Ben hier wel benieuwd naar ripquote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ TT: Kan het toepasselijker![]()
jaarmix(je) is af![]()
[..]
Intro - Tribute 2 NLS's Best of 2007_The MegaMix
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef ElDani het volgende:
1 afschuwelijk nadeel.. Ik vind Glorification 1 van de meest waardeloze platen van het afgelopen jaar, samen met Wilde Gullie Bass
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4RNWZ_nlNL279NL280&q=whale%20penis&um=1&sa=N&tab=wi die bedoel jequote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat je ons liet zien in #65 (hoewel ik die nu niet kan vinden) weten we dat niemand jou kan overtreffen
dees om precies te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
doe maar klappen met je kutje, doe maar klappen met je kutje APPLAUS
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vindenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme Leon,
[..]
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vinden![]()
!
Bleedingquote:Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme Leon,
[..]
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vinden![]()
!
Er is toch nog iemand die hem luisterd!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Babbels
lekkere trackkeuze, mixwerk is niet altijd goed maar de overgang pleasure - shreek
edits volgen nog
negeer bovenstaande post, wilde gullie bass is een bazentrack, vooral als zany hem mixtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef ElDani het volgende:
1 afschuwelijk nadeel.. Ik vind Glorification 1 van de meest waardeloze platen van het afgelopen jaar, samen met Wilde Gullie Bass
hallo bartman.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty
Lekker vlot gemixed, platen keus = apartvooral in het begin.. lekker harde nrs
![]()
alleen Prozact vs Joaquin and MBG - Ashis (Francesco Zeta remix) is echt te hard voor op dat momentis meer een afsluitertje
edits volgen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |