En dit kun allemaal live volgen.... buitenquote:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#tienquote:maandag 29 december tot en met vrijdag 02 januari 2009
Eerst zonnig en koud winterweer. Later meer bewolking en stijging van de temperatuur. Tijdens de jaarwisseling kans op dichte mist.
zaterdag 03 januari tot en met dinsdag 06 januari 2009
50% kans op overgang naar koud winterweer met soms wat sneeuw, 50% kans op aanhouden van het minder koude weer met af en toe wat regen.
http://weernieuws.weeronline.nl/zonnig_en_koud/2/3616quote:Tot Nieuwjaarsdag blijft het bestendig winterweer, met zon en temperaturen overdag rond het vriespunt. 's Nacht hebben we te maken met lichte tot lokaal matige vorst. Het nieuwe jaar kent waarschijnlijk een zeer koude start
Kom je eerder weer.quote:Op zondag 28 december 2008 11:22 schreef Bierie het volgende:
Als het zo loopt zoals de kaarten aangeven wordt ik gillend gek. Voor het eerst in m'n hele leven ga ik eens een keer op wintersport. En dan komt opeens de echte winter naar Nederland
Kijk ik gun het jullie ook wel hoor, maar dan liever na 10 januari als ik ook terug ben
Ik vreet m'n skimuts op als er een elfstedentocht is en ik er niet van mee kan genieten![]()
Ja, omdat zij het ECMW model gebruiken. En die pluim is flink aan 't kwakkelen.quote:Op zondag 28 december 2008 10:39 schreef Fredo55 het volgende:
Spannende dagen, bij het knmi is het nog 50/50.
Het wordt wel of niet winter dus dan zetten we er maar 50/50 denkt knmiquote:Op zondag 28 december 2008 10:39 schreef Fredo55 het volgende:
Spannende dagen, bij het knmi is het nog 50/50.
Koop een fatsoenlijke autoquote:Op zondag 28 december 2008 15:31 schreef StockPro het volgende:
Ik hoop dat het warm wordt, en dat het niet vriest. Anders gaat m'n oldtimer kapot..
Rot op, winter.
Maandverwachtingen komen natuurlijk zelden precies uit. En 5% kans op een Elfstedentocht geven is een kwestie van op safe spelen. Volgens mij is er elke winter ongeveer 5% kans op een Elfstedentocht namelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef Fokkedop het volgende:
Dat zijn idd mooie grafiekjes.
Wel raar, want het KNMI voorspelt een hele andere januari. Een stuk milder met 5% kans op
een elfstedentocht. Bij het knmi gaan de temperaturen juist omhoog als je kijkt naar de maandverwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |