Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen Zak gangers tot dusver?
Ow dat is wel ral dan jah, we waren juist zak aan het overwegen, omdat we het in bruins altijd te druk vonden.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
Goejesmorgens, ghig ghigquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eeeeen geiillleee goedemorgen!
In new york is geloof ik toch wel mooi feestje.. 10 years of ESU dacht ik..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
Op site staat er helemaal niks over, alleen dat Noisecontrollers zaterdag komen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
In new york is geloof ik toch wel mooi feestje.. 10 years of ESU dacht ik..
Hoelaat Nederlandse tijd word het uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef mstx het volgende:
X-Qlusive Showtek Sidney @ Q-Dance Radio
Nu. 3e uur is net begonnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoelaat Nederlandse tijd word het uitgezonden dan?
Hoop niet dat het vanavond is want moet werken tot 10 uur
Wordt gedaan, het 1e setje staat al online.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu. 3e uur is net begonnen.(Nu Showtek zelf
)
Volgens mij sloot Walt ook af in de HMH, was gruwelijk lekker en hard zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef CrustyClown het volgende:
Rare timetable zeg
00.00 - 01.00 Showtek feat. Zany
01.00 - 01.30 Walt Jenssen
Is dat niet een stapje terug?
Same here. Op het werk is het op vrijdag altijd hakkuh-middag dus dit komt goed uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Sethje het volgende:
Lekker op de achtergrond q-dance radioik kom de dag wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |