Oh ja??quote:Op donderdag 18 december 2008 09:15 schreef kepler het volgende:
@B
Er is weer kans op winterweer volgende week
Helaas geen sneeuw
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 09:18 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Meer blauwe staafjes = kouder
TIs alleen nog ver weg, dus het blijft een voorspelling
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellen
Maar er zijn in ieder geval kansen op echt winterweer, dat was vorig jaar wel anders...
dat dachten ze vroeger ook al:quote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.
Maar Gijs.. je gaat toch niet ontkennen dat het ieder jaar warmer wordt? Dat zijn wetenschappelijke feiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dachten ze vroeger ook al:
[ afbeelding ]
Wij krijgen het maar steeds drukker.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Toch is dit een beetje vertekent beeld.. ze zouden moeten kijken hoeveel tv's jaarlijks verkocht worden en dan het verschil zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Wij ook. Afdeling Faillisementen maakt nu al overuren, en volgend jaar verwachten we 600.000 WW-aanvragen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Lievvvvquote:Op donderdag 18 december 2008 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Number 13 you say...
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.
Nou ja goed, ga zo maar door.. inflatie, geen loonsverhogingen, mensen worden ontslagen, btw verhogingen etc etc.
Nieuwe Djosergids lag ook weer in de bus. Zooooooooooooooooooo verleidelijk! 10 daagse reis naar Syrië met mijn naam erop!quote:En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er is voor de gewone mens met een baan ook nog niets aan de hand... Het enige dat je merkt zijn de lage benzineprijzen en dat is alleen positief. Mijn zorgverzekering kost volgend jaar minder, ik krijg meer huursubsidie en de 20% BTW gaat afaik niet door?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er zijn toch miljoenen verloren gegaan bij Isave Gijs.. dwz dat het geld geparkeerd stond wat we gegeven hebben. We betalen met zn allen gewoon veelsteveel voor onzin heb ik zo het idee!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!![]()
![]()
![]()
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Djosergids lag ook weer in de bus. Zooooooooooooooooooo verleidelijk! 10 daagse reis naar Syrië met mijn naam erop!![]()
![]()
Safesearch staat uit natuurlijk, ik zit niet op werkquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
Nou jij zit op een compleet andere google dan mij dan Noot
[ afbeelding ]
Wat laat je?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?
Terrasje met rondvliegende kogels van de zaak?
God ik zou al blij zijn met een weekendje duitsland
Ow nee zeker niet. Maar dat betekent nog niet dat er geen 'echte' winters meer kunnen komen. De afgelopen 10 jaar is de gemiddelde temp gestegen met 0.2 graden. Dat is natuurlijk niet heel veel, en zeker niet genoeg om elke winter af te schrijven.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar Gijs.. je gaat toch niet ontkennen dat het ieder jaar warmer wordt? Dat zijn wetenschappelijke feiten.
De seizoenen verplaatsen zich, de winter is gewoon een verlengde herfst geworden.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is voor de gewone mens met een baan ook nog niets aan de hand... Het enige dat je merkt zijn de lage benzineprijzen en dat is alleen positief. Mijn zorgverzekering kost volgend jaar minder, ik krijg meer huursubsidie en de 20% BTW gaat afaik niet door?
Als je kijkt wat men uitgeeft voor Sinterklaas, Kerst, en vuurwerk is het gewoon weer paniek om niets. Ze moeten op het journaal gewoon een paar keer zeggen dat de crisis voorbij is. Kunnen we weer verder met ons druk maken over Global Warming, dat is nog minder gebakken lucht dan die financiele crisis.
Geen oorlog, wel veel moslims. En een President die feitelijk een dictator zoals Saddam is. Maar Gijs, je hebt er ook veel prachtig bewaarde Romeinse ruines en Krak des Chevaliers, een bijna nog authentiek kruisvaardersfort. Daarvan gaat mijn bloed wel sneller stromen!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
Syrie... is dat niet het land waar altijd maar oorlog is ofzo Gijs?
Terrasje met rondvliegende kogels van de zaak?
Ik zag gister wel zo'n sukkel janken op het journaal. Meneer kreeg geen lening van de bank om een huis van 3 ton te kopen omdat hij net zijn baan was kwijtgeraakt. Boehoehoehoe...banken zijn strenger geworden.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:25 schreef kepler het volgende:
Op dit moment is het voornamelijk te merken op de beurs, maar dit trekt helaas nog wel door naar de gewone consument. Je merkt het nu al met het verkrijgen van een hypotheek/lening.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag gister wel zo'n sukkel janken op het journaal. Meneer kreeg geen lening van de bank om een huis van 3 ton te kopen omdat hij net zijn baan was kwijtgeraakt. Boehoehoehoe...banken zijn strenger geworden.![]()
![]()
die kostuums kosten toch iets van 3 euro per stuk?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, volg jij als platformfan LBP een beetje? Verkoopt dat spel nu een beetje en "leeft" het? Worden er veel levels gemaakt? Als ik dit zie krijg ik wel zin om hem te halen!
[ afbeelding ]
De verkopen vallen tegen, er mogen géén levels nagemaakt worden die uit andere games komen en de game heeft kutcontrolsquote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, volg jij als platformfan LBP een beetje? Verkoopt dat spel nu een beetje en "leeft" het? Worden er veel levels gemaakt? Als ik dit zie krijg ik wel zin om hem te halen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
De verkopen vallen tegen, er mogen géén levels nagemaakt worden die uit andere games komen en de game heeft kutcontrols
Maar hij wint wel prijzen als 'beste design 2008' enzoquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hij wint wel prijzen als 'beste design 2008' enzo
must...not...click...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 spoilers. Serieus NIET klikken als je fan bent:
http://www.rehorror.net/f(...)hread.html#post46100
Ik heb gekliktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 spoilers. Serieus NIET klikken als je fan bent:
http://www.rehorror.net/f(...)hread.html#post46100
Ik weet het ook niet. Mij doet het persoonlijk niet zo veel, ik zit niet echt in de RE-games (ik ken Leon, weet wat van de Umbrella corp. en het virus, maar daar houdt het opquote:Op donderdag 18 december 2008 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
must...not...click...
Hoe ga ik dit nu ontwijken tot en met maart![]()
![]()
![]()
Ik ga niet klikken.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het ook niet. Mij doet het persoonlijk niet zo veel, ik zit niet echt in de RE-games (ik ken Leon, weet wat van de Umbrella corp. en het virus, maar daar houdt het op). De namen in die spoilers zeggen me ook niets, maar het schijnt nogal heftig te zijn. Just to warn you.
Ik heb deel één maar een paar kamers gespeeld (vreselijke besturing die ik ECHT niet trek, hoe tof de setting ook is). Deel twee idem, maar dat was in een stad. Deel 3 en de rest nooit aan begonnen en pas bij vier weer opgepakt. Daar echter ook gestopt toen ze naar dat eiland gingen, die regenerators waren te irritantquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken.Aan het einde van deel 4 was al duidelijk dat Umbrella en Wesker achter de schermen actief waren.
Volg het verhaal al trouw sinds RE1. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een remake van deel 2 komen aangezien ik niet meer precies weet hoe de vork in de steel steekt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb deel één maar een paar kamers gespeeld (vreselijke besturing die ik ECHT niet trek, hoe tof de setting ook is). Deel twee idem, maar dat was in een stad. Deel 3 en de rest nooit aan begonnen en pas bij vier weer opgepakt. Daar echter ook gestopt toen ze naar dat eiland gingen, die regenerators waren te irritant
De films.quote:Het sideverhaal wat in de films terugkomt ken ik beter dan de game-lijn aangezien ik die wel alle drie gezien heb, en gister dus de nieuwe Degeneration met Leon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evilquote:Is er niet ergens een overzicht wat betreft de verhalen van de games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |