Frontin' is niet van N*E*R*D.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nerd - Everyone nose is de grootste kutnummer in de lijst tot nu toe, waarom kunnen ze niet meer briljante nummers zoals She Wants To Move of Fronting maken?
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:08 schreef Remzz het volgende:
Zooo Liquido - Narcotic alvast aangevraagd heb ik wel 15 euro voor over
Nice!!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
offtopic: Travis Reed mogelijk weer terug bij Capitals (Donar). Hoe vet is dat !![]()
Dat slechte acteerwerk in die 'huiskamer' is ook tenenkrommend...quote:Op donderdag 18 december 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben er weer... even De Gouden Loekie gekeken maar behalve belachelijke keuzes qua reclames ben ik bij de opkomst van Dries Roelvink echt weggezapt
O-oh, o-oh, o-oh, o-oh, o-oh!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Oeh !Love is Noise
The Verve. P50.. veel te laag, imo.
Aan de teletubbies? lolquote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
O-oh, o-oh, o-oh, o-oh, o-oh!
(doet me altijd wat denken aan de teletubbies)
Wel heel toffe teletubbies dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
O-oh, o-oh, o-oh, o-oh, o-oh!
(doet me altijd wat denken aan de teletubbies)
Oja. Vooral ook door die afgrijselijke Cees Geel.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat slechte acteerwerk in die 'huiskamer' is ook tenenkrommend...
Bij mij ook. Wat Hans ook al zegt, #50 vind ik ook wat laag voor die plaat. Net als deze van Santogold, die staat bij mij ook veel hoger.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Staat erg hoog in mijn lijstje van 2008
![]()
.
Mja. Mijn ingestuurde Top 5 was ook anders geweest als ik andere platen kon kiezen..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Van Sigur Ros staat ook de verkeerde plaat in de keuzelijst trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |