Klikquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Prosac het volgende:
Ik moet ineens denken aan de aflevering dat hij gaat bowlen met Sjaak Polak.![]()
quote:Powel in genade aangenomen door FC Groningen
19/12/2008 08:09
Ron Jans heeft Berry Powel weer in de selectie opgenomen. Donderdag trainde de spits alweer mee met FC Groningen. Eerder deze maand werd Powel uit de selectie gezet wegens motivatieproblemen, een verzoeningsgesprek leverde niets op.
'Vervolgens heb ik de telefoon gepakt', vertelt Powel in De Telegraaf. 'Ik mag in de winterstop weg, ken de voorwaarden waaronder, maar wil zo goed mogelijk bij FC Groningen afsluiten. Noem het de kerstgedachte, vrede op aarde. Het vorige gesprek was ik misschien wat koppig.'
De vriendin van Holla vind ik leuker dan de zus van Sankoh.quote:
Ik ook.. Wat een lekker ding..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De vriendin van Holla vind ik leuker dan de zus van Sankoh.
Wacht ff, begin is niet goed.. Komt zo een nieuwe aan..quote:
Ik quote 'm ff. Nu geen tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef JH87 het volgende:
Geweldig, dit ga ik allemaal eens even rustig bekijken.
Die Powel heeft best wel humor jaquote:
quote:Drent vredesengel in conflict
Met de kerstgedachte, vrede op aarde, als motto heeft Martin Drent zich opgeworpen als vredesengel in het conflict tussen Ron Jans en Berry Powel. Voor het programma ’Mijn club’ van RTV Noord ging de oud-speler van onder meer FC Groningen dinsdag op bezoek bij Berry Powel. Gezamenlijk maakten zij een kerststukje dat Drent later die dag aanbood aan Jans. "Martin", vertelt Jans, "stond met een cameraploeg bij mij voor de deur. Hij zei: ’Ik heb een kerststukje voor jou. Het is een lelijk stukje, maar je raadt nooit van wie je het hebt gekregen’.
Nadat hij eerst nog snel zeven kerstkransjes had opgegeten zei hij dat het van Berry Powel was en dat het een soort van vredesstukje was."
Een dag later nam Powel telefonisch contact op met Jans en op donderdag praatten speler en trainer hun problemen uit. De aanvaller was in de aanloop naar de uitwedstrijd op 6 december tegen PSV in onmin geraakt met zijn trainer. Jans had hem voor dat duel gepasseerd vanwege ’motivatieproblemen’ bij Powel, maar die vond dat een onzinnige reden. De onenigheid liep zo hoog op dat Jans hem terugzette naar de tweede selectie. "Het woord motivatieproblemen was misschien niet het juiste woord. Berry miste vertrouwen en was toen te koppig om open te staan voor een gesprek." Powel: "Ik wil hier graag goed afscheid nemen en met opgeheven hoofd vertrekken." Hij wil in de winterstop verkassen naar een andere club.
Jans heeft Powel direct weer opgenomen in de groep die hij vandaag meeneemt naar Kerkrade voor de uitwedstrijd tegen Roda JC. Hij kan geen beroep doen op Koen van de Laak (voetblessure), Petter Andersson (knieblessure), Jevgeni Levtsjenko (bovenbeenblessure), Sepp de Roover (is geopereerd aan zijn lies), Jeroen Veldmate (moet aan zijn lies worden geopereerd), Brian van Loo (hamstringblessure) en Martijn Meerdink (teruggezet naar de tweede selectie).
quote:Fragment Mijn Club genomineerd
De Vara heeft een fragment uit het TV Noord-programma ‘Mijn Club’ genomineerd voor het TV-fragment van het jaar. Het gaat om een scène waarin oud-FC-spits Martin Drent een jochie tackelt in de tuin.
Tot 2 januari kunnen rapportcijfers worden gegeven in de nominatieronde. Vervolgens kan er een weeklang worden gekozen tussen de vijftien beste momenten van het jaar 2008.
Bron: FC Groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |