abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64265813
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef LeonH het volgende:

[..]

dat heb ik gehad op Q-base 05. Stond bij de Scantraxx stand met m'n zelfgemaakt Pavo VS Zany 1 shirtje. Wordt ik opeens op de schouders getikt door een kleinere man die foto's wilde maken van m'n shirt. Na die foto's drong het pas tot me door dat het Pavo zelf was . Had 'm in eerste instantie helemaal niet herkend
whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.
Een maat van me was over gekomen uit Engeland en ik nam hem mee daarheen.
Hij vondt het HE-LE-MAAL geweldig! we stonden bij de booth en ineens kwam Pavo aanlopen (zwaar uit z'n plaat...For the sex and the drugs..for the bitches and ho's...for the pimpin' rides...;) )
Dus ik tik hem gewoon op z'n schouder aan om 'm te feliciteren, het was tenslotte zijn verjaardagsfeest zegmaar.
Staat die maat van me te kijken met ogen zo groot als de maan...WTF DOE JE! JE PRAAT GEWOON MET HEM!
Prachtig moment was dat..
Daarna nog Raoul gefeliciteerd..en een half uur gewoon in de VIP gestaan
  dinsdag 23 december 2008 @ 04:33:18 #242
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64272928
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef RiKe het volgende:

[..]

whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.
Een maat van me was over gekomen uit Engeland en ik nam hem mee daarheen.
Hij vondt het HE-LE-MAAL geweldig! we stonden bij de booth en ineens kwam Pavo aanlopen (zwaar uit z'n plaat...For the sex and the drugs..for the bitches and ho's...for the pimpin' rides...;) )
Dus ik tik hem gewoon op z'n schouder aan om 'm te feliciteren, het was tenslotte zijn verjaardagsfeest zegmaar.
Staat die maat van me te kijken met ogen zo groot als de maan...WTF DOE JE! JE PRAAT GEWOON MET HEM!
Prachtig moment was dat..
Daarna nog Raoul gefeliciteerd..en een half uur gewoon in de VIP gestaan
mag ik je aanraken!.....

haha flauw.. ken t moment, 1x met technoboy in zak gehad (Xjaren geleden) en nog paar X met andere DJ's
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_64273757
ach ja, met een paar DJ's ga je voor gemoedelijker om dan andere... en die zijn ook vaak wel in het publiek te vinden, of gaan eerst ff wat drinken en niet gelijk backstage ofzo

* ReMcOrE denkt aan Scope DJ, Noisecontrollers, B-Front, Alpha2, A-lusion en nog een hele rits namen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:51:06 #244
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_64274819
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE denkt aan Scope DJ, Noisecontrollers, B-Front, Alpha2, A-lusion en nog een hele rits namen
Vorig jaar Qlimax. Staat één van die jongens van Alpha2 in de vip rustig een biertje te drinken. Maat van mij zo heel droog 'hey ben jij niet die en die? Gast waarom draaien jullie niet dit jaar!'. Zwaar relaxte lui trouwens.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:01:02 #245
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64275074
met carnaval komen dbstf een dagje bij ons mee op de wagen lekker knallen

en djs zijn idd vaak gewoon relaxed en willen ook gewoon een biertje met je drinken
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:21:23 #246
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_64275469
Het zijn net echte mensen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_64275530
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Sethje het volgende:
en djs zijn idd vaak gewoon relaxed en willen ook gewoon een biertje met je drinken
precies, jij kent natuurlijk genoeg daar-kun-je-wel-een-biertje-mee-drinken-DJ's
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:26:00 #248
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64275574
Dozer is ook zo'n mooie vent en Marcel van deepack heb ik op Defqon nog eens een tiijdje mee staan praten en Scope ook idd en Zatox heb ik op audio attack een heel gesprek mee gehad

Who wants to touch me... I SAID WHO WANTS TO FUCKIN TOUCH ME!!

Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:32:23 #249
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64275763
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:

Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
Waarom verbaasd dat me niet
pi_64275852
ik heb ook nog staan hakken met Deepack, Calf en B-Block & S-te-Fan; tijdens Charly Lownoise & Mental Theo op Decibel 2008
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64275855
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijn

dit is wel heel makkelijk oordelen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_64275993
Ik heb vorig jaar september een heel gesprek gehad met The Prophet, dat was redelijk vlak na DefQon1 waar hij die ongelofelijke koning-set weggaf (voor de zekerheid, heb het over 2007). Hij stond ook bij dat kleine feestje in Haarlem ook lekker door te halen. Was allemaal heel leuk. (Was een goeie Line-up trouwens.. Alpha Twins, HHZ, Prophet).
Eerder op de avond hadden Alpha Twins al gedraaid, waren ze klaar en HHZ begon.. Ik trok dat moment echt bijzonder slecht, dus was even naar buiten gegaan voor wat frisse lucht. Staan die 2 mafkezen gewoon buiten, redelijk naar de klote te zijn. Heel gesprek mee gehad.. Op een gegeven moment: "Ja, we gaan nog naar ander feestje ofzo".. 15 minuten later stonden ze gewoon naast gewoon los te gaan! Mooi moment.
Mixes onder de naam Khadber
pi_64276014
kheb een keer bezopen staan ouwehoere in discotheek in delft tegen d-block over muzieksoorten (en ook hardstyle dus) voordat ik wist dat hij uberhaupt d-block was hahaha. Achteraf zal hij er wel om gelachen kunnen hebben hahaha.

De lauwste om tegenaan te ouwehoere blijft darkraver, die komt gewoon keihard meestampen regelt drank die vent is helemaal
Dr staat een paard in de gang!
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:42:59 #254
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64276063
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:35 schreef kollie het volgende:

[..]

of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijn

dit is wel heel makkelijk oordelen
Heb hem wel eens gesproken op IQ2007 en wat andere feestjes rond die tijd maar sindsdien klopt de beschrijving van Bartmans wel aardig.
Op IQ07 vond hij het ook niet zo leuk dat ik ineens geen headhunterz t-shirt meer aan had.

2 weken geleden op Reset werd ik nog aangesproken door 2 kerels die mijn Noisecontrollers t-shirt wel vet vonden... 3x raden wie die gasten waren.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_64276076
Die verschillende filmpjes van zijn laatste B-Day bash! Wat een heldige vent is dat!

edit- Darkraver dus.

nog een edit - @ Rip: NLS was langer dan ons limiet toch? 2 uur? Of heb ik dat fout?

[ Bericht 23% gewijzigd door ElDani op 23-12-2008 10:50:05 ]
Mixes onder de naam Khadber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')