Jaa, superchill he!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
LR , had jij het over die sprinters van de NS? van presikhaaf richting nimegen
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog heb ik die 6 speciaalbieren makkelijk gehaald. Ik had van tevoren al een paar flinke potten Grand Prestige naar binnen gewerkt.
inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Battlejuice met Zo Moeilijk, Typhoon, Zwart licht, Salah Edin, Blaxtar, Manu e.a (Merleyn) Nijmegen, Gelderland
18.jan.2009 20:00
Hmm zou eerste keer zijn dat ik bij Merleyn kom maar die eerste 3 namen wil ik zien.
Ik zie dit feestje trouwens nog niet staan op de site zelf, maar het stond zo op de myspace van zwart licht. Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen want erg straat zijn de meeste van mijn vrienden niet.quote:
Merleyn is leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Battlejuice met Zo Moeilijk, Typhoon, Zwart licht, Salah Edin, Blaxtar, Manu e.a (Merleyn) Nijmegen, Gelderland
18.jan.2009 20:00
Hmm zou eerste keer zijn dat ik bij Merleyn kom maar die eerste 3 namen wil ik zien.
Whahaha ik ga naar Doornroosje vanavondquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ow ik ook, dus dat is een goede match.
En ik morgen. Lekker hakkuh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ik ga naar Doornroosje vanavond
Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben echt lang niet meer in dit topic geweest
Volgens mij is Dexter uiteindelijk wel verslavend... Paar vrienden van mij zijn er helemaal weg van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Ik heb in elk geval geen hoofdpijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ons uitlachen en dan nu inkakken
Prima. gewoon stug doorgaan dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.
Ja, ik heb alleen nog geen tijd gehad om te reageren, heb mijn mail alleen via de mobiel ff kunnen checken. Ben vanavond weer thuis, maar ik zal woordvoerder worden en Ger gelijk even mailen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Slar.. heb jij je mail nog gelezen?
Je maakt er wel werk van!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Downloadmolen aangeslingerd, als het goed is komen Love Actually / The Holiday / Stardust er uit rollen
Ik heb daar wel iets tegen! Of je moet allergisch zijn voor opioïden!quote:
Nee das het fijne aan dat er nog geen elektronisch patiënten dossier is. Ik ben onder behandeling in het Eramus MC (Rotterdam) & het Radboud, maar een huisarts kan je alleen doorverwijzen naar het CWZ en van die ziekenhuizen stuurt alleen het CWZ de uitslagen ook door naar de huisartsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoort je huisarts niet te weten wat jouw gebruikelijke waarden zijn?
Kansloos zuipen met vrienden, what elsequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet nog niet wat ik met nieuwjaarsnacht ga doen trouwens... iemand nog iets leuks ?
een paar ja... een aantal wordt ok weer opgeëist door hun vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangezien jij daar geen nee tegen zegt vind je 't stiekem wel best. Niks mis mee, maar geef moblo niet de schuld
.
[..]
Kansloos zuipen met vrienden, what else?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |