Borgharen +45,87quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
hier alleen maar regen, maar dat weerhoudt me er niet van om een lekker stuk te gaan wandelen, ik ga eens kijken hoe hoog de maas staat
Aan jouw zwemmen heb ik ook niks maar toch vind ik het ook leuk dat je dat zoveel doet. Laat mequote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Daar hebben we d'r niks aan![]()
Oh jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Aan jouw zwemmen heb ik ook niks maar toch vind ik het ook leuk dat je dat zoveel doet. Laat me
Dat is het enige waar ik naar kijkquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
Borgharen is een pleuriseind lopen...
wat betekend dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De maas staat laag trouwensBorgharen 3888, Belfeld 1149 beneden de sluis.
Goeie uitlegquote:
dat past beter bij kerstquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dr is geeneens bier. Alleen maar rode wijn WTF
Juist wel, des te meer des te beterquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Daar hebben we d'r niks aan![]()
Heel gezondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat wordt vroeg zwemmen dus
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
@Marc
Gefeliciteerd met elia als aankoop
Dat Ajax maar in de hel mag branden
wij doen het tenminste op eigen kracht.... en niet met kopen, kopen, kopenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wij doen het tenminste op eigen kracht.... en niet met kopen, kopen, kopen
daarbij komt dat Elia van Den Haag komt... toen vond Ajax hem "te min"...
Jij kwam toch ook uit Den haag?
En niet meer welkom in Twente (als je daarop kotst)quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Amsterdammer
heb je wel eens van PI's gehoord?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En niet meer welkom in Twente (als je daarop kotst)
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Amsterdammer
Je lacht me gewoon uitquote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je wel eens van PI's gehoord?
kreun!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je lacht me gewoon uit![]()
Je herkent gelukkig mijn sarcasme niet in de mijne
Ik vind je nog steeds geil hoor ^^![]()
ik heb net nog een slotje gezetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie heeft het over druk maken?
Ga eens modden ofzo, relsmurf
nou, als Belfeld dorp natte voeten heeft dan is er sprake van een debiel, extreem nog nooit voorgekomen hoogwaterquote:
ik hoef geen kinderen, lijkt me geen goed idee om kleine Klonkjes op de wereld te zettenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees dat NWS topic maar over slimmerikenzaad![]()
Verkapte-" Eigenlijk ben ik gewoon niet zo slim"-opmerkingquote:Op donderdag 18 december 2008 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef geen kinderen, lijkt me geen goed idee om kleine Klonkjes op de wereld te zetten
mischien ben ik juist daarom wel slimmer dan de restquote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verkapte-" Eigenlijk ben ik gewoon niet zo slim"-opmerking
Dat kan ook, misschien wil ik daarom ook wel geen kidsquote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien ben ik juist daarom wel slimmer dan de rest
ik heb niets tegen kinderen, zolang ik ze aan het einde van de dag, of weekendje logeren maar terug kan geven aan de rechtmatige verwekkersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat kan ook, misschien wil ik daarom ook wel geen kids
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb niets tegen kinderen, zolang ik ze aan het einde van de dag, of weekendje logeren maar terug kan geven aan de rechtmatige verwekkers
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
@Marc
Gefeliciteerd met elia als aankoop
Dat Ajax maar in de hel mag branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |