abonnement Unibet Coolblue
pi_64343699
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
Woody Allen doet niet anders.
Ingmar Bergman had ook steeds dezelfde hoofdrolspeelster.
Ja, Eddy Terstall heeft ook zo zijn favorieten. Misschien begonnen Van Gogh zijn films wel om een andere reden op elkaar te lijken.....
  woensdag 24 december 2008 @ 23:37:28 #227
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_64343732
Wel beter interview dan het voorgekauwde script van gisteren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_64343821
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Woody Allen doet niet anders.

Ingmar Bergman had ook steeds dezelfde hoofdrolspeelster.


Je hebt 2 films van Bergman gezien?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 december 2008 @ 23:45:13 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_64344033
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt 2 films van Bergman gezien?
Nee...niet één

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 24 december 2008 @ 23:46:39 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_64344086
Leuk interview.

Snap alleen niet dat ie steeds 'meisje' zei.

Was toen al een volwassen vrouw.

Verder zou ik haar niet uit mijn bed trappen.

Zij mij wel helaas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64344164
Viel me wel op dat Katja blijkbaar haar beide benen heeft laten amputeren
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
pi_64344217
Zou haar toenmalige vriend meteen een eind hebben gemaakt aan de relatie na het zien van dat interview?
pi_64344254
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Marcoss het volgende:
Zou haar toenmalige vriend meteen een eind hebben gemaakt aan de relatie na het zien van dat interview?
Niet uitgezonden, grapjas.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64344258
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee...niet één


Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:53:54 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64344333
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef cultheld het volgende:


Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.
Ik denk dat je wat in de war bent.
Overigens speelde in heel veel Bergmanfilms wel degelijk1 actrice, namelijk Liv Ullmann.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 24 december 2008 @ 23:56:27 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_64344420
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben alleen Ingrid Berman vaker in een Bergman film tegengekomen en dat was 2 keer (van de 8 films die ik van hem heb mogen zien). Een echt vaste bezetting van acteurs had hij volgens mij dan ook niet.
Ik bedoelde Liv Ulman

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64344803
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef Teizzz het volgende:
Viel me wel op dat Katja blijkbaar haar beide benen heeft laten amputeren
Ja, zitten kon ze niet normaal .
sig verwijderd door FA
pi_64344995
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, zitten kon ze niet normaal .
Dat had ze ook bij Zomergasten, moest de hele tijd van gare relaxpose switchen.

Verder vond ik het wel een mooi interview.
Ik wist niet dat ze zo zelfdestructief was.
pi_64345025
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik bedoelde Liv Ulman


Ah oké, ik heb van haar alleen Herfstsonate gezien; in die andere 7 speelde ze niet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 december 2008 @ 00:28:06 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_64345502
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat had ze ook bij Zomergasten, moest de hele tijd van gare relaxpose switchen.

Verder vond ik het wel een mooi interview.
Ik wist niet dat ze zo zelfdestructief was.
Bleek wel uit de beelden van 5 jaar geleden.

Ze zei hetzelf. Ik had een kater. Ze zag er verlopen uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64345533
Grmbl, nu ben ik toch weer nieuwsgierig. Als ik de gelegenheid heb ga ik het kijken. .
pi_64346621
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Stali het volgende:
Grmbl, nu ben ik toch weer nieuwsgierig. Als ik de gelegenheid heb ga ik het kijken. .
1 uur na de uitzending kun je kijken op de nps site van 5 jaar later, door te linken via uitzendinggemist.nl.
Ik heb net de aflevering van gister gezien; vind dat Pauw idd een kleine faux pas maakte, hij had moeten vragen 'komt u bij elkaar om alleen de dood van Theo te herdenken, of voor meer...? ipv 'wat herdenkt u dan?', voor de rest vond ik het interview wel meevallen, hoewel niet echt diepgravend. (Wat dat betreft waren Theo van Gogh en Ischa Meijer veel betere interviewers, dan Jeroen Pauw).
Ik begrijp dat de afkeer van Theo ingebed is in de algehele afkeer van godsdiensten in de familie Van Gogh, waar ik op zich wel in kan meevoelen, maar ook dat voor Theo de plaats die de toch enigszins geneutraliseerde christenen in 2003 innemen werd ingenomen door de Islamieten. Maar toch wel op een manier die in 2003 afgezet tegen nu niet realistisch is gebleken.
Komt bij dat-ie het nu wel weer behoorlijk druk zou hebben met het bekritiseren van christenen ook. Die moeder veerde helemaal op toen ze zei dat we tegenwoordig zuchten onder de vertutting der christenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 25-12-2008 01:25:23 ]
I´m back.
pi_64347996
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 uur na de uitzending kun je kijken op de nps site van 5 jaar later, door te linken via uitzendinggemist.nl.
Ik heb net de aflevering van gister gezien; vind dat Pauw idd een kleine faux pas maakte, hij had moeten vragen'komt u bij elkaar om alleen de dood van Theo te herdenken, of voor meer...? ipv 'wat herdenkt u dan ?', voor de rest vond ik het interview wel meevallen, hoewel niet echt diepgravend. (Wat dat betreft waren Theo van Gogh en Ischa Meijer veel betere interviewers, dan Jeroen Pauw).
Ik begrijp dat de afkeer van Theo ingebed is in de algehele afkeer van godsdiensten in de familie Van Gogh, waar ik op zich wel in kan meevoelen, maar ook dat voor Theo de plaats die de toch enigszins geneutraliseerde christenen in 2003 innemen werd ingenomen door de Islamieten. Maar toch wel op een manier die in 2003 afgezet tegen nu niet realistisch is gebleken.
Komt bij dat-ie het nu wel weer behoorlijk druk zou hebben met het bekritiseren van christenen ook. Die moeder veerde helemaal op toen ze zei dat we tegenwoordig zuchten onder de vertutting der christenen.
Jeroen Pauw vroeg juist wat zij dan herdacht.
Tja, een vraag aan een moeder die haar zoon op afschuwelijke wijze verloren is.
Jeroen Pauw vroeg op zijn manier of zij haar "enkel" haar zoon herdenkt of daarnaast ook de publieke persoon die Theo van Gogh natuurlijk ook was.

Maar ik vond het ongepast. En ik bewonder de moeder wel. Want zie maar eens zo rationeel te blijven.

Buiten dit vond ik het wel indrukwekkend om delen van zo'n interview en zijn zoon nu terug te zien.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 december 2008 @ 01:55:28 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_64348151
Jeroen Pauw met Theo van Gogh en Ischa Meider vergelijken is zeggen dat Robben en Sneijder de schoenen niet mogen strikken van Johan Cruijff

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64348178
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Jeroen Pauw vroeg juist wat zij dan herdacht.
Tja, een vraag aan een moeder die haar zoon op afschuwelijke wijze verloren is.
Jeroen Pauw vroeg op zijn manier of zij haar "enkel" haar zoon herdenkt of daarnaast ook de publieke persoon die Theo van Gogh natuurlijk ook was.
Dat zeg ik idd, hij had die vraag anders moeten inkleden.
quote:
Maar ik vond het ongepast. En ik bewonder de moeder wel. Want zie maar eens zo rationeel te blijven.

Buiten dit vond ik het wel indrukwekkend om delen van zo'n interview en zijn zoon nu terug te zien.
Eerlijk gezegd waren er maar weinig clipjes van dat 5 jaar oude interview verwerkt in dit interview. Het is een beetje zoals 'blik op de weg' eigenlijk. Weinig clipjes van verkeerovertreders, veel geouwehoer eromheen. Die zuster van Van Gogh probeerde wel paar keer wat diepgravendere thematiek op te pikken, zo zei ze o.m. er is een tijd van voor de moord op Van Gogh en er na, maar blijkbaar wenste Pauw niet dat soort thema's op te pikken?
I´m back.
pi_64348194
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef tong80 het volgende:
Jeroen Pauw met Theo van Gogh en Ischa Meider vergelijken is zeggen dat Robben en Sneijder de schoenen niet mogen strikken van Johan Cruijff


Jaap Stobbe en Henk van Ulssen idd.
I´m back.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 december 2008 @ 01:58:33 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_64348221
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jaap Stobbe en Henk van Ulssen idd.
Henk van Ulsen was ik altijd bang voor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64348237
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Henk van Ulsen was ik altijd bang voor.


De vloek van de woeste wolf...?
I´m back.
pi_64348334
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik idd, hij had die vraag anders moeten inkleden.
[..]

Eerlijk gezegd waren er maar weinig clipjes van dat 5 jaar oude interview verwerkt in dit interview. Het is een beetje zoals 'blik op de weg' eigenlijk. Weinig clipjes van verkeerovertreders, veel geouwehoer eromheen. Die zuster van Van Gogh probeerde wel paar keer wat diepgravendere thematiek op te pikken, zo zei ze o.m. er is een tijd van voor de moord op Van Gogh en er na, maar blijkbaar wenste Pauw niet dat soort thema's op te pikken?
Dat eerste las ik vekeerd van je. Sorry.

Nee, maar met zogenaamd diepgravender beland je bij die zuster vrij rap aan de oppervlakte. Dat bleek al snel in haar felheid.
En wat dat betreft heeft die Pauw het wel goed gedaan natuurlijk. Die discussie zou nl. niet op zijn plaats zijn geweest.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 december 2008 @ 02:05:23 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_64348379
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De vloek van de woeste wolf...?
Ja

Trusten Nu ga ik onrustig slapen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')