Wat vind je er slecht aan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Zo goed vind ik die GFS-run anders niet. Vrij slecht zelfs.
Nee joh, valt allemaal wel mee. En er komt weer een koude ECMW pluim aan, dus maak je niet drukquote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Zo goed vind ik die GFS-run anders niet. Vrij slecht zelfs.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Gemiddelde ligt toch behoorlijk hoger, steeds meer lijntjes richting normaal/zacht, zeker op termijn (ook al moet daar niet teveel waarde aan worden gehecht, maar het geeft wel een trend weer - zeker bij GFS). Neerslaglijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Dat dusquote:
Het is te laat jongen, ik denk dat er zich nu een Fok! revolutie gaat verbloeien en jij als Mod wordt afgezet door het volk. ^^quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu moeten jullie ook weer niet allemaal naar mij gaan luisteren. Ik weet er ook maar veel te weinig van.
Ik was alleen minder enthousiast over deze run dan de vorige.
In de zin van dat ik niet hoop dat het binnenkort weer over is en dat we geen sneeuwvlokje te zien krijgen.
Maar de volgende run kan weer beter zijn natuurlijk.
Luisteren naar het volk dat doen we hier sowieso al niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is te laat jongen, ik denk dat er zich nu een Fok! revolutie gaat verbloeien en jij als Mod wordt afgezet door het volk. ^^
En toch word het vannacht in het zuiden kouder dan het noorden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef WEST het volgende:
momenteel veel kouder in noord nederland dan in het zuiden. Das een goede ontwikkeling
Nu zelfs kouderquote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef knep het volgende:
In Rotterdam is het zowat even koud als in Twente.
Aha ItaloDancer, niet luisteren naar het volk he? Ik revolutioneer (of zoiets) mee!quote:Op maandag 29 december 2008 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Luisteren naar het volk dat doen we hier sowieso al niet.
Tegen mij of met mij?quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Aha ItaloDancer, niet luisteren naar het volk he? Ik revolutioneer (of zoiets) mee!![]()
Beterschap! En ja het is lekker koudquote:Ik ben trouwens verkouden en halfziekhopelijk zet het niet door en kan ik in de loop van de week even een poging tot schaatsen doen.
Zo maar even aan den lijve ondervinden hoe koud het is buiten (hond uitlaten).
Net boven je.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef IHVK het volgende:
En waar is de pluim?
Weerwoord doet t nie.
Ga dan ijshockeyenquote:Op maandag 29 december 2008 22:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voetbal, alleen op het ijs is het wel een leuke uitdaging
Niet iedereen heeft hockeysticks en een puk in de kast liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |