SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De maffialeden hebben vannacht 1 kill. Dan zijn er dus nog 1 maffialid en 2 dorpelingen over. Dat gaat een interessante lynch wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:alle hoop is nog niet verloren toch?
Nee hoor, het is eigenlijk heel doorzichtigquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
CaLeX, Isdatzo, Ladidadida en Etcetera
that's left of it. Ik weet van mezelf dat ik geen maffia ben. Calex staat hoog op het verdachtenlijstje. Heel hoog.
Tegelijkertijd is Isdatzo vrij rustig en dat kan betekenen dat hij probeert om niet vedacht te worden en Ladida lijkt onschuldig maar dat kan ook een act zijn
Je wordt echt paranoide van dit spel
Zo makkelijk praten als je dood bent. En nu bek houwe, want dood ben je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is eigenlijk heel doorzichtig
Wachten tot 19.00 lijkt me, je kan altijd nog wat stem veranderen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:52 schreef SiestaGuru het volgende:
Wat doen we morgen bij de lynch (als die nog komt), 2 stemmen voor iemand = direct het einde? Of wachten we tot 19:00 als iedereen al gestemd heeft?
Je mag het ook gewoon naar mij opsturen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef PrincePolly het volgende:
Lol.
Ik heb van mijn ex-collega's (vandaag mijn laatste dag) een drank pakket gekregen.
Aangezien drank en dit topic een sublieme combinatie is overweeg ik een foto te maken van dit pakket en jullie de kans te geven mij te laten drinken wat jullie mij (aan)bevelen. De fles Bacardi hierbij uitgezonderd overigens. Die heeft al een bestemming.
Dutank heeft al laten zien dat dat duidelijk niet het geval is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef PrincePolly het volgende:
Lol.
Ik heb van mijn ex-collega's (vandaag mijn laatste dag) een drank pakket gekregen.
Aangezien drank en dit topic een sublieme combinatie is overweeg ik een foto te maken van dit pakket en jullie de kans te geven mij te laten drinken wat jullie mij (aan)bevelen. De fles Bacardi hierbij uitgezonderd overigens. Die heeft al een bestemming.
Hoi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
CaLeX, Isdatzo, Ladidadida en Etcetera
that's left of it. Ik weet van mezelf dat ik geen maffia ben. Calex staat hoog op het verdachtenlijstje. Heel hoog.
Tegelijkertijd is Isdatzo vrij rustig en dat kan betekenen dat hij probeert om niet vedacht te worden en Ladida lijkt onschuldig maar dat kan ook een act zijn
Je wordt echt paranoide van dit spel
Een man dus? Dat maakt het makkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef SiestaGuru het volgende:
[ afbeelding ]
zijn mond,
sprak hij overmoedig,
1: Ava Isdatzoquote:Een duister figuur1 stond uit te kijken over de vernietiging in Fok! Town. Een demonische lach 2ontsnapte aan zijn mond, “wie gaan we vannacht nu weer vermoorden?” dacht de maffioos bij zichzelf. “en hoe gaan we het klusje klaren? Een koolmonoxide vergiftiging3? Het doel bedelven onder honderden veel te saaie boeken4?”, “wat maakt het ook uit”, sprak hij overmoedig, “niemand kan me stoppen”.
Een haan kraaide, de morgen brak aan. Calex(dorp) werd roerloos gevonden in een smerige snackbar5 , overgoten met liters frituurvet. De geur van frikadellen 6bleef nog lang in zijn kist hangen en velen kregen spontaan honger 7 tijdens zijn begrafenis.
Ladidaquote:Een duister figuur stond uit te kijken over de vernietiging in Fok! Town. Een demonische lach ontsnapte aan zijn mond, “wie gaan we vannacht nu weer vermoorden?” dacht de maffioos bij zichzelf. “en hoe gaan we het klusje klaren? Een koolmonoxide vergiftiging? Het doel bedelven onder honderden veel te saaie boeken?”, “wat maakt het ook uit”, sprak hij overmoedig, “niemand kan me stoppen”.
Een haan kraaide, de morgen brak aan. Calex(dorp) werd roerloos gevonden in een smerige snackbar, overgoten met liters frituurvet. De geur van frikadellen bleef nog lang in zijn kist hangen en velen kregen spontaan honger tijdens zijn begrafenis.
Kijk, ik kan het ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft er popstars gekeken en wil nu meelachen om brandi's haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |