Erg jammerquote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Mijn song van het jaar staat niet in de lijst: Hit me TV - A Public thing
Snap ook niet dat daar niet op gestemd kon worden
Inderdaad, maar die cover vond ik niet echt wat..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt wederom weer bijzonder fijn
Daarom zette ik er ook 'kwaliteit' tussen haakjes achter.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, ik weet toch helemaal niet wat bitrate is?
Wel typisch, waarom denken mensen allemaal dat ik wel verstand heb van computers en dat ik geen rijbewijs heb...?
Viel inderdaad iets wat tegenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. maar die cover vond ik niet echt wat..
Waarom nodigen ze Giovanca zelf dan ook niet uitquote:Op donderdag 18 december 2008 19:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die cover vond ik niet echt wat..
Volgens mij nog niet, ze doen er zo geheimzinnig over. Weet iemand hier trouwens de nummer 1 is toevallig?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Staat de hele lijst al ergens online te lezen ergens? ik zie niks op 3voor12.nl namelijk
Omdat elke band 'n eigen plaat speelt, én 'n cover van 'n plaat die in de lijst staat.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze Giovanca zelf dan ook niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |