Ja 't zou wat zijn als 'ie z'n eigen broertje ging kontneukenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb hem nog niks anders zien humpen, zn broertje laat ie ook gewoon met rust geloof ik. Hoe oud is die van jou?
Is het niet slecht voor ze om te worden geholpen als ze nog geen half jaar zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef jack4ya het volgende:
Misschien even overwegen om dit katertje wat sneller te laten helpen. Er bestaat denk ik wel een iets grotere kans dat ie gaat sproeien, en om dát nog af te leren...
Maakt niks uit.. gecastreerde katers doen het ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef jack4ya het volgende:
Misschien even overwegen om dit katertje wat sneller te laten helpen. Er bestaat denk ik wel een iets grotere kans dat ie gaat sproeien, en om dát nog af te leren...
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef Tism het volgende:
Als ik jou was zou ik eens kappen met 't luisteren naar de nieuwe hit van Beyonce!..![]()
Same here! Maar ik vond m wel zielig hoor, zo aan zn verruineerde balletjes te likkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz was de volgende dag al bijna weer normaal, dag later weer helemaal okay
Ach joh, het komt (whehehe, sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Dipkip het volgende:
Ze gaan me informatie toesturen er over, dat is wel fijn. Maar het klinkt alsof er verder weinig bijzonders aan is. De operatie duurt ook maar 5 minuten vertelde ze me![]()
Maar toch hemn jongens gaan onder het mes
Het is echt maar 5 minuten. Toen ik met mijn hormonaal plasmonster naar de DA ging (dag na terugkomst van de vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Dipkip het volgende:
Ze gaan me informatie toesturen er over, dat is wel fijn. Maar het klinkt alsof er verder weinig bijzonders aan is. De operatie duurt ook maar 5 minuten vertelde ze me![]()
Maar toch hemn jongens gaan onder het mes
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach joh, het komt (whehehe, sorry) helemaal goed.
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Dipkip het volgende:
Merken ze dat echt dat ze onderdelen missenik dacht die kleine frummels tussen die enorme bossen haar, dat gaan ze niet eens merken
![]()
Ja hoe zit dat met hechtingen, moet je er mee terug naar de DA na een aantal dagen ofzo? Of plakken ze ze dicht?
En wordt er veel geschoren? Lijkt me wel toch?
Ze missen ze niet hoor, dieren hebben wat dat betreft minder besef dan ons mensenvolk. Maar het ziet er een beetje anders uit, ruikt vreemd (desinfectie) en doet pijn. Dan zou ik ook polshoogte gaan nemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Dipkip het volgende:
Merken ze dat echt dat ze onderdelen missenik dacht die kleine frummels tussen die enorme bossen haar, dat gaan ze niet eens merken
![]()
Ja hoe zit dat met hechtingen, moet je er mee terug naar de DA na een aantal dagen ofzo? Of plakken ze ze dicht?
En wordt er veel geschoren? Lijkt me wel toch?
En nog vele malen beter: Ze drukken de ballen uit de wond als dat een rijpe puist uitgeknepen word.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Dipkip het volgende:
OMFGmaar ze snijden toch in de huid, blijft dat dan gewoon open?
![]()
Wij moesten vanaf 6 uur 's avondsquote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Addict89 het volgende:
Ons katertje laat ook regelmatig zijn stijve piemel zien, dus die gaat woensdag geholpen worden. Hij is dan iets ouder dan 5 maanden. Volgens mij zal de grootste uitdaging nog worden om hem vanaf 8 uur 's avonds nuchter te houden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Ze zijn weer thuis. Half stoned en lichtelijk chagrijnig, maar ze zijn thuisVanavond mogen ze weer een beetje eten.
Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Dipkip het volgende:
Poezen moet je ook laten helpen hoor![]()
De mannen zijn weer helemaal bijtis weer goed geloof ik. Gaat echt supersnel zeg!
Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
Ze zijn nu hyperactief aan het rondrennen en ik moet ze alweer uit de gordijnen plukken, misschien is dat enige geruststelling?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
Toch opvallend, hoe verschillend DA's ermee omgaan. Ik mocht mijn (k)ater meteen weer meenemen. Mocht hij thuis bijslapen. Maar het is ook wel prettig dat hij in deskundige handen is, mocht hij achteraf complicaties krijgen. Wat bij een jonge, gezonde kat echt heel zeldzaam is.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.
Edit: hij is weg. Hij zou meteen geholpen worden, en dan lekker daar zoveel mogelijk uitslapen op een warmtekussen
. Mag hem om half 3 weer ophalen.
Hij komt dus klaar op je handquote:Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het echt goor, vooral dat er dan vocht uitkomt
Die is weer net zo druk aan het rondrennen, springen en de kerstboom aanvallen als normaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum.![]()
Lief hoor, die stonede oogjes. Ik neen aan dat die nu wel zijn weggetrokken.
En, hoe is het met balloze Addict-ater?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |