quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ook![]()
of beter mijn connectie moet beter aan zijn connecties werken..
quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Qunix het volgende:
http://www.lidl.de/cps/rde/xchg/lidl_de/hs.xsl/index_59148.htm
folder van de lidl je moet even een duitse postcode invoerenquote:Op maandag 22 december 2008 03:01 schreef DonPerignon het volgende:
Uh, link werkt niet? Wat moet ik zien?
Ligt eraan, die van de LIDL waren vorig jaar best aardig, vergeleken prijs/kwaliteit danquote:Op maandag 22 december 2008 03:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
duitsepijlen moet je toch NIET hebben?
Krijg hem ook net in m'n mailboxquote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Qunix het volgende:
Volgens mij niet, net zoals die grote kanonslagen van dynamietstaaf-formaatquote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Knalt dit een beetje?
Ik zie niks, iemand een postcode voor me?quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Qunix het volgende:
12345 werktquote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik zie niks, iemand een postcode voor me?
47533 werkt niet.
Ik heb er wisselende ervaringen mee.quote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Knalt dit een beetje?
quote:Op maandag 22 december 2008 10:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, net zoals die grote kanonslagen van dynamietstaaf-formaatDie heb ik eens meegenomen, maar de knal is lachwekkend zacht vergeleken met het formaat.
Kauflandquote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Is er ook al een Aldi folder?
Wat was die 3e groothandel ook alweer? Kaufhaus?
Overduidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
KauflandOok al eens wat gekocht, zat toen ook wel wat leuks tussen.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Overduidelijk
De 29e... wederom de beruchte "Deutschland tour"
Met zes man een lidl leegekocht...![]()
We hadden 2 winkelwagentjes ingeladen en toen we de 2e keer naar binnengingen keken die 2 kassadames ons aan en zeiden:"Oh man, da sind die blöde hollander schön wieder?? "
Ligt eraan welke je hebt ja.quote:Op maandag 22 december 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb er wisselende ervaringen mee.
De ene knalt onwijs hard...de ander is slof...
Officieel mag 't meestal niet (geen Nederlandse handleiding).quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
En wordt je nou gepakt of niet met dat Duitse Aldi spul?
quote:Op maandag 22 december 2008 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Overduidelijk
De 29e... wederom de beruchte "Deutschland tour"
Met zes man een lidl leegekocht...![]()
We hadden 2 winkelwagentjes ingeladen en toen we de 2e keer naar binnengingen keken die 2 kassadames ons aan en zeiden:"Oh man, da sind die blöde hollander schön wieder?? "
En kan je dat aan de buitenkant zien?quote:Op maandag 22 december 2008 12:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je hebt ja.
Er zijn namelijk twee versies, een met zilverkruit en de andere gewoon met zwartkruit.
Vorig jaar stond er geen politie op de grensovergang A1 bij de lutte, wel in Glanerbrug op de doorgaande weg naar Enschede. Daar kwam men met een waarschuwing er vanaf...quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
En wordt je nou gepakt of niet met dat Duitse Aldi spul?
Verschil zit 'm in waar je het haalt: Belgie (flashkruit) - Duitsland (buskruit).quote:Op maandag 22 december 2008 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En kan je dat aan de buitenkant zien?
Supervlinders, niet zo heel moeilijk aan te komen (als je aan illegaal spul kan komen).quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit kon gebeuren. (Lees: met wat voor soort vuurwerk)
quote:Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdomme kijk eens wat ik binnen heb geladen
(20 ct is voor verhouding)
De welbekende Big Spanish Cracker
Als ze vervelend willen doen, staan ze helaas wel in hun recht.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
Zomg
Dus als ik met mijn pa 2 van die Aldi/Lidl pijlenpakketjes ophaal in DEUTSCHLAND! dan is er niks aan de hand?Hij werkt wel bij de Marechaussee, en aangehouden worden door je collega's is nooit leuk
eentje verkopen?quote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
lol, was allang 12 uur geweest vorig jaar toen keek ik even in m'n tasje. Nog twee doosjes super vlinders..
Ziet er vet uitquote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
Nieuwe collectie nitraten met vlam bij alpeco gehaald
Volgens mij wel een goeie knallert
42 euro per 60
heeft volgens mij de dikte van de ouwe rukker JWTC
[ afbeelding ]
Vlam valt blijkbaar tegen:quote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
Nieuwe collectie nitraten met vlam bij alpeco gehaald
Volgens mij wel een goeie knallert
42 euro per 60
heeft volgens mij de dikte van de ouwe rukker JWTC
[ afbeelding ]
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=8888&page=2quote:Kwam in de winkel, en vroeg gelijk wat hun ervaringen ermee waren.
Zeggen ze allemaal van het personeel gelijk, knal valt tegen ongeveer net zo hard als colour salute nitraat.
Was eerst van plan wat meer te kopen, maar toen ik dat hoorde heb ik gelijk maar 1 pakje gekocht.
12x5 stuks zitten er in een doos.
Per pakje 42¤
Vanaf 2 pakjes 40 ¤
Hij is wel een stukje dikker als de colour salute nitrate.
Heb zelf nog niet kunnen testen, Misschien binnen kort!
iets later
Hmmm net 1 afgestoken, knal was inderdaad ongeveer zelfde als colour salute..
De vlam was echt triest... heel klein, zag niet eens goed welke kleur het was... hij lag wel een beetje in het water, maar dan nog...
de een zegt vergelijkbaar, de ander zegt iets harder.quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vlam valt blijkbaar tegen:
[..]
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=8888&page=2
Nederlandse strijkers?quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef jovink het volgende:
hoe zit dat nou met strijkers? ik zie e in verscheidene krantjes?
quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
kernbommen voor 42 euro?
Gratis voorzien van parashu... euh paddestoelwolkquote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kernbom? dan heb je wel een uh.. knallend stukje vuurwerk:p
ik zou het NIET in de keuken doen.. maar in bv de schuur op een electrisch plaatje..quote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil zo'n rookbom maken he met salpeter. Dat moet je dan op een LAAG vuurtje koken.
Is dit aan te raden om binnen te doen? En is die pan daarna nog bruikbaar voor kookwerk of moet ik even een pan halen hiervoor?
das duurquote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wel duur, 20 euro voor 10 stuks
Betaalde vorig jaar 18 euro voor de 405A, dit jaar als het goed is 15 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, gewoon graaien doe net alsof je een minuut gratis winkelen hebt gekregen..quote:Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef gers het volgende:
Weet hier iemand nog aanraders van de aldi/lidl of moet ik gewoon gaan graaien ?
Even over je ondertitel. Niet naar Thunderdome geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Man verliest hand door vuurwerkbom
Gepubliceerd: vandaag 18:32
Update: vandaag 18:34
Een 20-jarige man uit het Gelderse Nijkerk is maandagmiddag zijn hand kwijtgeraakt bij het afsteken van een mortierbom. Dat meldde de politie.
De man hield het vuurwerk in zijn hand toen hij de lont wilde aansteken. Vrijwel direct daarna ontplofte het projectiel, aldus de politie. De man is overgebracht naar het Universitair Medisch Centrum in Utrecht. De politie onderzoekt de herkomst van het verboden vuurwerk.
tsja das domquote:
Doe eens NIET spammenquote:Op maandag 22 december 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo vuurwerkvrienden,
hebben jullie je stem al uitgebracht voor de user met mooiste kerst avatar?
Takk!
(zie signature voor het stemtopic en de deelnemers)
Nope, helaas...quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Even over je ondertitel. Niet naar Thunderdome geweest?
Stond ook op AVP. Mijn reactie daaropquote:
quote:En weer lijkt vuurwerk de schuld te krijgen, een betere titel zou zijn:
Hand kwijt door onnozelheid.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Nederlandse strijkers?
Zijn gewoon rotjes met een nep strijkkop.
Plaatje (van die Nederlandse)?quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef jovink het volgende:
[..]
ze zitten wel in zon zelfde doosje van de duitse met zon schip erop
Sommige mensen zijn ook zo eigenwijs, er staat duidelijk op dat bord, "uitlaadroute 1.5m breed" je moet dus veel meer afstand houden met je .........quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit kon gebeuren. (Lees: met wat voor soort vuurwerk)
Ik ook.quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb dit jaar weer een flinke rotjesmat aangeschaft
Heb Aldi Nord nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef DaFrenk het volgende:
En de aanbiedingen van de Aldi zijn ook bekend:
http://www.aldi-sued.de/d(...)_id=2008-12-22-16-16
En wederom met filmpjes![]()
Rond de 1100 totaal.quote:
Best aardig spul.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Astenblaf:
http://www.aldi-essen.de/FEUERWERK_D/index.shtml
Ik heb thuis nog strijkers liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef DJ_ het volgende:
waarom verkoopt niemand tegenwoordig meer strijkers , ik kon alleen aan nitraten en vlinders komen veder helemaal niks
Waarom zou je persé strijkers willen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef DJ_ het volgende:
waarom verkoopt niemand tegenwoordig meer strijkers , ik kon alleen aan nitraten en vlinders komen veder helemaal niks
daar heb ik vrij weinig aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog strijkers liggen.
niet persee , maar die dingen kosten vrijwel niks .quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je persé strijkers willen?
verlengen met visco ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
Die Spanish Thunders 408, hoeveel tijd heb je nou na het aansteken?
Want het schijnt écht heel kort te zijn? Zoiets moet je haast wel aansteken met een lont/sigaret wil je nog tijd hebben om weg te rennen toch?
100 van die dingen verlengen met visco?quote:
Schilderstape en je kan viscolont in belgie halenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
100 van die dingen verlengen met visco?En hoe moet dat dan?
Aan elkaar smelten soms?Of met een plakbandje ofzo..
En waar koop je dat spul?
kanonslagen kan ik voor je aankomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Heeft iemand hier iets in de buurt van Amsterdam voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |