy. Microsoft raadt aan om geen externe out-of-office-replies in te schakelen omdat dat veelvuldig misbruikt wordt. Niet alleen voor spam en zo, maar ook gewoon voor inbraken.
Dat probeer ik je dus duidelijk te makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was via de VPN gewoon ingelogd op mijn computer op kantoor. En ik kan met de wizard regels en de afwezigheidsassistent wel de melding aanzetten, maar hij stuurt die mail gewoon niet.
Oh, even op de server inloggen en systeembeheerder spelen zou dus moeten helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat probeer ik je dus duidelijk te makenAls op de Exchange server ingesteld staat dat er geen externe OOF gestuurd wordt, dan kan jij in Outlook instellen wat je wilt, maar dan gebeurt er dus niks
Goh, wie had dat verwachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de Belgische regering is gevallen
Ik weet niet hoe goed jouw contacten zijn met sysbeh en mgmt, maar dat is gewoon een instelling op Exchange Organization niveau. Dat zet je dus company-wide aan of uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, even op de server inloggen en systeembeheerder spelen zou dus moeten helpen?.
En anders helpt de mail aan collega wel:"Hoi, kan geen afwezigheidsbericht instellen, zorg dat systeembeheerder dat maandag fixt!"
Ach, ik ben onze contactpersoon voor de systeembeheerder, dus dat contact zit wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jouw contacten zijn met sysbeh en mgmt, maar dat is gewoon een instelling op Exchange Organization niveau. Dat zet je dus company-wide aan of uit.
Maar wel tof natuurlijk, mailtjes rond gaan sturen:
"Hoi externe nieuwsgierige![]()
Ik ben er niet. Ik ben er tot 10 januari niet.
Groetjes,
DaMart
Projectleider Wauwelkoek
kamer 1.01
koffiefilterstraat 7
Espressodam"
en het dan raar vinden als er over 2 weken ingebroken is? Hmmkay
Ik denk niet dat ons management hier ooit over nagedacht heeft. Maar goed, ik laat dit gewoon over aan de systeembeheerder. Die wordt er maandag voor betaald, ik zou nu in mijn vrije tijd moeten gaan uitzoeken waar dat vinkje staatquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is prima natuurlijkMaar als dat dus zo ingesteld is, hou er dan rekening mee dat het misschien wel bewust en met een reden gedaan is.
Maar goed, mijn probleem is het niet. Waar ik nu zit *MOEST* het ook aan, want dat wilden de users graag. Chef op risico's gewezen, maar het moest toch aan. Nou ja, zelf weten dan he
Bij ons is die gewoon aan te zetten. Maar goed, daar is dan ok wel altijd iemand in het pandquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is policy. Microsoft raadt aan om geen externe out-of-office-replies in te schakelen omdat dat veelvuldig misbruikt wordt. Niet alleen voor spam en zo, maar ook gewoon voor inbraken.
Breng ze eens op een ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
Ik denk niet dat ons management hier ooit over nagedacht heeft.
Toch geen top 1000 ofzo he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Is er leven op Pluto,
Kun je dansen op de maan
Preciesquote:
quote:De pinguīns duiken 150 tot 250 meter diep [..] Daarbij kunnen ze tot twintig minuten onder water blijven
Waar is de tijd dat er in de avond 2 tot 3 topics doorheen gingen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is ook al geen avond-SC meer, Jort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |