quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Carmella het volgende:
[..]
En dan nog zo'n plaatje om te zien!Mooi Fruppel, je past zo in een catalogus
En heeft de baby van dat 'vet' gesmikkeld dat je het kwijt bent Fruppel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Fruppel het volgende:
Ik was echt niet zo'n mega dun gevalletje voor ik zwanger werd meiden! Had echt wel een beetje een buikie en kwabbers
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen spam? Volgens mij juist wel!![]()
We hebben hier een heel forum met mensen die allemaal prachtige buik-foto's maken en veelal ook nog voor een leuk tarief.![]()
In het begin zag je hier vrijwel niets (tot een week of 27) en stond iedereen me onderzoekend aan te kijken als ik vertelde dat ik zwanger wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef _Bar_ het volgende:
Als ik de foto van Raissa zo zie en dan naar mezelf kijk.... dan hoop ik niet dat het hier zo snel gaat....
ik maak ze zonder hoofdquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef tessie het volgende:
Wow Vicky, mooie buik al!
Wat ik me trouwens afvraag... ik zie hier zoveel foto´s waar het hoofd het afgesneden is... is dat alleen voor hier op het forum, of worden die foto´s met een andere rede zo gemaakt? (vind het altijd zo jammer zo onthoofd)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mooie buik Raissa.
Je hebt trouwens dezelfde broek aan als mij en heb er op het moment ook een vlek inzitten bij de knie.
De foto's van mij zijn oorspronkelijk met hoofd gemaakt, ik snijd het er alleen afquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef tessie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag... ik zie hier zoveel foto´s waar het hoofd het afgesneden is... is dat alleen voor hier op het forum, of worden die foto´s met een andere rede zo gemaakt? (vind het altijd zo jammer zo onthoofd)
Eigenlijk doe ik er niets speciaals voor. Smeer mijn buik 1x per dag in met een lekkere vette creme en dat was het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef mijsje het volgende:zelfs de tatoo is nog mooi Fruppel! Hoe doe je dat toch? echt prachtig!
Wat leuk, een foto met hoofd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, het is echt nog meer ik dan baby, maar het lijkt al best aardig.
[ afbeelding ]
Met hoofd zowaar!![]()
Ja, wazig. Het is een hele ouwe spiegel die bijna niet meer schoon te krijgen is.
Vetjes? Welke vetjes? Mooi juist hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
hihi dank je... ben ook supertrots dat het eindelijk begint te showen hoor door de vetjes heen
Vlindur, ja dit is groen idd., ik was ook meteen verkocht toen ik het tegenkwam.. heb hem op 1 wand in de woonkamer helemaal. Maar had nog over, dus ben creatief geweest![]()
Ik heb hem gezien ik heb hem gezien! Keurig hoor!!! Dat wordt een mooie toetert!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
-knip-
Even dan, ik haal hem zo weer weg
10w6 dagen hier.
Nou, ik heb hem gemist!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
poppetje gezien...
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. Ik voel me ook, op wat hormonale buien na, zo happy als ik eruit zie
10w6 dagen hier.
Goh, je meent hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wat altijd wel scheelt bij mij is dat ik nog steeds een bescheiden boezem heb, met een DD of EE ziet iemand er altijd veel voluptueuzer uit.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
poppetje gezien...
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. Ik voel me ook, op wat hormonale buien na, zo happy als ik eruit zie
10w6 dagen hier.
Mooi buikje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Weken lang heb ik zitten stoeien om ook eens een buikfoto neer te kunnen zetten. En eindelijk is het gelukt
Ik kijk er wel een beetje raar op, maar dat mag de pret niet drukken
Ik en mijn 20-weken-buikje
[ afbeelding ]
Gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
poppetje gezien...
10w6 dagen hier.
dan ga ik zeker nog even proberen te gluren!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik heb vanavond een zee van tijd (het hele huis vol met mannen die komen xboxen, terwijl iklekker op bed ga internetten en tv kijken) dus misschien plaats ik hem dan nog wel even
Toen had ik ook een jas aan toch? Maar de laatste weken ben ik wel flink gegroeid ja, ook aangekomen maar dat is vooral vocht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Joekel Diaan! Toch vond ik je laatst helemaal niet zo fors overkomenBen je nog flink aan het groeien sindsdien?
Wel een beetje op tijd dan he? Ik heb tegenwoordig niet meer zo lang de laptop nog aan staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik heb vanavond een zee van tijd (het hele huis vol met mannen die komen xboxen, terwijl iklekker op bed ga internetten en tv kijken) dus misschien plaats ik hem dan nog wel even
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel een beetje op tijd dan he? Ik heb tegenwoordig niet meer zo lang de laptop nog aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |