naar debs en weer terug ?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb wel wat kilometers gemaakt jah
ja ik vind zon auto zowieso zonde vh geld. vind ze opzich wel mooi hoor, maar erg overschat.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef Queen_E het volgende:
[..]
zonde van de tijd als je zo'n auto op de oprit hebt staan
...idd...kun je beter 't hele weekend nöhken...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vind zon auto zowieso zonde vh geld. vind ze opzich wel mooi hoor, maar erg overschat.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...moest je je gsm dan zo los meenemen?
..heb je in je nieuwe handtasje wel een mooi vakje ervoor?
chillquote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
wooooooow wij kregen ook een eindejaarsgeschenkeen mp3 speler me een boodschap
en ja de mp3 mag je houden
echt waar
ja echt welquote:
kerel gaat ook ELK fobo langsquote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
echt waar
ja en nu wil ik wel even weten wat de boodschap is!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
echt waar
debs is 20 bij me vandaanquote:
ik krijg een of andere schaal wat 3 euro heeft gekost (ja ik heb connecties) en een paar chocolaatjesquote:Op donderdag 18 december 2008 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt welin plaats van een fatsoenlijke kerstpakket
je hebt toch niet pimpend rondjes op de boulevard gereden toch ?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debs is 20 bij me vandaan
toen kende ik debs nog niet... ben met mijn vriendin naar scheveningen geweest
ja mensen die bij mij gluren ga ik bij kijken iddquote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel gaat ook ELK fobo langs
damn...nu moet je gaan kiezen...of je gsm of je nieuwe mp3 spelert in dat vakje...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
echt waar
als stagiairequote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:![]()
[..]
ja en nu wil ik wel even weten wat de boodschap is!
"Jullie zijn allemaal ontslagen"
ja duhquote:Op donderdag 18 december 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja mensen die bij mij gluren ga ik bij kijken idd
met je smsze heeft al 5 jaar relatie
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:22 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
damn...nu moet je gaan kiezen...of je gsm of je nieuwe mp3 spelert in dat vakje...
oh ik dacht dat iedereen die mp3 speler kreegquote:
*zuchtquote:Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat iedereen die mp3 speler kreeg
dat kregen ze ookquote:Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat iedereen die mp3 speler kreeg
ze kijkt elke keer naar mijn chuck norris plaatjesquote:Op donderdag 18 december 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja mensen die bij mij gluren ga ik bij kijken idd
met je smsze heeft al 5 jaar relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |