abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2008 @ 18:39:45 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64183569
ik ben er ook bij geweest bij de castratie van de kater van een vriendin, die dierenarts trok ook de haren uit, zette een klein sneetje, plopte t balletje eruit, sneed m af, knoopte de vaatjes met de zaadleider en liet de huid open,maar die trekt vanzelf helemaal samen, je ziet er nauwelijks wat van! iets gemakkelijker dan bij n mens
pi_64204019
Snowy mag eraan geloven als hij een jaar is. Wij hebben geen poezen in de buurt, hij komt niet buiten dus wacht ik tot een jaar.
pi_64208243
Brrr, nou, ik hoef niet te kijken hoor
pi_64208700
Ik had een katertje en een reutje en die reden gezellig op elkaar. .
pi_64250675
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Dipkip het volgende:
OMFG maar ze snijden toch in de huid, blijft dat dan gewoon open?
En nog vele malen beter: Ze drukken de ballen uit de wond als dat een rijpe puist uitgeknepen word.
pi_64253808
Ons katertje laat ook regelmatig zijn stijve piemel zien, dus die gaat woensdag geholpen worden. Hij is dan iets ouder dan 5 maanden. Volgens mij zal de grootste uitdaging nog worden om hem vanaf 8 uur 's avonds nuchter te houden .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64256074
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Addict89 het volgende:
Ons katertje laat ook regelmatig zijn stijve piemel zien, dus die gaat woensdag geholpen worden. Hij is dan iets ouder dan 5 maanden. Volgens mij zal de grootste uitdaging nog worden om hem vanaf 8 uur 's avonds nuchter te houden .
Wij moesten vanaf 6 uur 's avonds tot nu toe gaat het goed, heb ze om 6 uur een blikje tonijn gegeven zodat ze flink zouden eten en niet de hele avond zouden gaan mekkeren
pi_64259499
Euhm zou je geen stijfje meer moeten kunnen zien nadat je kater geholpen is...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64273370
Tuurlijk zit dat er nog wel, maar ze hebben geen last meer van hun hormonen en zullen er niet zo mee lopen showen na castratie.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_64273390
Ik hoop dat door het gebrek aan hormonen mijn onschuldige knuffels niet meer als sexy worden opgevat of dat het dan bij het stijfje blijft en het gehump ophoudt....

We gaan ze straks wegbrengen
pi_64273578
Hmm die van mij is dus gecastreerd maar humpt er af en toe nog vrolijk op los met stijfje en alles...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64280841
Ik hoop dat het in de kiem gesmoord wordt nu omdat ie het pas een weekje deed. We zullen zien... Ik had ze sowieso laten castreren hoor, dus als het niet stopt is het alleen jammer en niet een vergeefse operatie ofzo.

Over een uurtje mag ik ze ophalen, de operatie is goed gegaan

[ Bericht 21% gewijzigd door Dipkip op 23-12-2008 13:20:15 ]
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:13:13 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64280975
Wanneer kun je ze weer ophalen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64284594
Ze zijn weer thuis. Half stoned en lichtelijk chagrijnig, maar ze zijn thuis Vanavond mogen ze weer een beetje eten.
pi_64284984
Morgen zijn ze weer de oude. Gaat snel bij katers.
pi_64294205
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Ze zijn weer thuis. Half stoned en lichtelijk chagrijnig, maar ze zijn thuis Vanavond mogen ze weer een beetje eten.

Ik zei je toch dat het goed zou komen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64295291
Door dit topic ben ik zo blij dat ik een poes heb en geen kater..
pi_64302603
Poezen moet je ook laten helpen hoor

De mannen zijn weer helemaal bij tis weer goed geloof ik. Gaat echt supersnel zeg!
pi_64302709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Dipkip het volgende:
Maar poezen gaan niet tegen je aanrijden Onze kat is gelukkig nog niet krols geweest.
pi_64304015
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Dipkip het volgende:

De mannen zijn weer helemaal bij tis weer goed geloof ik. Gaat echt supersnel zeg!
Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
pi_64315641
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.

Edit: hij is weg . Hij zou meteen geholpen worden, en dan lekker daar zoveel mogelijk uitslapen op een warmtekussen . Mag hem om half 3 weer ophalen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Addict89 op 24-12-2008 10:31:19 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64316624
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zijn nu hyperactief aan het rondrennen en ik moet ze alweer uit de gordijnen plukken, misschien is dat enige geruststelling?
pi_64321324
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.

Edit: hij is weg . Hij zou meteen geholpen worden, en dan lekker daar zoveel mogelijk uitslapen op een warmtekussen . Mag hem om half 3 weer ophalen.
Toch opvallend, hoe verschillend DA's ermee omgaan. Ik mocht mijn (k)ater meteen weer meenemen. Mocht hij thuis bijslapen. Maar het is ook wel prettig dat hij in deskundige handen is, mocht hij achteraf complicaties krijgen. Wat bij een jonge, gezonde kat echt heel zeldzaam is.

En, wat eet iedereen voor kerstmis?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64321936
Ik mocht kiezen, mocht hem ook eerder al komen halen. Maar ik vind het inderdaad een prettig idee dat hij helemaal rustig wakker kan worden daar bij deskundige mensen. Hoewel ik ook blij ben als hij straks weer thuis is.De dierenarts belde net trouwens dat alles goed was gegaan en dat hij alweer wakker was en een beetje na ligt te dommelen nog. .
  donderdag 25 december 2008 @ 00:17:39 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_64345170
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het echt goor, vooral dat er dan vocht uitkomt
Hij komt dus klaar op je hand
pi_64351682
Ze vroegen aan mij of ik ze ergens kon laten wakker worden waar ze niet op van alles konden springen. Dat kon niet, want we zijn aan het verbouwen en in elke kamer staan wel verhuisdozen of meubels. Daarom hebben ze langer daar uitgeslapen. Toen ze hier kwamen gingen ze overal op springen wat ook een paar keer verkeerd ging, dus ben wel blij dat ze daar langer zijn geweest.
pi_64353716
Heb wat foto's geupload van +/- 12 uur na de operatie:

De een een beetje suffig, de ander een beetje stoned, maar niet zielig ofzo.

Onze katten hebben een heel naar leven
pi_64383806
Acherrum.

Lief hoor, die stonede oogjes. Ik neen aan dat die nu wel zijn weggetrokken.

En, hoe is het met balloze Addict-ater?
pi_64387105
Ja die oogjes waren de volgende dag weer normaal
pi_64395205
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum.

Lief hoor, die stonede oogjes. Ik neen aan dat die nu wel zijn weggetrokken.

En, hoe is het met balloze Addict-ater?
Die is weer net zo druk aan het rondrennen, springen en de kerstboom aanvallen als normaal .
pi_64402376
Kijk eens aan! Mooi nieuws!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')