Ik geloof zelfs 3 meterquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet ver? Die gracht is maar 2.5 meter?
Haha zelfde geld breek je je nek en is het over.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet ver? Die gracht is maar 2.5 meter?
Precies daarom is poging tot doodslag gewoon een terechte straf.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Haha zelfde geld breek je je nek en is het over.
Betonnen vloer? Ik dacht dat er alitjd water in een gracht zat.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef VoreG het volgende:
Je wordt 3 meter naar beneden gegooid in een betonnen gracht en je vindt poging tot doodslag te ver gaan?
Al ligt ie vol met pepernoten, kan de vloer nog wel van beton zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
Betonnen vloer? Ik dacht dat er alitjd water in een gracht zat.
Haha een win-win situatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar zullen we in Rotterdam wakker van liggen als ze die Oranje stakkers aanpakken
Ik zie nog geen Polen de gracht in vliegen.quote:
Maar dat is het nou eenmaal wel, en dat weten die Polen ook. In hun land is dat echt niet anders.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we hem met zijn allen in elkaar trappen en een paar stoelen naar beneden gooien, zoiets mag nóóit, maar dan ook nóóit een reden zijn om iemand zo aan te pakken, om te kotsen!
Begrepen dat er supporter van Twente is neergstoken en nog 2 in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef denthemen het volgende:
Schijnt nu behoorlijk los te gaan in Parijs
Al waren ze in hun land nog erger, dan is het wat mij betreft nog om te kotsen, als zij nou andere aanvielen of zo..quote:Op donderdag 18 december 2008 18:14 schreef Kopbal het volgende:
Hier verder dan.
[..]
Maar dat is het nou eenmaal wel, en dat weten die Polen ook. In hun land is dat echt niet anders.
En als je het allemaal zo om te kotsen vind waarom hou je je er dan zo mee bezig?
FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijsquote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Begrepen dat er supporter van Twente is neergstoken en nog 2 in het ziekenhuis.
Niet officeel, maar via via te horen gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |