abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64126415
Een van mijn kittens vind mij schijnbaar erg aardig

Nou ken ik van hondjes en konijntjes wel dat ze soms de neiging hebben tegen je aan te gaan rijden. Van filmpjes enzo, ik heb nooit konijnen gehad en mijn honden deden dit ook niet (eentje wel maar dan niet op mij, maar op ballonnen, en dat loste zichzelf altijd op).

Nu heeft een van mijn kittens (katertje van bijna 5 maanden) sinds een week dat ie knuffelen / kroelen wel erg leuk vind. Hij ligt altijd graag op zn rug en dat je dan over zn buikje kriebelt. Beide kittens (heb twee broertjes) vinden dat geweldig en ze hebben er verder nooit op gereageert met iets anders dan spinnen en kopjes geven.

Maar nou krijgt een van de twee dus een stijve er van. Ik had eerst zoiets van zal de puberteit wel wezen, en ben gewoon blijven kroelen met hem. Alleen een beetje hoger uit voorzorg want ik vind dat toch wel een beetje viezig

Maar gisteravond pakte hij mn arm vast met zn pootjes en ging hij tegen mn hand aanrijden en ook niet maar 1 keer ofzo. Vandaag doet ie het ook weer.

Is dat normaal voor katertjes om te doen? Ze zijn nog niet geholpen, dat laten we in januari doen als ze dus 6 maanden zijn. De ene doet het dus wel en de andere niet.

En als het normaal is, hoe ga je daar dan mee om? Het is misschien heel dozig van me maar ik vind het echt niet leuk en ook nogal vies maar aan de andere kant wil ik hem ook niet wegduwen als ie komt knuffelen, en gewoon een beetje over zn rug aaien doet ie niet aan, hij rolt zich altijd meteen op zn rug als je hem aanhaalt. Ik wil gewoon met hem knuffelen zonder dat ie dat zo doet
pi_64126443
Onze katertje nueckt altijd truien die je ergens achterlaat
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64126496
Je hebt hier gewoon te maken met een té geile kat.
Heb geen oplossing, sorry
pi_64126499
Ik heb hem nog niks anders zien humpen, zn broertje laat ie ook gewoon met rust geloof ik. Hoe oud is die van jou?
  donderdag 18 december 2008 @ 18:10:17 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64126568
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb hem nog niks anders zien humpen, zn broertje laat ie ook gewoon met rust geloof ik. Hoe oud is die van jou?
Ja 't zou wat zijn als 'ie z'n eigen broertje ging kontneuken .
Huilen dan.
pi_64126604
gelukkig ligt broertje meestal bovenop met stoeien...
pi_64126760
ik denk dat dit gedrag wel stopt nadat hij geholpen is. Ik heb een poes die om de 3 weken een paar dagen krols is en ook helemaal gek wordt (al helemaal omdat mijn 2 katers(wel geholpen) geen interesse hebben in haar) ze ligt dan op haar rug, geluidjes maken en trekt zich op haar rug aan het tapijt door de hele kamer. Vind het wel een beetje grappig eigenlijk. Geeft ons ook meer aandacht met kopjes geven enzo.
Dit terwijl haar zusje uit hetzelfde nest (die ook nog niet geholpen is) nog niet herkenbaar krols is geworden (ze zijn nu bijna 9 maanden, maar ze blijven binnen en heb er het geld nog niet voor om ze te laten helpen, maar last heb ik er dus ook niet van.)
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_64126782
Zorro rijdt altijd op de sprei van het bed. En mijn kleren als die daar liggen. Heel soms pakt hij sprei + een been als wij nog in bed liggen. Zorro is 4 en gecastreerd dus of castreren helpt geen idee. Zorro doet hij ook niet bij de andere katten. Terwijl de kat van mijn ouders (13jaar en gecastreerd) nog weleens de andere kat (1,5jaar en gecastreerd) wil pakken. Geen idee waar het vandaan komt kan je dus ook niet helpen. Zorro weet wel dat het eigenlijk niet netjes is want als wij hem betrappen kijkt hij altijd van shit betrapt.
pi_64126819
Misschien even overwegen om dit katertje wat sneller te laten helpen. Er bestaat denk ik wel een iets grotere kans dat ie gaat sproeien, en om dát nog af te leren...
pi_64126847
Ik denk ook wel dat het dan op zal houden, ik hoop het wel tenminste maar die ballonnenwippende hond hield daar ook mee op na het helpen.

Alleen duurt dat dus nog wel ruim een maand (ze moeten wel 6 maanden zijn toch?) en ik weet niet wat ik er dan de komende weken mee moet zeg maar.

Net beet ie er ook bij, en dan grijp ik m in zn nekvel en blaas m in zn gezicht, dat doe ik altijd als ie me bijt (doet ie af en toe met spelen, en dat mag dus niet). Maar om hem nou te straffen als ie verder niks verkeerd doet behalve een stijve te hebben dat lijkt me nogal sneu voor hem, en ik vind het juist zo gezellig dat ie zo knuffelig is. Ik wil het knuffelen niet afleren.
pi_64126886
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef jack4ya het volgende:
Misschien even overwegen om dit katertje wat sneller te laten helpen. Er bestaat denk ik wel een iets grotere kans dat ie gaat sproeien, en om dát nog af te leren...
Is het niet slecht voor ze om te worden geholpen als ze nog geen half jaar zijn?

We wilden ze na dat half jaar wel asap laten helpen, inderdaad om sproeien te voorkomen.
pi_64126936
Mij is altijd vertelt pas te helpen met een jaar om zo blaasgruis te voorkomen. Mits ze niet in contact komen met poezen. Zorro is met een jaar geholpen en hij doet het ook nog. Ik denk niet dat dit echt helpt.
pi_64126945
Volgens mij is het wel normaal, alleen ik heb armen gelukkig niet meegemaakt.

Benen wel, als ik in bed lag, had ik niet zo'n last van.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64126973
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef jack4ya het volgende:
Maakt niks uit.. gecastreerde katers doen het ook.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64126974
Ik vind het echt goor, vooral dat er dan vocht uitkomt
  donderdag 18 december 2008 @ 18:30:28 #16
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64127037
Ik weet niet hoor, maar...

Als ik jou was zou ik eens kappen met 't luisteren naar de nieuwe hit van Beyonce!..

Het schijnt dat die beesten daar helemaal gek van worden!..

Niet alleen die beesten trouwens..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_64127166
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef Tism het volgende:
Als ik jou was zou ik eens kappen met 't luisteren naar de nieuwe hit van Beyonce!..
Ik heb geen idee waar je het over hebt
pi_64127177
Castreren kan voor zover ik weet vanaf het moment datze geslachtsrijp zijn. Bij poezen is dat iets duidelijker merkbaar, zodra die van krolsheid alles wat in de vage richting van een piemel komt proberen te over te halen ze te penetreren, weet en dat het tijd is voor de dierenarts. Bij jouw kater is het eigenlijk ook vrij duidelijk merkbaar. Doe zes maanden zijn geloof ik een richtlijn. De ene kat is wat vroeger, de ander weer wat later.

Als het te vroeg zou zijn en z'n ballen bijvoorbeeld niet helemaal volgroeid zijn, zal de dierenarts het ook niet doen, denk ik.
pi_64127481
gewoon laten castreren, dan is t binnen een paar weken na castratie over! same here, alleen ging mijn kater zn moeder bespringen!
(:
pi_64127495
Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen/studies die aangeven dat vroegcastraties geen problemen zouden geven (bronnen weet ik niet meer... sorry) Die gingen uit van ongeveer 3 maanden.
Alleen wat wel vaker is met "nieuwigheden" niet iedereen gelooft het of zit er op te wachten.

Onze kater hebben we met 4,5/5 maanden laten castreren omdat er een poes bij kwam. Met deze vent hebben we geen problemen, drinkt goed (helpt tegen nier/plasbuis problemen) Maar goed, dat is maar 1 kater. Inmiddels 5 jaar en een enorme vrijdoos. (Wonderlijk, want het was best een onbetrouwbaar venijnig katertje af en toe)

Gecastreerde katers kunnen idd sproeien, maar als je ze castreert voordát ze gaan sproeien is de kans daarop wel kleiner.

Ik denk wel dat jou katertje een vroege is, misschien is ie fysiek ook wat verder en ziet de DA geen probleem. Informeer eens.
pi_64127598
Ik vind wel wat berichten:

van: http://cats.about.com/cs/spayneuter/a/earlyneuter.htm
It was found that in cats altered as early as six to twelve weeks, compared to cats neutered at six to twelve months, there was the:

* Same metabolic rate
* Same type of growth
* Same urethral diameter at adulthood
* Same behavioral patterns.

Op pag2:http://cats.about.com/cs/spayneuter/a/earlyneuter_2.htm

Conclusion

The evidence seems clear that early spay and neuter is not only safe for the youngsters, but that the procedure produces less tissue trauma, is less stressful, provides a shorter recovery period, with a lower risk of complications. On the other hand, no working studies are available to support the appropriateness of waiting the traditional period.

Zoek maar eens op early neuter(ing) spay cats, kan je zelf voor- en nadelen afwegen.
pi_64127607
Ik wil ze wel het liefst tegelijk laten helpen, en niet zo tijdens de feestdagen (ik weet wel dat de kans op complicaties klein is, maar ik wil ze wel een beetje in de gaten kunnen houden). Ik zal dan begin januari eens onze dierenarts bellen, als die geen probleem ziet misschien toch maar wat eerder doen dan... Tis ook niet alsof het maanden eerder is, scheelt maar een paar weken.

En dan maar hopen dat het helpt
pi_64128130
Ghihihi "vooral als er dan vocht uit komt" BLEEHEEEEEGGH

Mijn kater doet het op zijn14e nog steeds, dus succes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 19 december 2008 @ 00:25:18 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64136962
Jazz deed dit gelukkig nooit, maar ik lees graag mee
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64139791
Dat vocht zal er niet meer uitkomen als hij gecastreerd is.
pi_64139813
Die van ons hebben we laten helpen met 5 maanden omdat hij constant de poes beklom, nu is hij twee en ik betrapte hem erop dat hij de poes weer begint te beklimmen zo af en toe.
pi_64146094
Misschien moet broertje er nu ook aan geloven. Hij springt steeds op zn rug, bijt m in zn nek en blijft dan zo zitten. Ik zie m verder geen stotende bewegingen maken ( ) maar dit deed ie eerder ook niet. Ik ga maar s de dierenarts bellen...
pi_64146821
Lijkt me heel verstandig. Het is een kleine operatie waarbij nauwelijks complicaties voorkomen En ook al zou dat zijn, dan heb je nog altijd de weekendarts waar je ook tijdens de feestdagen terecht kunt.
Wat je niet wilt is een sproeiende kater (doen ze zelfs nadat ze geholpen zijn als je er te lang mee wacht).

Of zoals de mijne, ik was op vakantie, dus hij heeft 2 weken hormonaal bij mijn opvang rondgesjeest (die durfden een castratie niet aan) en overal geplast waar hij maar de kans kreeg. Nu plast hij nog regelmatig bij zijn voerbak, ik weet vrijwel zeker dat dat met de te late castratie te maken heeft. Maar evengoed istie lief.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64147521
Volgende week dinsdag gaan ze alletwee onder het mes. Het bleek trouwens dat ik me een maand vertelt heb, ze zijn dan op een week na 6 maanden al. Volgens de dierenartsassistente was het slim om nu te helpen om te voorkomen dat die humper gaat sproeien, omdat ie blijkbaar heftig aan het puberen is geslagen.

Ik vond het eerst een beetje eng, want de dag er na geef ik een kerstdiner hier en de dag daarna gaan we bij mijn ouders eten (aan de andere kant van het land) maar de assistente zei dat het geen probleem is, dat de eerste dag er bij zijn echt genoeg is. Ik ken het alleen van een poes, dit is schijnbaar veel minder ingrijpend.

Vind het wel een beetje spannend
pi_64148271
Die van ons was een dagje suffig (wel kjoet om te zien) maar dat was 't dan wel.
Hij was er to-taal niet van onder de indruk...
pi_64149027
Ze gaan me informatie toesturen er over, dat is wel fijn. Maar het klinkt alsof er verder weinig bijzonders aan is. De operatie duurt ook maar 5 minuten vertelde ze me

Maar toch he mn jongens gaan onder het mes
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:46:52 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64149081
Jazz was de volgende dag al bijna weer normaal, dag later weer helemaal okay
pi_64150274
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz was de volgende dag al bijna weer normaal, dag later weer helemaal okay
Same here! Maar ik vond m wel zielig hoor, zo aan zn verruineerde balletjes te likken
(:
pi_64150519
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Dipkip het volgende:
Ze gaan me informatie toesturen er over, dat is wel fijn. Maar het klinkt alsof er verder weinig bijzonders aan is. De operatie duurt ook maar 5 minuten vertelde ze me

Ach joh, het komt (whehehe, sorry ) helemaal goed. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64150605
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Dipkip het volgende:

Het is echt maar 5 minuten. Toen ik met mijn hormonaal plasmonster naar de DA ging (dag na terugkomst van de vakantie ) deed hij het tijdens het spreekuur. Of ik wilde blijven kijken, was de vraag. En omdat ik een medische achtergrond heb, liet ik me dat buitenkansje niet ontglippen.

De procedure:
- Kat licht verdoofd+pijnstilling
- Pluk pluk, haartjes weggehaald
- Snij en frommel x 2 (details zal ik je besparen)
- hechting? (weet ik al niet meer)

En ik kon met mijn stoned vriendje naar huis. Hij heeft een uur geslapen en de rest van de avond wat gezwalkt, toen hij goed bij was een bakje voer gegeten, en de dag erna erg verbaasd de leegte daaronder geïnspecteerd.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64150625
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:30 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ach joh, het komt (whehehe, sorry ) helemaal goed. .
Komt niet goed hoor!

Vanuit het oogpunt van de kat gezien dan.
pi_64152772
Merken ze dat echt dat ze onderdelen missen ik dacht die kleine frummels tussen die enorme bossen haar, dat gaan ze niet eens merken

Ja hoe zit dat met hechtingen, moet je er mee terug naar de DA na een aantal dagen ofzo? Of plakken ze ze dicht?

En wordt er veel geschoren? Lijkt me wel toch?
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 15:53:12 #38
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_64152956
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Dipkip het volgende:
Merken ze dat echt dat ze onderdelen missen ik dacht die kleine frummels tussen die enorme bossen haar, dat gaan ze niet eens merken

Ja hoe zit dat met hechtingen, moet je er mee terug naar de DA na een aantal dagen ofzo? Of plakken ze ze dicht?

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_64153892
nouhou, ik vind het al lastig
pi_64154274
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Dipkip het volgende:

Ze missen ze niet hoor, dieren hebben wat dat betreft minder besef dan ons mensenvolk. Maar het ziet er een beetje anders uit, ruikt vreemd (desinfectie) en doet pijn. Dan zou ik ook polshoogte gaan nemen.
Hechtingen (als DA's ze al zetten) zijn tegenwoordig onderhuids en zelfoplossend. Onderhuids zodat ze er niet aan gaan trekken en zelfoplossend zodat je niet met ze terug hoeft.
Geschoren wordt er bij katers niet, niet door mijn DA in ieder geval, hij trok er gewoon wat plukken uit op de juiste plaatsen, er is echt maar een heel klein sneetje nodig. Kat was verdoofd, dus voelde er niks van.

Relax, het valt allemaal best mee. Je katertjes zijn jong en gezond, die rennen binnen de kortste keren weer rond. Ik heb een opvangpoes gehad die werd gesteriliseerd (en da's een grotere operatie), ik haalde haar op, liet haar los en het beest was meteen als vanouds, op een kale geschoren plek op haar buik na. Kun je nagaan hoe twee jonge knullen met zo'n kleine ingreep omgaan.
pi_64154756
lief dat je me geruststelt.

Het zal vast ook wel meevallen, maar ik zal blij zijn als ze balloos rondrennen hier.
pi_64154976
Kan ik me voorstellen. Wel dit topic updaten hoor!
pi_64156102
Tuuuurlijk. De 23ste is de afspraak
pi_64156450
Ik lees even mee, Cem gaat de 24e en is zeer gehecht aan z'n balletjes .
pi_64157043
Ligt die er ook zo mee te showen als je bezoek hebt? Ik ben soms zo blij dat ze langharig zijn
pi_64163232
Ze hechten niet bij katers. De bloedvaten worden vastgebonden. Roeien met de riemen die je hebt zei mijn DA. Ik ben er tot nu toe bij alle 3 bij geweest.
pi_64173310
Oh ja, dat was het! Hij maakte een creatief knoopje met de zaadleidertjes en bloedvaten.
pi_64181082
OMFG maar ze snijden toch in de huid, blijft dat dan gewoon open?
pi_64182763
Da's vast zo klein dat het vanzelf dichtgroeit Dip .

Ik ben benieuwd of ik erbij mag zijn eigenlijk, zou het best interessant vinden .
pi_64182905
Het valt mee hoor Onze katers zijn in augustus geweest.. Een inieminie sneetje, idd de boel aan elkaar geknoopt en toen we ze terug kregen waren ze weer wakker en goed bij kennis. Wondje zie je niks van, ook niet geschoren en het balzakje verschrompelt de weken erna en uiteindelijk zie je er amper iets van weer.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  zaterdag 20 december 2008 @ 18:39:45 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64183569
ik ben er ook bij geweest bij de castratie van de kater van een vriendin, die dierenarts trok ook de haren uit, zette een klein sneetje, plopte t balletje eruit, sneed m af, knoopte de vaatjes met de zaadleider en liet de huid open,maar die trekt vanzelf helemaal samen, je ziet er nauwelijks wat van! iets gemakkelijker dan bij n mens
pi_64204019
Snowy mag eraan geloven als hij een jaar is. Wij hebben geen poezen in de buurt, hij komt niet buiten dus wacht ik tot een jaar.
pi_64208243
Brrr, nou, ik hoef niet te kijken hoor
pi_64208700
Ik had een katertje en een reutje en die reden gezellig op elkaar. .
pi_64250675
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Dipkip het volgende:
OMFG maar ze snijden toch in de huid, blijft dat dan gewoon open?
En nog vele malen beter: Ze drukken de ballen uit de wond als dat een rijpe puist uitgeknepen word.
pi_64253808
Ons katertje laat ook regelmatig zijn stijve piemel zien, dus die gaat woensdag geholpen worden. Hij is dan iets ouder dan 5 maanden. Volgens mij zal de grootste uitdaging nog worden om hem vanaf 8 uur 's avonds nuchter te houden .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64256074
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Addict89 het volgende:
Ons katertje laat ook regelmatig zijn stijve piemel zien, dus die gaat woensdag geholpen worden. Hij is dan iets ouder dan 5 maanden. Volgens mij zal de grootste uitdaging nog worden om hem vanaf 8 uur 's avonds nuchter te houden .
Wij moesten vanaf 6 uur 's avonds tot nu toe gaat het goed, heb ze om 6 uur een blikje tonijn gegeven zodat ze flink zouden eten en niet de hele avond zouden gaan mekkeren
pi_64259499
Euhm zou je geen stijfje meer moeten kunnen zien nadat je kater geholpen is...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_64273370
Tuurlijk zit dat er nog wel, maar ze hebben geen last meer van hun hormonen en zullen er niet zo mee lopen showen na castratie.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_64273390
Ik hoop dat door het gebrek aan hormonen mijn onschuldige knuffels niet meer als sexy worden opgevat of dat het dan bij het stijfje blijft en het gehump ophoudt....

We gaan ze straks wegbrengen
pi_64273578
Hmm die van mij is dus gecastreerd maar humpt er af en toe nog vrolijk op los met stijfje en alles...
pi_64280841
Ik hoop dat het in de kiem gesmoord wordt nu omdat ie het pas een weekje deed. We zullen zien... Ik had ze sowieso laten castreren hoor, dus als het niet stopt is het alleen jammer en niet een vergeefse operatie ofzo.

Over een uurtje mag ik ze ophalen, de operatie is goed gegaan

[ Bericht 21% gewijzigd door Dipkip op 23-12-2008 13:20:15 ]
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:13:13 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64280975
Wanneer kun je ze weer ophalen?
pi_64284594
Ze zijn weer thuis. Half stoned en lichtelijk chagrijnig, maar ze zijn thuis Vanavond mogen ze weer een beetje eten.
pi_64284984
Morgen zijn ze weer de oude. Gaat snel bij katers.
pi_64294205
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Ze zijn weer thuis. Half stoned en lichtelijk chagrijnig, maar ze zijn thuis Vanavond mogen ze weer een beetje eten.

Ik zei je toch dat het goed zou komen?
pi_64295291
Door dit topic ben ik zo blij dat ik een poes heb en geen kater..
pi_64302603
Poezen moet je ook laten helpen hoor

De mannen zijn weer helemaal bij tis weer goed geloof ik. Gaat echt supersnel zeg!
pi_64302709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Dipkip het volgende:
Maar poezen gaan niet tegen je aanrijden Onze kat is gelukkig nog niet krols geweest.
pi_64304015
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Dipkip het volgende:

De mannen zijn weer helemaal bij tis weer goed geloof ik. Gaat echt supersnel zeg!
Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
pi_64315641
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mooi dat het goed is met de mannen, en ik ben echt heel blij te horen dat het echt zo snel gaat. Cem moet morgenochtend dus, en de dag erop zit ik in de andere kant van het land dus ik maakte me nogal zorgen. Hij is gelukkig retenmakkelijk met vervoeren en is niet snel bang, dat helpt wel.
Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.

Edit: hij is weg . Hij zou meteen geholpen worden, en dan lekker daar zoveel mogelijk uitslapen op een warmtekussen . Mag hem om half 3 weer ophalen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Addict89 op 24-12-2008 10:31:19 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64316624
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zijn nu hyperactief aan het rondrennen en ik moet ze alweer uit de gordijnen plukken, misschien is dat enige geruststelling?
pi_64321324
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik moet hem straks hier wegbrengen, en moet vanavond weg. Zelfs dat kon geen kwaad volgens de dierenarts.

Edit: hij is weg . Hij zou meteen geholpen worden, en dan lekker daar zoveel mogelijk uitslapen op een warmtekussen . Mag hem om half 3 weer ophalen.
Toch opvallend, hoe verschillend DA's ermee omgaan. Ik mocht mijn (k)ater meteen weer meenemen. Mocht hij thuis bijslapen. Maar het is ook wel prettig dat hij in deskundige handen is, mocht hij achteraf complicaties krijgen. Wat bij een jonge, gezonde kat echt heel zeldzaam is.

En, wat eet iedereen voor kerstmis?
pi_64321936
Ik mocht kiezen, mocht hem ook eerder al komen halen. Maar ik vind het inderdaad een prettig idee dat hij helemaal rustig wakker kan worden daar bij deskundige mensen. Hoewel ik ook blij ben als hij straks weer thuis is.De dierenarts belde net trouwens dat alles goed was gegaan en dat hij alweer wakker was en een beetje na ligt te dommelen nog. .
  donderdag 25 december 2008 @ 00:17:39 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_64345170
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het echt goor, vooral dat er dan vocht uitkomt
Hij komt dus klaar op je hand
pi_64351682
Ze vroegen aan mij of ik ze ergens kon laten wakker worden waar ze niet op van alles konden springen. Dat kon niet, want we zijn aan het verbouwen en in elke kamer staan wel verhuisdozen of meubels. Daarom hebben ze langer daar uitgeslapen. Toen ze hier kwamen gingen ze overal op springen wat ook een paar keer verkeerd ging, dus ben wel blij dat ze daar langer zijn geweest.
pi_64353716
Heb wat foto's geupload van +/- 12 uur na de operatie:

De een een beetje suffig, de ander een beetje stoned, maar niet zielig ofzo.

Onze katten hebben een heel naar leven
pi_64383806
Acherrum.

Lief hoor, die stonede oogjes. Ik neen aan dat die nu wel zijn weggetrokken.

En, hoe is het met balloze Addict-ater?
pi_64387105
Ja die oogjes waren de volgende dag weer normaal
pi_64395205
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum.

Lief hoor, die stonede oogjes. Ik neen aan dat die nu wel zijn weggetrokken.

En, hoe is het met balloze Addict-ater?
Die is weer net zo druk aan het rondrennen, springen en de kerstboom aanvallen als normaal .
pi_64402376
Kijk eens aan! Mooi nieuws!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')