Omdat ze toen nog zo 'lekker gek en los' was.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Waarom zo denigrerend tegen haar zeggen: 'het meisje van toen" ?
Volgens mij was Katja ook 5 jaar geleden al een volwassen vrouw.
Ja inderdaad. Ook een beetje jammer dat dit nu aan de orde komt, terwijl we gisteren de aflevering over Van Gogh zelf hebben gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
ja groot nadeel bij van Gogh, hij begon te werken met steeds maar dezelfde cast.
Eens, Katja vertelt meestal nog wel wat zinnigs.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik mag haar wel.
Ze antwoord tenminste itt Oerlemans.
Nu moet ze huilen.
Woody Allen doet niet anders.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
ja groot nadeel bij van Gogh, hij begon te werken met steeds maar dezelfde cast.
Dat is ook een groot nadeel aan beiden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woody Allen doet niet anders.
Ingmar Bergman had ook steeds dezelfde hoofdrolspeelster.
Het stoort me niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is ook een groot nadeel aan beiden.![]()
Het gaat nog steeds over Van Gogh.![]()
Doe die afleveringen dan niet daags na elkaar.
Ja, Eddy Terstall heeft ook zo zijn favorieten. Misschien begonnen Van Gogh zijn films wel om een andere reden op elkaar te lijken.....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
Je hebt 2 films van Bergman gezien?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee...niet éénquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt 2 films van Bergman gezien?
Niet uitgezonden, grapjas.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Marcoss het volgende:
Zou haar toenmalige vriend meteen een eind hebben gemaakt aan de relatie na het zien van dat interview?
Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.quote:
Ik denk dat je wat in de war bent.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef cultheld het volgende:
Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.
Ik bedoelde Liv Ulmanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.
Ja, zitten kon ze niet normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef Teizzz het volgende:
Viel me wel op dat Katja blijkbaar haar beide benen heeft laten amputeren
Dat had ze ook bij Zomergasten, moest de hele tijd van gare relaxpose switchen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, zitten kon ze niet normaal.
Ah oké, ik heb van haar alleen Herfstsonate gezien; in die andere 7 speelde ze nietquote:
Bleek wel uit de beelden van 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ze ook bij Zomergasten, moest de hele tijd van gare relaxpose switchen.
Verder vond ik het wel een mooi interview.
Ik wist niet dat ze zo zelfdestructief was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |