negeer bovenstaande post, wilde gullie bass is een bazentrack, vooral als zany hem mixtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef ElDani het volgende:
1 afschuwelijk nadeel.. Ik vind Glorification 1 van de meest waardeloze platen van het afgelopen jaar, samen met Wilde Gullie Bass
hallo bartman.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty
Lekker vlot gemixed, platen keus = apartvooral in het begin.. lekker harde nrs
![]()
alleen Prozact vs Joaquin and MBG - Ashis (Francesco Zeta remix) is echt te hard voor op dat momentis meer een afsluitertje
edits volgen nog
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen Zak gangers tot dusver?
Ow dat is wel ral dan jah, we waren juist zak aan het overwegen, omdat we het in bruins altijd te druk vonden.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
Goejesmorgens, ghig ghigquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eeeeen geiillleee goedemorgen!
In new york is geloof ik toch wel mooi feestje.. 10 years of ESU dacht ik..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |