abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64160681
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Maar praat het nou eens goed uit, jongens?

Tong bedoelde het vast niet zo rot en onbeschoft als het overkwam (en ik kan het weten ) en jij en je verkering hebben rond deze tijd van het jaar vast wat warmte en liefde over voor een verstokte vrijgezel uit Bommel.
Het is lief bedoeld smoep maar jij weet ook wel ongeveer wat er is gebeurd en dat er grenzen zijn overschreden. Natuurlijk zijn we met zijn 3-en een soort toppers, waarbij tong trouwens de Joling is want de ergste van het stel, en dat is uiteindelijk ook niet meer goed gekomen. Misschien moeten wij ook gewoon een nieuwe topper zoeken. Soms is het niet anders hoeveel pijn het ook doet.
pi_64160869
Ja, maar tong voelde zich ook een beetje het vijfde wiel aan de wagen toen jullie hand in hand tegenover hem aan de tafel gingen zitten en elkaar Vienetta gingen voeren.
Ik bedoel, dan voel je je een beetje buitengesloten, toch?

En tong kennende gaat ie dan lopen klieren en kloten, tis net een kind, wat dat betreft.

Vervolgens heb ik jou wekenlang in m'n msn om uit te huilen, tong diverse keren aan de foon omdat het hem ook niet lekker zat allemaal, dan concludeer ik gewoon dat er nog veel gevoelens zitten voor elkaar, anders raakt het je niet zo.

Gevalletje niet met en niet zonder kunnen, denk ik, en iedereen verdient toch een 2-e kans?
Kijk eens in je hart, SCH?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_64160942
Puik topic.
pi_64162870
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Ja, maar tong voelde zich ook een beetje het vijfde wiel aan de wagen toen jullie hand in hand tegenover hem aan de tafel gingen zitten en elkaar Vienetta gingen voeren.
Ik bedoel, dan voel je je een beetje buitengesloten, toch?

En tong kennende gaat ie dan lopen klieren en kloten, tis net een kind, wat dat betreft.

Vervolgens heb ik jou wekenlang in m'n msn om uit te huilen, tong diverse keren aan de foon omdat het hem ook niet lekker zat allemaal, dan concludeer ik gewoon dat er nog veel gevoelens zitten voor elkaar, anders raakt het je niet zo.

Gevalletje niet met en niet zonder kunnen, denk ik, en iedereen verdient toch een 2-e kans?
Kijk eens in je hart, SCH?
Oh fuk shmoopy wat maak je het moeilijk. Je hebt natuurlijk gelijk, ik kan het ook niet zomaar loslaten.

Maar hij heeft me wel gekwetst weet je. Om hier nou 15 kilo verse oesters te laten afleveren op een zondagavond in maart (832 euro), dat is toch wel iets meer dan klieren en kloten. Jij zei zelfs dat ik nog aangifte kon doen.
pi_64162913
Tong80 kan heus wel tegen een afwijzing hoor
pi_64162973
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_64163034
Jammer dat ie hier niet meer komt ineens, zeker weer in slaap gevallen - dat gebeurde met kerst dus ook voortdurend
pi_64163069
Waarom neem je tong niet een keer mee naar een wedstrijd van Heerenveen?
Mods met een x zijn tof.
pi_64163179
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom neem je tong niet een keer mee naar een wedstrijd van Heerenveen?
En wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb? Die anekdotes ga ik echt niet meer oprakelen, dat was bijna nog genanter dan kerst
pi_64163210
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef SCH het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb? Die anekdotes ga ik echt niet meer oprakelen, dat was bijna nog genanter dan kerst
Ah toe, vertel, slechter dan wat je nu verteld hebt kan niet.
Mods met een x zijn tof.
pi_64163327
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh fuk shmoopy wat maak je het moeilijk. Je hebt natuurlijk gelijk, ik kan het ook niet zomaar loslaten.

Maar hij heeft me wel gekwetst weet je. Om hier nou 15 kilo verse oesters te laten afleveren op een zondagavond in maart (832 euro), dat is toch wel iets meer dan klieren en kloten. Jij zei zelfs dat ik nog aangifte kon doen.
Die 34 pizza's met extra ansjovis 'want die kan ie lekker makkelijk invriezen' waren ook niet echt aardig, SCH.
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:51:38 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64163339
.
Huilen dan.
pi_64163353
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die 34 pizza's met extra ansjovis 'want die kan ie lekker makkelijk invriezen' waren ook niet echt aardig, SCH.
Mods met een x zijn tof.
pi_64163383
Wtf is dit voor topic
pi_64163638
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Black_Tulip het volgende:
Wtf is dit voor topic
Een opgezette halve crewrel, ik geloof 't iig niet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_64163728
Crew?
Behalve dat ik ze allebei ken, heb ik er niks mee te maken, hoor.

In principe vind ik dat ze het zelf maar moeten uitvechten, maar dan gaat er dus wel een bijzondere vriendschap verloren, en dat vind ik simpelweg zonde.
pi_64163893
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar hij had ze wel binnen 2 maanden op en wij zitten nog steeds met die kutoesters. Maar goed, geintjes lopen soms uit de hand daar moet je ook weer niet te moeilijk over doen. Dat ie ons meenam naar een jongenbordeel en zelf als eerst volledig uit de kleren ging, vond ik dan wel weer echt heel grappig.
pi_64163949
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef shmoopy het volgende:
Crew?
Behalve dat ik ze allebei ken, heb ik er niks mee te maken, hoor.
Beetje flauw, je hebt je er enorm mee bemoeid en er ook wel je stempel op gedrukt. Die keer dat tong80 en ik met jou en yvonne uit eten gingen zodat we het zou den uitpraten, leek heel geslaagd te worden, totdat jij weer over de konijnenaffaire begon.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 december 2008 @ 22:13:15 #120
862 Arcee
Look closer
pi_64164143
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
Die keer dat tong80 en ik met jou en yvonne uit eten gingen zodat we het zou den uitpraten, leek heel geslaagd te worden, totdat jij weer over de konijnenaffaire begon.
Begint ze nu nog stééds weer over die konijnen?

Mèn, get over it.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_64164276

(Zullen we ophouden over de konijnenaffaire, ik wil dat niet op FOK!)
pi_64165166
pi_64165387
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Bedankt voor de beeldvorming. Een dikke kale - en een leerhomo die elkaar ijstaart voeren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64165653
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:17 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]

(Zullen we ophouden over de konijnenaffaire, ik wil dat niet op FOK!)
Is goed, ik wilde alleen maar aangeven hoeveel gevoeligheden er nog vaak een rol spelen.

Nou ja, het is donderdag pas kerst, we hebben nog even om er over na te denken.
pi_64166102
!

Leuk topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')