quote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
De hele pluim is één grote dip-orgie.
Uitleg?quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Nieuwe GFS ensemble:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Deze temperaturen zijn veel lager dan de temperaturen die aan de grond worden gemeten. In de winter moet u grof weg 8 a 10 en in de zomer rond de 15 graden bij de bovenluchttemperaturen optellen om de maximum-temperatuur aan de grond te benaderen. Onder bepaalde omstandigheden gaat deze regel echter niet op, bijvoorbeeld bij helder winterweer na een zeer koude nacht of bij een dooiaanval, de bovenluchttemperaturen kunnen dan behoorlijk oplopen terwijl zich in de onderste luchtlagen een koude, zogenaamde ‘plaklaag’, weet te handhaven
quote:Op maandag 29 december 2008 10:19 schreef -skippybal- het volgende:
Bijna -9 geweest vannacht in Twenthe
Puur zo'n ensemble zegt weinig inderdaad, al is het wel leuk om een beetje te kijken wat de kansen zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef kepler het volgende:
haha, dus eigenlijk zegt zo'n grafiek op zich zelf weinig, alhoewel lagere temperaturen altijd wel positief zijn
zo, wat een woordgrapje![]()
kerel WTF Texelquote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dramatische verschillen tussen noord en zuid Nederland, boven Maastricht onder De Kooy op Texel:
[ afbeelding ]
hier sluit ik me bij aan... kijken hoe de volgende run is.quote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Zo goed vind ik die GFS-run anders niet. Vrij slecht zelfs.
Wat vind je er slecht aan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee joh, valt allemaal wel mee. En er komt weer een koude ECMW pluim aan, dus maak je niet drukquote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Gemiddelde ligt toch behoorlijk hoger, steeds meer lijntjes richting normaal/zacht, zeker op termijn (ook al moet daar niet teveel waarde aan worden gehecht, maar het geeft wel een trend weer - zeker bij GFS). Neerslaglijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Dat dusquote:
Het is te laat jongen, ik denk dat er zich nu een Fok! revolutie gaat verbloeien en jij als Mod wordt afgezet door het volk. ^^quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu moeten jullie ook weer niet allemaal naar mij gaan luisteren. Ik weet er ook maar veel te weinig van.
Ik was alleen minder enthousiast over deze run dan de vorige.
In de zin van dat ik niet hoop dat het binnenkort weer over is en dat we geen sneeuwvlokje te zien krijgen.
Maar de volgende run kan weer beter zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |