Ik neem aan van niet anders hadden ze het daar wel over gehadquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef TheVotary het volgende:
Geen dooie en gewonden? Of op zijn minst sexuele interactie?
ja hoeveel weet ik van voetbal denk jequote:
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef TheVotary het volgende:
Geen dooie en gewonden? Of op zijn minst sexuele interactie?
Had eigenlijk ook niet verwacht dat er wat zou gaan gebeuren. Iedereen heeft elkaar nu al een paar keer gezien vermoed ik en dan zou er al lang wel ergens een vonkje hebben moeten overslaan. Nou ja, waarschijnlijk dan want veel drank wil ook nog wel eens wat helpen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuws
Ik weet er nog wel meer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef Faithy het volgende:
de enige reden waarom ik overigens nog eens naar Ehv zou gaan
Staat nu 43 minuten te spelen en OMGquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het transporter 3 niet gezien, maar Crank was awesome
En statham is awesome
Dus 1 + 1 = dnek ik ook in dit geval 2 (of 10 om in jouw termen te spreken![]()
)
Als in je bent nu transporter 3 of Crank aan het kijken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Nielez het volgende:
[..]
Staat nu 43 minuten te spelen en OMGwat een briljante scenes weer.
Het eerste stukje Crank is duidelijk achter de rug en t is zo enorm cool.
(Zoals altijd uiteraard onrealistisch, maar Jason Statham kan dat gewoon).
Wat een held
Transporter 3quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in je bent nu transporter 3 of Crank aan het kijken?
(ben ik nou zo'n retard?)
dan mis je alle pretquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Faithy het volgende:
op dinsdagochtend 10 uur ofzo, buiten vakantietijd
er zijn tijden dat ik daar zin in hebquote:
Ga je naar Duiven? Ik neem meestal die in Eindhoven, want dat is ouder-technisch beter te combinerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Faithy het volgende:
binnenkort wel weer even naar de IKEA idd
op dinsdagochtend 10 uur ofzo, buiten vakantietijd
even voor een nieuw servies kijken
Ik merk tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ik merk t
Die dude kan rijden, niet normaal.Ben hem nou aan het downloaden. Zal me benieuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe ik vaak met me helmmuts en handschoenenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
ow heerlijknet n broek van de verwarming aangetrokken lekker warm
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
failquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hem!!!!!!!!!!!!!!!
Ho! Backslash!
////////////////////////////////////////////////////
ja en als die niet gegeven was had je alsnog last van de laatstequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hem
Wat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuws
Ik rijd altijd onder invloed van die gele stickerzooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm en ik heb net autogereden maar volgens mij mocht dat nog helemaal niet
Ah dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik rijd altijd onder invloed van die gele stickerzooi![]()
Wie heeft er nu weer aan je borsten gezeten?quote:
Swarmi zegt wat anders! Vraag ik me alleen af hoeveel kan je je nog herinneren meiske?quote:
Lompe, snelle actie, wel geinigquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef Nielez het volgende:
Iemand transporter 3 trouwens al gezien?
Goede film? Afgelopen week 1 en 2 nog ns gekeken en 3 is net klaar.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel 't gewoon nog steeds in m'n hoofd, het is al half 3. Screw me.
Jij kwam veul later.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
![]()
! Ik snap echt niet waar je last van hebt, ik voel niks?
Dan nog heb ik die 6 speciaalbieren makkelijk gehaald. Ik had van tevoren al een paar flinke potten Grand Prestige naar binnen gewerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |