That's Not My Name? Die past ook wel bij The Madd eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Ze gaan een cover van de Ting Tings doen. Cool
Ja dus. Here we go!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
That's Not My Name? Die past ook wel bij The Madd eigenlijk.
Vrij beroerd inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou wel handig zijn geweest als ze van te voren hadden gerepeteerd, dit klinkt nergens naar.
Hetzelfde probleem als bij De Staat blijkbaar.. Alhoewel De Staat wel aardig klonk, dit was niet echt 'n succes.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou wel handig zijn geweest als ze van te voren hadden gerepeteerd, dit klinkt nergens naar.
Ken 't niet, maar dit vind ik tot nu toe veelbelovend!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:43 schreef TheArt het volgende:
Bon IverDie hele cd is één en al pure schoonheid.
Het is echt een schitterende cd. Één van mijn favoriete cd's van dit jaar samen met o.a. die van The Tallest Man on Earth. Ik weet niet of iemand hier dat kent, maar ook dat is fantastisch. Een hele jonge Zweed met een hele eigen aparte stem. Prachtig.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken 't niet, maar dit vind ik tot nu toe veelbelovend!
Ik ken 't ook niet, maar als ik 't zo hoor dan moet daar binnenkort maar ff verandering in komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:43 schreef TheArt het volgende:
Bon IverDie hele cd is één en al pure schoonheid.
Trusten !quote:Op donderdag 18 december 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Morgenochtend ff vergaderen, dan ff wat voor school doen, en dan naar Breda.
Voor andere FOK'ers daar, ik ben te herkennen aan een zwarte jas, multicolor-sjaal, een bruine schoudertas, lang donkerbruin haar en blauwe ogen. Twijfel niet me aan te spreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |