Oh ja??quote:Op donderdag 18 december 2008 09:15 schreef kepler het volgende:
@B
Er is weer kans op winterweer volgende week
Helaas geen sneeuw
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 09:18 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Meer blauwe staafjes = kouder
TIs alleen nog ver weg, dus het blijft een voorspelling
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kan het net zo goed het rode staafje worden...
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat kan het zeker, het blijft natuurlijk moeilijk om het weer te voorspellen
Maar er zijn in ieder geval kansen op echt winterweer, dat was vorig jaar wel anders...
dat dachten ze vroeger ook al:quote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. de kans op echt winterweer is een beetje verkeken hoor... het is geen 1986 meer.
Maar Gijs.. je gaat toch niet ontkennen dat het ieder jaar warmer wordt? Dat zijn wetenschappelijke feiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dachten ze vroeger ook al:
[ afbeelding ]
Wij krijgen het maar steeds drukker.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Toch is dit een beetje vertekent beeld.. ze zouden moeten kijken hoeveel tv's jaarlijks verkocht worden en dan het verschil zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat economisch zo slecht.
Voedselbanken nog nooit zo druk bezocht.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tte_tv__.html?p=20,2
Wij ook. Afdeling Faillisementen maakt nu al overuren, en volgend jaar verwachten we 600.000 WW-aanvragen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wij krijgen het maar steeds drukker.
Lievvvvquote:Op donderdag 18 december 2008 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Number 13 you say...
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
Dat geloof ik graag... de overheid knijpt aan alle kanten de mensen ook uit, zorgverzekeraars hebben woekerprijzen, energiemaatschappijen gooeien verhogingen er op van 15% gemiddeld, waterschapsbelastingen met gemiddeld 15 % omhoog.. waarvan ik bij die laatste toch echt de vraagtekens heb waar dat voor nodig is, compensatie Isave gelden wellicht.
Nou ja goed, ga zo maar door.. inflatie, geen loonsverhogingen, mensen worden ontslagen, btw verhogingen etc etc.
Nieuwe Djosergids lag ook weer in de bus. Zooooooooooooooooooo verleidelijk! 10 daagse reis naar Syrië met mijn naam erop!quote:En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er is voor de gewone mens met een baan ook nog niets aan de hand... Het enige dat je merkt zijn de lage benzineprijzen en dat is alleen positief. Mijn zorgverzekering kost volgend jaar minder, ik krijg meer huursubsidie en de 20% BTW gaat afaik niet door?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het pleziertje wat je dan neemt.. een tv kopen word uitgemeten als.. zie je... er is niks aan de hand.
Er zijn toch miljoenen verloren gegaan bij Isave Gijs.. dwz dat het geld geparkeerd stond wat we gegeven hebben. We betalen met zn allen gewoon veelsteveel voor onzin heb ik zo het idee!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. In plaats van iets aan een efficiente bedrijfsvoering te doen worden elk jaar maar weer de tarieven verhoogd. En het dan gek vinden dat we minder consumeren. Mijn is vroeger geleerd dat je één euro maar één keer kunt uitgeven. Dus op mijn hypotheek na heb ik me nooit in de schulden gestoken. Maar goed, energieprijzen gaan volgend jaar ook weer stijgen...tarieven zijn zogenaamd afgelopen zomer berekend...jaja, benieuwd of ze volgend jaar gaat dalen? Wedden van niet? En die waterschappen is helemaal belachelijk. Reden die wordt gegeven is "klimaatsverandering". Wat een bullshit. Het milieu is dit jaar echt het excuus geworden om ons geld uit de zak te kloppen!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |