daar staan ook de kneiters van Marlon S & Digital Punk opquote:
dat viel iedereen toen ook al op, beetje jammer... heb dus ook 2 keer dezelfde set gehoord, met als enige verschil dat het 1 keer buiten was en 1 keer binnenquote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef kollie het volgende:
Set van NC op Emporium is trouwens bijna hetzelfde als op IQ (qua tracklist)
Tuurlijk.. Ik bedoel Q-Base was eerder dan Q-Dance Presents.. Maar ik bedoelde dit meer in de vorm van welke set ik het eerste gehoord heb, en dat die van QDP kwam eerder uit. Vandaar.quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.
Vond het toen wel een vette set. Die kicks met dat asociaal harde geluid daar.
Weet nog dat een irritant, saai , dik, vriendinnetje van een maat van me niet te ver naar voren wilde 'omdat die bas vervelend aanvoelde en het geluid te hard was' daar. Dan weet je dat het goed is.
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??quote:
aaaahhhhhhh - pling-pling-pling-pling < - pling/clap-plang/clap-plong/clap - bom bom bombom - piieejjjjww - stilte - pling-pling-pling-pling < - pling in synthesizesound - climax - skihutrefreinquote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
kermis hardstylequote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
skihutrefrein![]()
simpel - blij - tegen jump aan zowat
quote:
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"quote:
je zou het haast zeggen jahquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
En dan tegen A-Lusion zeggen dat die knaller niet komtquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |