JALOERS!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa rrrightzij is van drie kanten belicht enzovoorts. Maar JA als ik nu op sta en ga lopen sta ik binnen 10 minuten op het strand
!
ASSISTENTEquote:Op donderdag 18 december 2008 12:02 schreef IQM het volgende:
Met dank aan mijn lieftallige assistente Bt voor de themasuggestie.
Euhmmmm ja Belgie is vast superquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JALOERS!
Ik ben wel in tien minuten in belgië, telt dat ook
Stofzuiger is stuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Doe eens koffie zetten. En begin maar met zuigen.
De chocola welquote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmmm ja Belgie is vast super
GA JIJ EENS AAN HET WERK OFZO.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Doe eens koffie zetten. En begin maar met zuigen.
Zeg je dat nou alleen omdat ik een allochtoon ben?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GA JIJ EENS AAN HET WERK OFZO.
Ik denk dat je een potje stoeien met Bt niet overleefd, maar dat je wel sterft als een gelukkig manquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef IQM het volgende:
Ik wil anders best een potje stoeien met Bt.
Dat pleziertje gun ik je nietquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef IQM het volgende:
Ik wil anders best een potje stoeien met Bt.
Je smileys spreken boekdelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat pleziertje gun ik je niet!
Haha ze zegt zelf dat make-up dr beste vriend is, en zo blijkt dus ookquote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef IQM het volgende:
Brrr, die plamuurkop van Christina.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar gezicht met al die make-up geen gezicht. Zonde.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ze zegt zelf dat make-up dr beste vriend is, en zo blijkt dus ook!
Make-up is inderdaad vrij dik met haarquote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ze zegt zelf dat make-up dr beste vriend is, en zo blijkt dus ook!
Shut up.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, wat een hoogstaand topic weer zeg.
Ja he!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, wat een hoogstaand topic weer zeg.
quotefailquote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[quote]Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Hihi, luv u
[/quote
Ik weet het.
Ik wacht daar niet opquote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gun het kind nou een edit joh
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Centraal
Het ging om de sgopquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het kon lezen was het vast leuk
Ja hoogstaand, maar of het ook hoogstaand isquote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het ging om de sgop
En nu ik er ben is het weer een hoogstaand topic![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef IQM het volgende:
Brrr, die plamuurkop van Christina.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is centraal nu.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
Wat is er aan de hand ?! Ik zie KLB SC niet meer in Klaagbaak staan.
Misschien is dat de reden dat het zo langzaam gaat.
ja, de bazen, jwtzquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
Nou, niet zo erg. Over het algemeen vond ik het aantal sletten met 30 lagen makeup erg meevallen daar. Ik snap ook niet wat daar zo mooi aan is. Ik vind het totaal niet aantrekkelijk. Naturel FTW! Beetje make-up mag wel, maar niet zoveel.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ga je vast nog genoeg zien de komende twee weken!
Hij staat wel in KLB alleen niet meer in de gewone topic lijst, maar net boven de gesloten topics, bij centraal.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
Hij is juist super snel! Gister ook al.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
Is fok trouwens ook zo belachelijk langzaam bij jullie?
Ben ik trouwens de enige die Eva Mendes niet knap vind?quote:
Neuh ik vind dr ook lelijk, maar deze foto kan nog wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die Eva Mendes niet knap vind?
k zou d'r m'n bed niet uitschoppenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die Eva Mendes niet knap vind?
Hm dan zat google chrome me gewoon te fucken ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is juist super snel! Gister ook al.Heerlijk.
Als zij en ik de laatste op aarde waren niet nee, maar ik ken wel mooiere vrouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:15 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
k zou d'r m'n bed niet uitschoppen
Ja, of je internet verbinding.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm dan zat google chrome me gewoon te fucken ofzo
pics jwtz.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:18 schreef McFearless het volgende:
Ik ken een guitig, vijftienjarig meisje dat Maxim heet.
Nee want hij is wel gewoon snel, maar chrome geeft telkens aan dat 'ie nog aan het laden is terwijl dat niet zo is.quote:
PAASKONIJN!1!!11quote:Op donderdag 18 december 2008 13:24 schreef Paaskonijn het volgende:
All i want for Christmas is a free Tibet oehoehoe babyyy!!!!!!111
HOIHOI!!!1quote:
Aah, een nieuweling. Stel je even voor en post eens wat tieten.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef Seth_Rogen het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHH. GEIL!!! TIETEN!!!!! Ik "trek" mezelf eventjes terug.
Het liefst je eigen mits vrouwelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aah, een nieuweling. Stel je even voor en post eens wat tieten.
Like, WHATquote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo geen zin in profielwerkstuk afmaken
Mijn partner had ook 3 deelvragen stuurt ze het vandaag op heeft zij 50 (!!) bladzijden en 10 deelvragen erbij bedacht ofzo. Kom ik aan met 3 kantjes ofzo![]()
![]()
Het is een maat van mij.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het liefst je eigen mits vrouwelijk.
Nice tochquote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo geen zin in profielwerkstuk afmaken
Mijn partner had ook 3 deelvragen stuurt ze het vandaag op heeft zij 50 (!!) bladzijden en 10 deelvragen erbij bedacht ofzo. Kom ik aan met 3 kantjes ofzo![]()
![]()
quote:
Ik zo wtf ik dacht net nog aan meer deelvragen, zij zo van; ja anders had ik niet genoeg uur. Ik zo van; ja nu haal ik het nooit. Zei ze sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Like, WHAT! Hoezo overijverig.
verschrikkelijk trouwens, zulke kut klasgenotenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zo wtf ik dacht net nog aan meer deelvragen, zij zo van; ja anders had ik niet genoeg uur. Ik zo van; ja nu haal ik het nooit. Zei ze sorry![]()
![]()
Ze is wel aardig hoor. En neemt het me amper kwalijkquote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
verschrikkelijk trouwens, zulke kut klasgenoten![]()
![]()
Ach, logboek faken is easyquote:Op donderdag 18 december 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor. En neemt het me amper kwalijk![]()
Ik moet nu dus wel mijn 2 deelvragen afmaken + een logboek faken. En ik vraag me af of ik dat nog ga halen
Niet als je 80 uur moet verzinnen en je maar 5 kantjes hebt ofzoquote:
failurequote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je 80 uur moet verzinnen en je maar 5 kantjes hebt ofzo![]()
![]()
Had ze niet genoeg uurquote:Op donderdag 18 december 2008 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zo wtf ik dacht net nog aan meer deelvragen, zij zo van; ja anders had ik niet genoeg uur. Ik zo van; ja nu haal ik het nooit. Zei ze sorry![]()
![]()
Maar dan heb je Suarez altijd nogquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:57 schreef MouzurX het volgende:
Wij deden ons profielwerkstuk gewoon samenmaar we deden het dan ook over een onderwerp dat bij Natuurkunde hoort en dan mocht je iets bouwen en proefjes doen enz
![]()
Die 2 avril fotos![]()
http://i520.photobucket.c(...)22_08_122_1018lo.jpg
http://i520.photobucket.c(...)838_04_122_894lo.jpg
Vooral die bovenste is gewoon cool/vet/mooi, niet zo "ik zou haar doen" achtig
was wel een terechte penaltyquote:
Maar het moet wel gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ze niet genoeg uurwtf. Het is toch algemeen bekend dat een logboek nooit gebaseerd is op de waarheid
Was een toffe gozerquote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Gerssss, hoe was het met kali?
GEIL HOOR!quote:
Ja he, toen wij met hem naar de shop gingen was het ook baasquote:
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja he, toen wij met hem naar de shop gingen was het ook baas
Hehe, zag je rv nog?
Eerste 2 die je postte zijn toch nog het leukstquote:Op donderdag 18 december 2008 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar ik zou haar toch weer liever gewoon met donker haar zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eerste 2 die je postte zijn toch nog het leukst
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou haar toch weer liever gewoon met donker haar zien.
Ik vind dit wel leuk, post eens wat met donker haar dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou haar toch weer liever gewoon met donker haar zien.
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuk, post eens wat met donker haar dan?
Met blond zijn kleurige kleuren mooier dan met donker haar. En kleurige kleuren zijn leukquote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben meer van de donkere haar kleuren. Blond is ook wel mooi hoor, maar donker is mooier, of diep zwart.
Ik vind sommige emo/goth meisjes ook best lekker.quote:
Hey Juicy!quote:
Hey, alles goed?quote:
Voor jou nog een keer dan maarquote:
Wat een kankerkop heeft die rat toch ookquote:
Ik had ze gezien iddquote:Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor jou nog een keer dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor! Met u ook?quote:
Hij kan wel ballenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Wat een kankerkop heeft die rat toch ook
Jazeker, heb me alleen afgelopen ontzettend verveeld.quote:
Ja idd, gewoon als ze heel veel aan hun uiterlijk doen enz ziet het er meestal wel vet uit, eigen stijltje enz.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind sommige emo/goth meisjes ook best lekker.
quote:
Ik zag je welquote:
Mallerdquote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Hout_Bos het volgende:
PSV KAMPIOEN.
Jaaaa jeuj!quote:
Dat denk ik soms ook welquote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wou dat ik een man was.
Was ik mn benen aan het scheren voor het gala..quote:
Voor minder dan 20 cm doe ik het niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:40 schreef Hout_Bos het volgende:
ruilen met mij, krijgen jullie einz piemeltje.
Kanker, net die ene centimeterquote:Op donderdag 18 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor minder dan 20 cm doe ik het niet.
Dat zuigtquote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ik mn benen aan het scheren voor het gala..kan ik mn scheermesje weer niet in bedwang houden ofzo en bloedt mn halve been
waarom negeerde je me danquote:
Een vrij lange lul hebben (niet extreem natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor minder dan 20 cm doe ik het niet.
Gala vanavond?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ik mn benen aan het scheren voor het gala..kan ik mn scheermesje weer niet in bedwang houden ofzo en bloedt mn halve been
Ach, ik ben eraan gewendquote:Op donderdag 18 december 2008 14:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een vrij lange lul hebben (niet extreem natuurlijk) lijkt me ook wel chill
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben een beetje bang voor piemels
Whehe dat vond ik de eerste keer wel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n shock als ze zo uit die boxer schieten...
Ja, dat is grappig, floep, en daar komt iequote:Op donderdag 18 december 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n shock als ze zo uit die boxer schieten...
BT is emoquote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:48 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja, dat is grappig, floep, en daar komt ie
Mijn vriendin is daar een keer bewusteloos van geraakt inderdaad. Die zag ze toen niet aankomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:48 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja, dat is grappig, floep, en daar komt ie
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Piemels blijven rare dingen
Ik wil ook een piemel voor 1 dag... Denk dat ik de hele tijd er mee zou spelen
Ja maar daar kun je toch minder leuk mee spelen dan met een piemel denk ikquote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef gers het volgende:
[..]
Als ik tetten had zo ik waarschijnlijk het zelfde doen
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin is daar een keer bewusteloos van geraakt inderdaad. Die zag ze toen niet aankomen.Nog een blauw oog aan over gehouden ook.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef gers het volgende:
[..]
Als ik tetten had zo ik waarschijnlijk het zelfde doen
Het bloed oplikkenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik sneed ook opeens per ongeluk in mn polsen.
Wat moet ik nu doen?
Like what?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:51 schreef Hout_Bos het volgende:
Als ik 1 dag een vaginazou hebben, zou ik er van alles in stoppen.
Okay chill!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het bloed oplikkenen er teksten mee op je buik schrijven.
komkommer, pik, wortel, prei, zulke dingenquote:
dudequote:Op donderdag 18 december 2008 14:53 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
komkommer, pik, wortel, prei, zulke dingen![]()
EEN PREIquote:Op donderdag 18 december 2008 14:53 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
komkommer, pik, wortel, prei, zulke dingen![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, ik snap waarom moeder natuur je een penis gaf
Ja, hij zat tussen de rits en toen heb ik haar een klap verkocht.quote:
Dat zou pijnlijk zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, hij zat tussen de rits en toen heb ik haar een klap verkocht.
Valt wel mee. Een 11 jarige is pijnlijker.quote:
Wat heb jij johquote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een 11 jarige is pijnlijker.
Niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een 11 jarige is pijnlijker.
Wut? Ben gewoon een beetje melig.quote:
Ligt eraan of d'r vader je al voor is geweest.quote:
het was tegelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan of d'r vader je al voor is geweest.
quote:
Oh, dus je wil perse trouwen? Gewoon samen zijn is niet genoeg voor je?quote:
Alsof zij geld hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Nou als je met BT trouwt gaat ze er vast zo snel mogelijk weer vandoor mét jouw geld![]()
Zo slim is ze wel.
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Nou als je met BT trouwt gaat ze er vast zo snel mogelijk weer vandoor mét jouw geld![]()
Zo slim is ze wel.
Goedemiddagquote:Op donderdag 18 december 2008 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goedemorgen vanaf bed![]()
*weer in slaap valt...
quote:
Miley heeft ook dat liedje op haar albumquote:Girls Just Wanna Have Fun Music Video starring Haley Bennett
Ik niet, m'n vriendin welquote:
Ik ben ook net terug van detentiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef Hout_Bos het volgende:
Nog 3 dagen mensen, dan komt de eerste lading gebanden weer terug.
Welkom terugquote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug van detentie
Oquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Welkom terug
Ik moet tot eind december
Ja, ik schaam me diepquote:
Neee joh, dommie.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Hout_Bos is een kloon van De_Ananas hè?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Hout_Bos is een kloon van De_Ananas hè?
WIE DAN?!quote:
Het ligt er natuurlijk wel aan wat je onder veel geld verstaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Maak maar een lijstje van wie je denktquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WIE DAN?!![]()
![]()
![]()
het kunnen er zoveel zijn
O jee...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug van detentie
Dan ben ik dus op tijd wegquote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef Hout_Bos het volgende:
Nog 3 dagen mensen, dan komt de eerste lading gebanden weer terug.
Ben ik zeau erg dan?quote:
Nee, er zijn ergere usersquote:
Wel als je met dat GS taaltje begint iigquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan wat je onder veel geld verstaat.Ben blij met mijn 2k per maand.
Maar geld is niet belangrijk, liefde wel.
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behangplakker? Of reetveter? Of KoP? Of of of of of?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje van wie je denkt
Ik zou hier ook maar uitkijken want we zijn afgestapt van de bagger en zijn nu een serieuze SC.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens op scholieren.com gezetenwas binnen 2 uur geband
Lach niet, kuttekopquote:
Nee nee en neequote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Behangplakker? Of reetveter? Of KoP? Of of of of of?
Jij weet meer ?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Behangplakker? Of reetveter? Of KoP? Of of of of of?
Hihi, ik moest lachenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou hier ook maar uitkijken want we zijn afgestapt van de bagger en zijn nu een serieuze SC.
vind het een goed nummer menggg.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je die hint maken man!
Ik geef er niet zoveel om.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]faal je nu zo hard, of lijkt dat zo
Ben best handig met computers, dus dat lukt welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef MouzurX het volgende:
Gast kijk nou maar uit, straks heb je een maandban te pakken
Die heeft iedereen zo`n beetje gehad hier, dus dat word dan 3 maandenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef MouzurX het volgende:
Gast kijk nou maar uit, straks heb je een maandban te pakken
net als jordeeehquote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die heeft iedereen zo`n beetje gehad hier, dus dat word dan 3 maanden
Ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die heeft iedereen zo`n beetje gehad hier, dus dat word dan 3 maanden
Zelfs nog je eerste notequote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet.Ik moet mijn eerste ban nog krijgen.
Beterquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja he !quote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Hout_Bos het volgende:
Trouwens, vet kut dat dit centraal staat
Ik kreeg eentje van 48 uur, eentje van een week die 4 dagen eerder opgeheven werd, en 2 zelf aangevraagdequote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hele tijd bij een nieuw topic HELEMAAL naar beneden scrollenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Hout_Bos het volgende:
Trouwens, vet kut dat dit centraal staat
Jij bent toch blond?quote:
Ja idd, zet hem dan lekker bovenin neer.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De hele tijd bij een nieuw topic HELEMAAL naar beneden scrollen
post eens een tubgirl, kom op, je kunt het.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, er word zo weinig gepost dat ie vanzelf wel steeds naar beneden zaktquote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja idd, zet hem dan lekker bovenin neer.
Nee, ik heb 2 notes. 1tje uit 2006 voor slotje roepenquote:
Neeee joh. Als je in de sc zit krijg je dan al meteen een week ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
post eens een tubgirl, kom op, je kunt het.
Ooh ibtl mag je ook niet zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, er word zo weinig gepost dat ie vanzelf wel steeds naar beneden zakt
[..]
Nee, ik heb 2 notes. 1tje uit 2006 voor slotje roepenen 1te van d_bw voor 4 op een rij
We worden benadeelt omdat we hier zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee joh. Als je in de sc zit krijg je dan al meteen een week ofzo
Da's wel gemeen, wij hebben geen tieten om op te sturen voor verkorting van ban.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
eentje van een week die 4 dagen eerder opgeheven werd
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
130 notes zie ik nu. Wtf hoe kom ik aan die laatste
Week nie... maar slotje roepen mocht toen niet. Nu hoor je er niemand meer over.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ibtl mag je ook niet zeggen?
Dan snap ik opeens wat meer van mn notes!
Jaaa, dat is balen voor julliequote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's wel gemeen, wij hebben geen tieten om op te sturen voor verkorting van ban.
Ben toch 2 weken weg zoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee joh. Als je in de sc zit krijg je dan al meteen een week ofzo
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Hout_Bos het volgende:
godver, 130 ook echt![]()
PK, ik weet waar je woont in helmond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D::DD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |