Prima hoor... tuurlijk ligt het gemiddelde later wat hoger door enkele zachte oplossingenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef BretsiG het volgende:
We zijn weer blij gemaakt met een dode mus. De kou schuift telkens een dag op en het werd daarna steeds iets minder koud. Jammer. Maar het is nog vroeg.
Ach, het GFS ensemble heeft 't al een tijdje goed door. Blijft zeer consistent. Alleen de oper was een zwabberaar. Nu laat GFS het vanaf begin volgende jaar flink afkoelen in de hoogte. Hoeveel kouder het wordt blijft de vraag, want er is behoorlijk wat spreiding. De oper is wel één van de koude lijntjes:quote:Op donderdag 25 december 2008 10:04 schreef IHVK het volgende:
We zien wel alleen de dingen die we willen zien vind ik.
ECWMF is goed-> GFS is baggermodel
Is GFS goed -> iedereen rent terug naar GFS
Maar wat een run inderdaad.
En met sneeuw worden de temperaturen ook vanzelf nog lager.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
Knmi 15-daagse pluim is een stuk minder positief op termijn vind ik. GFS daarintegen is al een aantal runs achter elkaar goed koud op den duur. Dat komt steeds dichterbij. Eerst een week met goeie matige vorst hier in de Achterhoek en de week erna zijn de neerslagkansen dus sneeuw hoger
Woensdag 3 graden?? Alleen enkele zachte oplossingen. Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:40 schreef Gehannes het volgende:
Waar hebben we het nou over. Misschien 4 dagen achter elkaar vorst en woensdag gaat de temperatuur overdag alweer richting de 3 graden. Is dus een vorst periode van niks en ik durf te wedden dat er waarschijnlijk niet geschaatst kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |