Oh ja??quote:Op donderdag 18 december 2008 09:15 schreef kepler het volgende:
@B
Er is weer kans op winterweer volgende week
Helaas geen sneeuw
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 09:18 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Meer blauwe staafjes = kouder
TIs alleen nog ver weg, dus het blijft een voorspelling
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellen
Maar er zijn in ieder geval kansen op echt winterweer, dat was vorig jaar wel anders...
dat dachten ze vroeger ook al:quote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.
Maar Gijs.. je gaat toch niet ontkennen dat het ieder jaar warmer wordt? Dat zijn wetenschappelijke feiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dachten ze vroeger ook al:
[ afbeelding ]
Wij krijgen het maar steeds drukker.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Toch is dit een beetje vertekent beeld.. ze zouden moeten kijken hoeveel tv's jaarlijks verkocht worden en dan het verschil zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Wij ook. Afdeling Faillisementen maakt nu al overuren, en volgend jaar verwachten we 600.000 WW-aanvragen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Lievvvvquote:Op donderdag 18 december 2008 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Number 13 you say...
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.
Nou ja goed, ga zo maar door.. inflatie, geen loonsverhogingen, mensen worden ontslagen, btw verhogingen etc etc.
Nieuwe Djosergids lag ook weer in de bus. Zooooooooooooooooooo verleidelijk! 10 daagse reis naar Syrië met mijn naam erop!quote:En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er is voor de gewone mens met een baan ook nog niets aan de hand... Het enige dat je merkt zijn de lage benzineprijzen en dat is alleen positief. Mijn zorgverzekering kost volgend jaar minder, ik krijg meer huursubsidie en de 20% BTW gaat afaik niet door?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er zijn toch miljoenen verloren gegaan bij Isave Gijs.. dwz dat het geld geparkeerd stond wat we gegeven hebben. We betalen met zn allen gewoon veelsteveel voor onzin heb ik zo het idee!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!![]()
![]()
![]()
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Djosergids lag ook weer in de bus. Zooooooooooooooooooo verleidelijk! 10 daagse reis naar Syrië met mijn naam erop!![]()
![]()
Safesearch staat uit natuurlijk, ik zit niet op werkquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
Nou jij zit op een compleet andere google dan mij dan Noot
[ afbeelding ]
Wat laat je?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?
Terrasje met rondvliegende kogels van de zaak?
God ik zou al blij zijn met een weekendje duitsland
Ow nee zeker niet. Maar dat betekent nog niet dat er geen 'echte' winters meer kunnen komen. De afgelopen 10 jaar is de gemiddelde temp gestegen met 0.2 graden. Dat is natuurlijk niet heel veel, en zeker niet genoeg om elke winter af te schrijven.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar Gijs.. je gaat toch niet ontkennen dat het ieder jaar warmer wordt? Dat zijn wetenschappelijke feiten.
De seizoenen verplaatsen zich, de winter is gewoon een verlengde herfst geworden.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is voor de gewone mens met een baan ook nog niets aan de hand... Het enige dat je merkt zijn de lage benzineprijzen en dat is alleen positief. Mijn zorgverzekering kost volgend jaar minder, ik krijg meer huursubsidie en de 20% BTW gaat afaik niet door?
Als je kijkt wat men uitgeeft voor Sinterklaas, Kerst, en vuurwerk is het gewoon weer paniek om niets. Ze moeten op het journaal gewoon een paar keer zeggen dat de crisis voorbij is. Kunnen we weer verder met ons druk maken over Global Warming, dat is nog minder gebakken lucht dan die financiele crisis.
Geen oorlog, wel veel moslims. En een President die feitelijk een dictator zoals Saddam is. Maar Gijs, je hebt er ook veel prachtig bewaarde Romeinse ruines en Krak des Chevaliers, een bijna nog authentiek kruisvaardersfort. Daarvan gaat mijn bloed wel sneller stromen!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?
Terrasje met rondvliegende kogels van de zaak?
Ik zag gister wel zo'n sukkel janken op het journaal. Meneer kreeg geen lening van de bank om een huis van 3 ton te kopen omdat hij net zijn baan was kwijtgeraakt. Boehoehoehoe...banken zijn strenger geworden.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:25 schreef kepler het volgende:
Op dit moment is het voornamelijk te merken op de beurs, maar dit trekt helaas nog wel door naar de gewone consument. Je merkt het nu al met het verkrijgen van een hypotheek/lening.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag gister wel zo'n sukkel janken op het journaal. Meneer kreeg geen lening van de bank om een huis van 3 ton te kopen omdat hij net zijn baan was kwijtgeraakt. Boehoehoehoe...banken zijn strenger geworden.![]()
![]()
die kostuums kosten toch iets van 3 euro per stuk?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, volg jij als platformfan LBP een beetje? Verkoopt dat spel nu een beetje en "leeft" het? Worden er veel levels gemaakt? Als ik dit zie krijg ik wel zin om hem te halen!
[ afbeelding ]
De verkopen vallen tegen, er mogen géén levels nagemaakt worden die uit andere games komen en de game heeft kutcontrolsquote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, volg jij als platformfan LBP een beetje? Verkoopt dat spel nu een beetje en "leeft" het? Worden er veel levels gemaakt? Als ik dit zie krijg ik wel zin om hem te halen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
De verkopen vallen tegen, er mogen géén levels nagemaakt worden die uit andere games komen en de game heeft kutcontrols
Maar hij wint wel prijzen als 'beste design 2008' enzoquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hij wint wel prijzen als 'beste design 2008' enzo
must...not...click...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 spoilers. Serieus NIET klikken als je fan bent:
http://www.rehorror.net/f(...)hread.html#post46100
Ik heb gekliktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het ook niet. Mij doet het persoonlijk niet zo veel, ik zit niet echt in de RE-games (ik ken Leon, weet wat van de Umbrella corp. en het virus, maar daar houdt het opquote:Op donderdag 18 december 2008 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
must...not...click...
Hoe ga ik dit nu ontwijken tot en met maart![]()
![]()
![]()
Ik ga niet klikken.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het ook niet. Mij doet het persoonlijk niet zo veel, ik zit niet echt in de RE-games (ik ken Leon, weet wat van de Umbrella corp. en het virus, maar daar houdt het op). De namen in die spoilers zeggen me ook niets, maar het schijnt nogal heftig te zijn. Just to warn you.
Ik heb deel één maar een paar kamers gespeeld (vreselijke besturing die ik ECHT niet trek, hoe tof de setting ook is). Deel twee idem, maar dat was in een stad. Deel 3 en de rest nooit aan begonnen en pas bij vier weer opgepakt. Daar echter ook gestopt toen ze naar dat eiland gingen, die regenerators waren te irritantquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken.Aan het einde van deel 4 was al duidelijk dat Umbrella en Wesker achter de schermen actief waren.
Volg het verhaal al trouw sinds RE1. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een remake van deel 2 komen aangezien ik niet meer precies weet hoe de vork in de steel steekt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb deel één maar een paar kamers gespeeld (vreselijke besturing die ik ECHT niet trek, hoe tof de setting ook is). Deel twee idem, maar dat was in een stad. Deel 3 en de rest nooit aan begonnen en pas bij vier weer opgepakt. Daar echter ook gestopt toen ze naar dat eiland gingen, die regenerators waren te irritant
De films.quote:Het sideverhaal wat in de films terugkomt ken ik beter dan de game-lijn aangezien ik die wel alle drie gezien heb, en gister dus de nieuwe Degeneration met Leon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evilquote:Is er niet ergens een overzicht wat betreft de verhalen van de games?
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoever was jij ook weer in Chrono Trigger?
quote:
Bijgelezen. Verhaal zit wel goed in elkaarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evil
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha. Ik wilde weer zo'n plaatje van een lege zaal posten.
*klik* google
*typen* 'Alone Empty Classroom'
*klik* afbeeldingen
En bekijk de resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte verkopen,.... levels worden verwijderd,.... stink controls en Sony,..... fail!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap Sony niet. Mooie betrouwbare en krachtige console. Zoveel potentieel, maar iets opleveren? Oh maar. Nagenoeg alles stelt teleur.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:42 schreef Sjotime het volgende:
Slechte verkopen,.... levels worden verwijderd,.... stink controls en Sony,..... fail!
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat probeerde ik vanochtend al uit te leggenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Bastard het volgende:
@Kep!![]()
![]()
De atmosfeer staat op ontploffen! #263 Winter!
Oh....... dat kwam niet over met jou kutgrafiekjequote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef kepler het volgende:
[..]
dat probeerde ik vanochtend al uit te leggen
pff, ik kom dadelijk persoonlijk een sneeuwbal tegen je hoofd gooienquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh....... dat kwam niet over met jou kutgrafiekje
Zeg gewoon "mogelijk -20 in Enschede" "geen zonnevlekken" "Enorme koude fronten in noordelijk halfrond" ..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef kepler het volgende:
[..]
pff, ik kom dadelijk persoonlijk een sneeuwbal tegen je hoofd gooien
Nee dezequote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_containerschip.html
Getverdemme.. stap nog liever een vliegtuig in in een storm dan op een boot vastzitten he
Week lang orkaan gehad aan boord richting Noorwegen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_containerschip.html
Getverdemme.. stap nog liever een vliegtuig in in een storm dan op een boot vastzitten he
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
Ontwikkelaar Lionhead Studios heeft bekend gemaakt dat de Downloadable Content voor hun game "Fable 2", voorlopig is uitgesteld. De extra content onder de naam "Knothole Island" zou op 22 december aanstaande moeten verschijnen, maar wegens "onvoorziene technische problemen" is de datum verzet naar januari 2009.
Fable 2 speelt zich 500 jaar later af dan het origineel. In Fable 2 zal je meer keuzes moeten maken dan ooit te voren. Op deze manier is het geheel aan jou om te bepalen wie jij wilt zijn, en hoe jij je leven wilt volbrengen. Kies je voor het goede? of heers je liever over het kwaad.
quote:Hier vooruit passeert dan woensdag op donderdag 24/25 december een storing die een vlokje sneeuw in de oostelijke helft van het land kan achterlaten.
Reken daar maar niet op.. Paulusma zei vanmorgen nog dat als er een witte kerst zou zijn dat het hooguit, waarschijnlijk alleen op tweede kerstdag kon wezen, maar dan zou de sneeuwbui die dan boven duitsland ligt nog wel iets naar het westen moeten verplaatsen. Weer een FAIL dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:27 schreef kepler het volgende:
Bastard:
[..]Jammer dat we niet in het oosten wonen
Heel hard remmen!quote:
Beest ook meteen draaien om 'm los te scheurenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_at_the_office.html
Ik wist dat het ging gebeuren en schrok nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beest ook meteen draaien om 'm los te scheurenNatuur
Naar de grote stad geweest voor boodschappen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Magneet het volgende:
pff al weer een 280 km gereden vandaag
neuh moest ff vanuit Veghel naar Amersfoort voor een paar pc's weg te brengen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar de grote stad geweest voor boodschappen?
Lekker mixje http://alldj.org/index.php?name=News&op=Article&sid=17978quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben verliefd ook trouwens:
http://www.dumpert.nl/mediabase/70521/5dc14ce4/hoepelmeisje.html![]()
Heb een zwak voor beweeglijke heupenquote:
Ik ben echt nooit overpowered, ben altijd te zwakquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens ein-de-lijk Final Fantasy XI Lost Odyssey uitgespeeld. 87 uur op de teller uiteindelijk.Zoals bij elke JRPG was het einde wederom een anti-climax omdat ik veels te sterk was voor de eindbaas.
[ afbeelding ]
Straks beginnen aan een tweede playthrough van Mass Effect
Technoquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker mixje http://alldj.org/index.php?name=News&op=Article&sid=17978
Ik ben zo'n completist wat JRPG's betreft. Ik wil altijd zoveel mogelijk sidequests doen en alle wapens en spreuken verzamelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben echt nooit overpowered, ben altijd te zwak![]()
Dan staat me nogal wat werk te wachtenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n completist wat JRPG's betreft. Ik wil altijd zoveel mogelijk sidequests doen en alle wapens en spreuken verzamelen.Tegen de eindbaas deed ik uiteindelijk bijna 4000 HP damage per slag...als hij mij al raakte was het maximaal 14 HP.
Ik had hetzelfde. Doe anders eerst wat sidequests, en dan Temple of Enlightment in!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan staat me nogal wat werk te wachtenIk moet en zal LO ooit uitspelen.
/carequote:
Klopt, LO is een game waar skills en accessoires een grote rol spelen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Doe anders eerst wat sidequests, en dan Temple of Enlightment in!
Goede skills en accessoires scheelt ook een boel.
Kan er niets meequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Armin v Buuren.. niet slecht, ontspannen .. maar middelmatig op mijn schaal.. ik geef er nog 1quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, LO is een game waar skills en accessoires een grote rol spelen!
[..]
Kan er niets meeTrance luister ik om heerlijk te ontspannen en hardstyle voor de beukende beats. Techno is vreemd.
http://www.mininova.org/tor/2105626
Die laatste vind ik nog het beste ...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karel Koks (ooit 'ns op een feestje horen draaien toen een vriendin van me niet wist dat het een grote dikke neger was. Ze dacht dat hij een Nederlander wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Armin v Buuren.. niet slecht, ontspannen .. maar middelmatig op mijn schaal.. ik geef er nog 1http://alldj.org/index.php?name=News&op=Article&sid=17985
Hij draait nog wel 'ns in NLquote:
For once, you are right. Daarom trek ik techno ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
boemboemboem
tsschhhhtscchhhhhhhtschhhhh
Okay, gestopt na 3 secondenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
Als je denkt dat je alles op Internet al hebt gezien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erger dan 2girls1cup en die foto die B. laatst plaatste.
Serieus, KLIKKEN OP EIGEN RISICO! Als je al besluit te klikken, dan wel tot halverwege kijken, er zit een twist in!
http://lbn.threat.tv/jarsquatter.swf
hint: in dit geval brengen scherven geen geluk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, gestopt na 3 seconden![]()
Die twist kan ik wel raden.
Precies. Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
hint: in dit geval brengen scherven geen geluk.
Niet gekeken maar ZOOOOOOOOO geproesst om die foto van die katquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, KLIKKEN OP EIGEN RISICO! Als je al besluit te klikken, dan wel tot halverwege kijken, er zit een twist in!
NSFW. NSF anything.
[ afbeelding ]
Dat klinkt nog best goed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tranceplaat van 2008:
Voor de mensen die niet de intro willen afluisteren, skip naar 2 minuten.
Euuuhhhh...ja...ik ben naakt van de trap afgedonderd en met mijn aars op een melkfles geland.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is nog erger dan ik dachtHoe vertel je dit aan anderen, de EHBO bijvoorbeeld
![]()
![]()
Must ,,,,, resist!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel, ik ga het gewoon proberen.
-edit-
De TERING
Het is nog erger dan ik dachtHoe vertel je dit aan anderen, de EHBO bijvoorbeeld
![]()
![]()
DJ Shah (aka Sunlounger) is wereldsquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog best goed!
[ afbeelding ]
Nadinequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben verliefd ook trouwens:
http://www.dumpert.nl/mediabase/70521/5dc14ce4/hoepelmeisje.html![]()
Kansloos spel,........quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
That's it! Ik haal LBP!![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/217/1.401
Best DLC ever!
________________________________O_________________________________quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Tijd voor wat anders!
[ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NSFW. NSF anything.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NSFW. NSF anything.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat domme
http://www.dumpert.nl/mediabase/338051/5d842b7f/rally_fail.html
Ik heb een Hema bon gekregen als kerstkado van de Makro, ik heb alleen geen idee hoeveel het is. Er staat geen bedrag opquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:51 schreef Sjotime het volgende:
Gijsjes,... ik heb een bon van 25 euro gekregen,... te besteden bij Bol.com. Suggesties?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006273663/index.htmlquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:51 schreef Sjotime het volgende:
Gijsjes,... ik heb een bon van 25 euro gekregen,... te besteden bij Bol.com. Suggesties?
Beste Sjotime,quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006273663/index.html
55 euro. Je kunt het resterende bedrag altijd opvragen op HEMA.nlquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Hema bon gekregen als kerstkado van de Makro, ik heb alleen geen idee hoeveel het is. Er staat geen bedrag op
Blij dat je genietquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef Sjotime het volgende:
NoooootPrince of Persia trouwens,........... ubergame
Echt genieten. Heerlijke sfeer en gameplay. Vechten is echt zo cool,.... en de eerste prins met een semi open wereld! Erg gaaf hoor,.... ben nu al verslaafd aan Orbs verzamelen!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Beste Sjotime,
Bedankt voor uw bestelling!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BLU-RAY![]()
Master Chief, is that you?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige films zijn het echt waard.
Na de kerst Serenity halen. 30-12 is de release.
[ afbeelding ]
Wij mochten om 5:45 u weer wakker worden met 2 katten en 2 giechelde kinderen in bedquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
We mogen weer wakker worden Gijs
quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij mochten om 5:45 u weer wakker worden met 2 katten en 2 giechelde kinderen in bed![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij mochten om 5:45 u weer wakker worden met 2 katten en 2 giechelde kinderen in bed![]()
Dat het kouder word staat vast.. hoe koud gaat het worden!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:15 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nog meer blauwe staafjes. ZOu het nu echt winter worden?
Vond het een leuke film, maar kreeg er wel een B Star Wars kopie gevoel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige films zijn het echt waard.
Na de kerst Serenity halen. 30-12 is de release.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/dvd/serenity/1002004006306811/index.html
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=2637&show=review
Waarom je DVD's op je PS2 wilt bekijken is me een raadsel, maar jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, vraagje. We hebben toentertijd toch onze PS2 laten ombouwen? Hierdoor zijn de games regiovrij. Maar zijn de films dat nu ook? Kunnen we dus R1 films kijken?
PS3 is regiogebonden, en mijn (regiovrije) DVD-speler is stuk, Vandaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:30 schreef Sjotime het volgende:
Waarom je DVD's op je PS2 wilt bekijken is me een raadsel, maar ja,... met de Messiah chip is het hele ding regio-vrij,... voor games en films!
Wat MOET je ermee?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef Sjotime het volgende:
Heerlijk ouderwetse point and click adventures. Gratis te downloaden,.... gewoon,.. omdat het kan![]()
Beneath a steel sky
http://www.gog.com/en/gamecard/beneath_a_steel_sky/
[ afbeelding ]
Lure of the Temptress
http://www.gog.com/en/gamecard/lure_of_the_temptress/
[ afbeelding ]
Geen idee,.... niks,... gamen,.... gewoon,... het kanquote:
Weet je wat ook kan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,.... niks,... gamen,.... gewoon,... het kan
Beneath a steel sky is briljant. Binnenkort Broken Sword DS.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee sorry, al die ouwe meuk is van voor mijn tijd. Ik skip ze!
Wat is de beste en leukste die je hebt gespeeld Strol? Iets wat ik op mijn laptop kan spelen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beneath a steel sky is briljant. Binnenkort Broken Sword DS.
En die oude Lucasarts adventures kun je eindeloos blijven (her)spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteindelijk gelukt via een omweg. Naar de Blue Dragon gevaren, dood binnen drie beurten. Klaar. Doei Lost Odyssey
Grim Fandango. Zonder meer. Absolute klassieker! Laatste "echte" adventure van Lucasarts. En meteen de beste game die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:43 schreef Sjotime het volgende:
Wat is de beste en leukste die je hebt gespeeld Strol? Iets wat ik op mijn laptop kan spelen!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteindelijk gelukt via een omweg. Naar de Blue Dragon gevaren, dood binnen drie beurten. Klaar. Doei Lost Odyssey
Monkey Island 3 is op zich wel aardig. Maar het is niet doorquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grim Fandango, Broken Sword en Monkey Island 3 heb ik ook allemaal nog gespeeld!
Ik heb een PSP, maar vindt het hele emulator-gedoe te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, hebben jullie een PSP? Zo ja, wat gamen jullie er op? Heeft er iemand verstand van emulators (specifiek SNES en GBA) op de PSP?
Ik zit de toekomstige releases te bekijken en er zijn nog minder interessante titels voor de PSP dan voor de Wii. De PSP is echter wel handig op vakantie als MP3 en videospeler, die hou ik dus wel.
Ik heb me er nooit in verdiept dus heb geen idee hoe het precies werkt eigenlijk... Als het teveel gedoe is, dan hoeft het voor mij ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een PSP, maar vindt het hele emulator-gedoe te ingewikkeld.Ik game er vooral ports van oude games op: FFT, Metal Slug, Sid Meier's Pirates, Lemmings.
Gezeur met firmware hacken via je PC ofzo...veels te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb me er nooit in verdiept dus heb geen idee hoe het precies werkt eigenlijk... Als het teveel gedoe is, dan hoeft het voor mij ook niet
Wat dat betreft is de DS wel beter, kaartje in je PC, game downloaden, kaartje in je DS en gaan met die banaan. Ik heb pas twee keer gehad dat het niet werktequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezeur met firmware hacken via je PC ofzo...veels te ingewikkeld.En er zijn genoeg mooie ports te vinden van oude games voor de PSP. Kost allemaal geen drol ook.
Ik wil gewoon altijd de nieuwste versie kunnen downloaden. Met een aangepaste PSP kan dat allemaal niet geloof ik. Tevens schijn je er ook na een tijdje een brick van kunnen krijgen. Met de DS gaat het allemaal wat makkelijker geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, hebben jullie een PSP? Zo ja, wat gamen jullie er op? Heeft er iemand verstand van emulators (specifiek SNES en GBA) op de PSP?
Ik zit de toekomstige releases te bekijken en er zijn nog minder interessante titels voor de PSP dan voor de Wii. De PSP is echter wel handig op vakantie als MP3 en videospeler, die hou ik dus wel.
Het zijn de originele bestanden van de games. Staat allemaal in de FAQ van ScummVMquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Sjotime het volgende:
Duidelijk verhaal Strol,... maar welk bestand moet een game hebben alvorens die het doet. Er zijn natuurlijk verschillende bestanden van games te downen? Waar heb jij je games vandaan? Mininova zei je,.....
Nagenoeg allemaal!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef Sjotime het volgende:
Strol,... welke moet ik van dit lijstje hebben?![]()
Er staan er zoveel tussen
http://thepiratebay.org/t(...)entures_-_Mega_Pack_
Dat is een torrent hequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nagenoeg allemaal!
Hier kun je zien welke compatible zijn met ScummVM:
http://www.scummvm.org/compatibility.php
En hier welke files je nodig hebt:
http://wiki.scummvm.org/index.php/Datafiles
Broken Sword en Grim Fandango zijn grafisch te intensief voor de DS. Dus die doen het niet.
[ afbeelding ]
Ook downed trouwens.
Oblivion met wapens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zit met een twijfel om Fallout3 aan te schaffen.
Hoor van verschillende mensen dat het spel tof is, waar kan ik het spel mee vergelijken?
Zitten er veel RPG elementen in? Of toch meer FPS?
Had Halo er na een jaar weer in gedaan. Denk,... ff schieten met B en Gijsje,... nou,.. we hebben in ieder geval even gesproken over Fallout 3.quote:Op zondag 21 december 2008 07:42 schreef Bastard het volgende:
Ja dat was geweldig zeg
Nee zo slecht... ik start Halo2 op... nou is dat niet zon probleem maar ik kon heel H3 niet eens vinden!!! Alle lades open getrokken, gamehoesjes openen misschien dubbel gedaan.... nergens niks!!!
Toen dacht ik... wacht ik bel gijsje even om te zeggen dat ik de disc niet kan vinden.... kan ik mn telefoon niet vinden!!
Zoeken in de kast, in de la.. nergens... tis hier nog wat zooi van die deuren, denk dat ie ergens daar onder ligt..
Dat was wel superslecht he![]()
Nou ja toen heb ik m maar uitgezet, wat chinees opgewarmd en naar bed gegaan,.. moest weer vroeg op
quote:Op zondag 21 december 2008 02:46 schreef gijsje79 het volgende:
@B was gezellig met Halo, mooie kills.
Zo ga je toch niet met Halo om? Halo is GOD!quote:Op zondag 21 december 2008 09:12 schreef Bastard het volgende:
Heb de disc gevonden... althans tam heeft m gevonden.. achterin de kast zonder hoesje
Ik quote je:quote:Op zondag 21 december 2008 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met Halo om? Halo is GOD!
Moest lachenquote:Gijs ik heb Halo 3 niet meer,... verkocht,.. ik speel nog liever een ouderwetse point and click game
Best koudquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het kouder word staat vast.. hoe koud gaat het worden!!
Ok.quote:Op zondag 21 december 2008 09:12 schreef Bastard het volgende:
Heb de disc gevonden... althans tam heeft m gevonden.. achterin de kast zonder hoesje
Die had ik gisteren al gechecked, ga hem wel halen.quote:Op zondag 21 december 2008 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Check nog even de gametrailers.com review van Fallout 3. VAD's systeem is erg cool,.... setting is wat depressief en ik kon er max 40-50 uur instoppen. Ben meer het Oblivion type,... maar Fallout is zeer zeker een goede game Gijs!
Maar straks wel stiekem de fotos bekijken zekerquote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
OMG
[ afbeelding ]
Dat doet er niet toe, an Attention Whore She is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar straks wel stiekem de fotos bekijken zeker
quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar straks wel stiekem de fotos bekijken zeker
De mijne:quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Top10 van dit jaar trouwens.
1) Fable 2 (GOTY!)
2) Metal Gear Solid 4
3) Valkyria Chronicles
4) Left4Dead
5) Apollo Justice
6) Gears of War 2
7) Rez HD
8) Grand Theft Auto 4
9) The Last Guy
10) God Of War Chains Of Olympus
Met hoeveel Gijsjes zijn we? Allemaal een gelijk deel en dan delen we de foto's hier in het topic.quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
OMG
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens 10 games gespeeld dit jaarquote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Top10 van dit jaar trouwens.
1) Fable 2 (GOTY!)
2) Metal Gear Solid 4
3) Valkyria Chronicles
4) Left4Dead
5) Apollo Justice
6) Gears of War 2
7) Rez HD
8) Grand Theft Auto 4
9) The Last Guy
10) God Of War Chains Of Olympus
Ik zag iemand 500 euro gevenquote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met hoeveel Gijsjes zijn we? Allemaal een gelijk deel en dan delen we de foto's hier in het topic.
Serieus, ik ken die hele SHE niet. En tieten zie ik gratis op Internet of thuis.quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met hoeveel Gijsjes zijn we? Allemaal een gelijk deel en dan delen we de foto's hier in het topic.
Nog 2 dagen werken en dan vakantie!quote:Op maandag 22 december 2008 07:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker... bakkie koffie.. stil huis... heel stil
Ik ken haar wel een beetje.. lieve meid die niet op dr bekkie gevallen is. En ze schijnt er lekker uit te zien.. kan het niet helemaal beoordelen aan de hand van het fotoboek, die tattoes hou ik niet van.quote:Op maandag 22 december 2008 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik ken die hele SHE niet. En tieten zie ik gratis op Internet of thuis.
Gijs...waarschuwing: na seizoen 2 ben je pas echt verslaafd!quote:Op maandag 22 december 2008 07:47 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. heb daarnet Seizoen 2 besteld van The ShieldVond de serie naar het einde toe steeds beter worden.. ik vind Dutch cool
Dingen op de planning vandaag en morgen omdat ik vrij ben.quote:Op maandag 22 december 2008 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken en dan vakantie!![]()
![]()
Ik zag de titel van de laatste aflevering op seizoen 2... had meteen zoiets van ok... dat word straks ook deel 3 denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...waarschuwing: na seizoen 2 ben je pas echt verslaafd!
Gijs, jij gaat echt genieten van deel 3 en 4!quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, jij gaat echt genieten van deel 3 en 4!
Droogquote:Op maandag 22 december 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, jij gaat echt genieten van deel 3 en 4!
Respectquote:Op maandag 22 december 2008 11:45 schreef Sjotime het volgende:
Na lang lang trainen,.............. heeft Daan zijn eerst Ha-do-ken voor elkaar gekregen![]()
[ afbeelding ]
Echt een geweldig spelquote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]Mass Effect trouwens. Ben hem nu ook voor de tweede keer aan het spelen! Op hardcore als Vanguard. ik ga voor Renegade. Spel is meteen een stuk pittiger. Ik heb net The Citadel verlaten, maar de side quests lukken nog niet echt!![]()
Ik ga eerst Liara maar eens redden.
[ afbeelding ]
Onhandig met copy/pastequote:
Mooie foto's!quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef Sjotime het volgende:
2008 in foto's!
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
http://www.boston.com/big(...)raphs_part_2_of.html
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
Je krijgt er twee bij je DS sowieso.quote:Op maandag 22 december 2008 12:57 schreef Sjotime het volgende:
Die DS stylus dingen zijn toch wel los te krijgen hoop ik voor 0,50 Eurocent ofzo? Jort heeft mijne opgegeten
quote:Op maandag 22 december 2008 12:57 schreef Sjotime het volgende:
Die DS stylus dingen zijn toch wel los te krijgen hoop ik voor 0,50 Eurocent ofzo? Jort heeft mijne opgegeten
Nee,... maar hij is zo dun geworden dat de styles uit de DS valt,......... en de stylus voelt nu grof en goed mol aan,..... met dunne en dikke elementen,... ik baalquote:Op maandag 22 december 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft Jort hem niet uitgepoept dan?
Die kan je ook gewoon los kopen, in allerlei kleurenquote:Op maandag 22 december 2008 12:57 schreef Sjotime het volgende:
Even langs de Intertoys dan maar.quote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Sjotime het volgende:
Nee,... maar hij is zo dun geworden dat de styles uit de DS valt,......... en de stylus voelt nu grof en goed mol aan,..... met dunne en dikke elementen,... ik baal
quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog een aantal verschillende styli, een Mario Kart, Pac-Man of Nintendogs stylus. 15 euro per stuk. Gijsjesprijs!
Wist niet dat styli het meervoud was,.... weer wat geleerdquote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog een aantal verschillende styli, een Mario Kart, Pac-Man of Nintendogs stylus. 15 euro per stuk. Gijsjesprijs!
What?quote:
_______________________O______________________quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef Sjotime het volgende:
Not guiltyDas een spoiler voor Strolie denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een spoiler voor Strolie denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt VAKANTIE![]()
![]()
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM!!!!!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooo...na 3 dagen typen een belangrijke notitie af! Een uur voor op planning!och... ik ben helemaal vergeten om mn melding aan te zetten in outlookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt VAKANTIE![]()
![]()
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM!!!!!
The truth was in here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |