als je een oven hebt voorverwarmen, dan bord pakken , tostis erop , deze afdekken met aluminium folie.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Dimitri_ het volgende:
Goed, ik heb gisteren beloofd vandaag voor het eten te zorgen.
Ik wilde gaan voor tosti's, met kaas, salami, lente-uitjes, pesto erop en een gebakken ei.![]()
Echter, hoe kan ik het beste 4 tosti's tegelijk maken en 4 eieren? Ik heb 2 tostiijzers tot mijn beschikking, en 2 pannen.
Ik ben niet zo'n hele goede kok namelijk.![]()
Ik wil in totaal 8 tosti's maken en dus ook 8 eitjes bakken.
Oja: verdere baktips mogen ook nog komen.
Exactly, dat stomen doet wel af aan de tosti. Denk dat ze beter op lage temperatuur in de oven op een rooster kunnen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef dork22 het volgende:
Weetje wat ik altijd zo klote vindt van tosti's? Als ik er 3 of 4 maak dan worden de laatste 2 altijd vochtig op de kant waarmee ze op 't bord liggenzwaar zuigend
graadje of 60 gok ik(??)quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Dimitri_ het volgende:
En hoe warm moet ik de oven zetten? Hoe warm is een tosti als die uit de tostimaker komt?
Ja dat kleffe is smerig iddquote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef dork22 het volgende:
Weetje wat ik altijd zo klote vindt van tosti's? Als ik er 3 of 4 maak dan worden de laatste 2 altijd vochtig op de kant waarmee ze op 't bord liggenzwaar zuigend
Heel makkelijk en lekker:quote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Dimitri_ het volgende:
Goed, ik heb gisteren beloofd vandaag voor het eten te zorgen.
Ik ben niet zo'n hele goede kok namelijk.![]()
Bedankt! Die schrijf ik even op.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef mgerben het volgende:
[..]
Heel makkelijk en lekker:
Koop rundergehakt, voor 8 man ongeveer een kilo.
Rul bakken, vocht afgieten, lekker een beetje opbakken. Zakje taco-gehakt-kruiden-poeder erdoor.
Eventueel (voor iets meer volume) een blikje maiskorrels (wel afgieten) en/of blikje chilibonen erdoor (ook afgieten)
Serveren met
- in stukjes gesneden tomaat
- geraspte kaas
- ijsbergsla
- tacosaus uit een potje
Het enige dat je doet is 1 kilo gehakt bakken.
Als je tomaat snijden, ijsbergsla snijden, kaas raspen teveel moeite vindt koop je tomaatblokjes (blik), gesneden sla, en geraspte kaas.
Serveren met wraps (voorverpakt), ongeveer 3 per persoon.
Lekkere doe-het-zelf maaltijd; iedereen maakt zijn eigen wrapjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |