JALOERS!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa rrrightzij is van drie kanten belicht enzovoorts. Maar JA als ik nu op sta en ga lopen sta ik binnen 10 minuten op het strand
!
ASSISTENTEquote:Op donderdag 18 december 2008 12:02 schreef IQM het volgende:
Met dank aan mijn lieftallige assistente Bt voor de themasuggestie.
Euhmmmm ja Belgie is vast superquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JALOERS!
Ik ben wel in tien minuten in belgië, telt dat ook
Stofzuiger is stuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Doe eens koffie zetten. En begin maar met zuigen.
De chocola welquote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmmm ja Belgie is vast super
GA JIJ EENS AAN HET WERK OFZO.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Doe eens koffie zetten. En begin maar met zuigen.
Zeg je dat nou alleen omdat ik een allochtoon ben?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GA JIJ EENS AAN HET WERK OFZO.
Ik denk dat je een potje stoeien met Bt niet overleefd, maar dat je wel sterft als een gelukkig manquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef IQM het volgende:
Ik wil anders best een potje stoeien met Bt.
Dat pleziertje gun ik je nietquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef IQM het volgende:
Ik wil anders best een potje stoeien met Bt.
Je smileys spreken boekdelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat pleziertje gun ik je niet!
Haha ze zegt zelf dat make-up dr beste vriend is, en zo blijkt dus ookquote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef IQM het volgende:
Brrr, die plamuurkop van Christina.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar gezicht met al die make-up geen gezicht. Zonde.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ze zegt zelf dat make-up dr beste vriend is, en zo blijkt dus ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |