Nope, haar nieuwe single want die overtreft toch wel de single die jij noemt.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch niet met die schijtplaat dat ze een jongetje wil zijn he
Sorry! ik bedoelde natuurlijk Jason M met I'm Yours.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
He bah Hans, zeg niet van die vervelende dingen
Heeft ze een nieuwe single danquote:Op donderdag 18 december 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, haar nieuwe single want die overtreft toch wel de single die jij noemt.
Ik vrees van wel.. Single Ladies heet dat ding.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe single dan
Nee, ook dat wiebelliedje hoeft niet zo van mij...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry! ik bedoelde natuurlijk Jason M met I'm Yours.
Van mij ook niet hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, ook dat wiebelliedje hoeft niet zo van mij...
Zowaar de enige plaat van dEUS die te pruimen isquote:Op donderdag 18 december 2008 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.. Single Ladies heet dat ding.dEUS - The Architect
Ik vind 'm heel erg vet gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Deze cover van dEUS' The Architect klinkt best aardig.
Soko vind ik niet slechtquote:Op donderdag 18 december 2008 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten Roel maar dat je dit goed vindt
Beter als het origineelquote:Op donderdag 18 december 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Deze cover van dEUS' The Architect klinkt best aardig.
Als het niet commercieël was geweest, was het zeker geweldig geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |